Nope, zit nog iemand anders van 410 in Praag, zover ik weetquote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef toma het volgende:
@ Aanvoerder.
Ben jij die 'Broer' op vak410.nl?
Toppertje, laat maar even weten wat je ervan vindt. Op de fout naquote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Inmiddels wel binnen natuurlijk. Kan morgen mooi even luisteren tijdens mn scriptiegekut.
Neuh, dat is teveel eer. Maar hij heeft mijn SCC van Slavia nu. Hele bekende 410-er is het. Erg toffe gast. Mijn nick @ 410 is ook gewoon Aanvoerder.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef toma het volgende:
@ Aanvoerder.
Ben jij die 'Broer' op vak410.nl?
Die jongen houdt echt van lappen tekst schrijven en ik genoot in Praag altijd al van al z'n mooie verhalen. Zitten wel veel feitjes in die in december al in NVHV hadden moeten staan voor aanvang van Ajax-Slavia, maar daar ging logistiek iets niet helemaal goed toen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aanvoerder, mooi stuk van Broer over Slavia-Sparta op vak410.nl
NYCquote:
Wat kost nou een gemiddeld tripje?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
NYC![]()
Ik ga misschien weer in september, of in november tijdens de marathon.
2e keer trouwens. 2 jaar geleden ook geweest.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
NYC![]()
Ik ga misschien weer in september, of in november tijdens de marathon.
Iets van 1500 euro of zo?quote:
Like Warheadquote:Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef sjimz het volgende:
Ik wil er ooit nog wel op een sneakerspree gaan.
Ik wil sowieso FCNY spotten, al is het alleen maar om de belachelijke resell prijzen te zienquote:Op donderdag 16 april 2009 23:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Like Warhead
Ja, als je weet waar te zoeken kun je er eigenlijk alles wel vinden.
Ik heb de sneakers die ik heb gekocht gewoon bij de Footlocker gehaald daar.
Vorige toch ook al verloren?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:30 schreef Dos37 het volgende:
De eerste wedstrijd at Yankee stadium was wel de deceptie van het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |