Waar?quote:
Hebbe, hebbe, hebbequote:Op donderdag 16 april 2009 20:31 schreef Houniet het volgende:
Nieuwe set opgenomen, zit er een fout in het geluid. Gelukkig maar 30 seconden ofzo.
Waar staat ESHAM eigenlijk voor? En wil je a.u.b. tracklist even PM-en?quote:
Begint al weer goedquote:
Die ene tifo is strak zegquote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aanvoerder, mooi stuk van Broer over Slavia-Sparta op vak410.nl
Heb het 4 keer gelezen en nog kan ik er niets uit op maken.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:09 schreef Grulez het volgende:
Zonet twee spannende smsjes gehad...
Van gefeliciteerd lieve collega. Geniet nog maar lekker en tot volgende week. Liefs Marjolein
Lekker dan. Ik had je vandaag al jarig geschat... stond op mijn kalender. Zaterdag komt mijn echte felicitatie. Deze was om te oefenen... doei
Maar even terug gesmst.
Je hebt geluk, want je hebt naar het verkeerde nr gesmst. Liefs Arne
ps. wat doe je zaterdag?
Oeeeeee, Fedde op 12 minutenquote:
Weten jullie ook waar het over gaatquote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja anders quote je hem ff 3 keer.
Tuurlijkquote:Op donderdag 16 april 2009 21:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja anders quote je hem ff 3 keer.
Nope, zit nog iemand anders van 410 in Praag, zover ik weetquote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef toma het volgende:
@ Aanvoerder.
Ben jij die 'Broer' op vak410.nl?
Toppertje, laat maar even weten wat je ervan vindt. Op de fout naquote:Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Inmiddels wel binnen natuurlijk. Kan morgen mooi even luisteren tijdens mn scriptiegekut.
Neuh, dat is teveel eer. Maar hij heeft mijn SCC van Slavia nu. Hele bekende 410-er is het. Erg toffe gast. Mijn nick @ 410 is ook gewoon Aanvoerder.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:35 schreef toma het volgende:
@ Aanvoerder.
Ben jij die 'Broer' op vak410.nl?
Die jongen houdt echt van lappen tekst schrijven en ik genoot in Praag altijd al van al z'n mooie verhalen. Zitten wel veel feitjes in die in december al in NVHV hadden moeten staan voor aanvang van Ajax-Slavia, maar daar ging logistiek iets niet helemaal goed toen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aanvoerder, mooi stuk van Broer over Slavia-Sparta op vak410.nl
NYCquote:
Wat kost nou een gemiddeld tripje?quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
NYC![]()
Ik ga misschien weer in september, of in november tijdens de marathon.
2e keer trouwens. 2 jaar geleden ook geweest.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
NYC![]()
Ik ga misschien weer in september, of in november tijdens de marathon.
Iets van 1500 euro of zo?quote:
Like Warheadquote:Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef sjimz het volgende:
Ik wil er ooit nog wel op een sneakerspree gaan.
Ik wil sowieso FCNY spotten, al is het alleen maar om de belachelijke resell prijzen te zienquote:Op donderdag 16 april 2009 23:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Like Warhead
Ja, als je weet waar te zoeken kun je er eigenlijk alles wel vinden.
Ik heb de sneakers die ik heb gekocht gewoon bij de Footlocker gehaald daar.
Vorige toch ook al verloren?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:30 schreef Dos37 het volgende:
De eerste wedstrijd at Yankee stadium was wel de deceptie van het jaar
Menzo was er niets bij indd...quote:
Ik heb al aardig lang geslapen, maar ik kom m'n bed nog niet uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stroef begin vandaag...
Thnx ouwe.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef Breach het volgende:
Tering Houniet, ga alsjeblieft vaker dan 1 keer per maand zo'n mix maken. En ik zeg dit niet om te slijmen of wat, want als het bagger is zeg ik het ook. Maar dit is zoooo fucking goed.
Lekker is dat héquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef RayMania het volgende:
Zo, ook weer overleefd. Totale brakheid hier. En weer met lensen in slapen.
Weekend!
Jaloers?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef Houniet het volgende:
Wehehe onze kat is geopereerd aan zijn ballen, hij is zo aan het spacen nu.
Bril ftw!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker is dat hé. Ik val ook wel eens in slaap met mijn lenzen in, totale ellende als je wakker word.
quote:
Dat had ik dus ook. Op mn bank in slaap gevallen en half 10 wakker geworden... Net mn lenzen uitgedaan en bril op, maar daar word ik vooral duizelig vanquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef RayMania het volgende:
Weekend!
Normaal neem ik al die shit mee, maar nu werd ik 's middags weer overgehaald om mee te gaan. Ik moet eens leren nee te zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker is dat hé. Ik val ook wel eens in slaap met mijn lenzen in, totale ellende als je wakker word.
Heb dat al meerdere keren gehad deze week.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef RayMania het volgende:
Weekend!
Ff niet meer gevolgd, maar hoe is het nou nog met dat interview afgelopen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb al aardig lang geslapen, maar ik kom m'n bed nog niet uit.![]()
Ken je die mop van Aanvoerder en het interview?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ff niet meer gevolgd, maar hoe is het nou nog met dat interview afgelopen?
Ai, dat is niet bestquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ken je die mop van Aanvoerder en het interview?
Argh, kutzooi.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ken je die mop van Aanvoerder en het interview?
I wish... -7 en -8...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
Goeie ogen FTW
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
I wish... -7 en -8...Ik vermoed dat het is gekomen door een ongeluk met een sneeuwspuit toen ik 10 was. Sindsdien is het pas achteruit gegaan.
Gelukkig heb ik nog een beetje inkomsten nu, ook al is het niet veel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou ja shit happens capitano, volgende week nog een kans dus.
Neuh, dat was het wel.quote:
Die was ook aanvoerderquote:
Dit zijn inderdaad dingen die je niet wilt weten via de telefoon. In elk geval sterkte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Hou het niet meer van de spanning hier. Mijn moeder heeft een half uur geleden te horen gekregen of ze heel ziek is of niet, maar ik wil niet gebeld of gesmst worden met die boodschap. Mag gelukkig om half twee naar huis, want wil het wel heel graag weten.
Pfff, wat stom dat ze dat ook zo brengen, of wél of helemaal niet. Ik hoop het beste voor je jongen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Hou het niet meer van de spanning hier. Mijn moeder heeft een half uur geleden te horen gekregen of ze heel ziek is of niet, maar ik wil niet gebeld of gesmst worden met die boodschap. Mag gelukkig om half twee naar huis, want wil het wel heel graag weten.
Jezus, sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Sterkte MONTANA.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
Sterkte.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
zwaar zeg hequote:Op vrijdag 17 april 2009 11:10 schreef Dos37 het volgende:
Zo heerlijk uitgeslapen na zware tentamen weken
Toch wel mee eensquote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef Breach het volgende:
Tering Houniet, ga alsjeblieft vaker dan 1 keer per maand zo'n mix maken. En ik zeg dit niet om te slijmen of wat, want als het bagger is zeg ik het ook. Maar dit is zoooo fucking goed.
What's up?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |