Ik heb al aardig lang geslapen, maar ik kom m'n bed nog niet uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stroef begin vandaag...
Thnx ouwe.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:53 schreef Breach het volgende:
Tering Houniet, ga alsjeblieft vaker dan 1 keer per maand zo'n mix maken. En ik zeg dit niet om te slijmen of wat, want als het bagger is zeg ik het ook. Maar dit is zoooo fucking goed.
Lekker is dat héquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef RayMania het volgende:
Zo, ook weer overleefd. Totale brakheid hier. En weer met lensen in slapen.
Weekend!
Jaloers?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:11 schreef Houniet het volgende:
Wehehe onze kat is geopereerd aan zijn ballen, hij is zo aan het spacen nu.
Bril ftw!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker is dat hé. Ik val ook wel eens in slaap met mijn lenzen in, totale ellende als je wakker word.
quote:
Dat had ik dus ook. Op mn bank in slaap gevallen en half 10 wakker geworden... Net mn lenzen uitgedaan en bril op, maar daar word ik vooral duizelig vanquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef RayMania het volgende:
Weekend!
Normaal neem ik al die shit mee, maar nu werd ik 's middags weer overgehaald om mee te gaan. Ik moet eens leren nee te zeggenquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lekker is dat hé. Ik val ook wel eens in slaap met mijn lenzen in, totale ellende als je wakker word.
Heb dat al meerdere keren gehad deze week.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:20 schreef RayMania het volgende:
Weekend!
Ff niet meer gevolgd, maar hoe is het nou nog met dat interview afgelopen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb al aardig lang geslapen, maar ik kom m'n bed nog niet uit.![]()
Ken je die mop van Aanvoerder en het interview?quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ff niet meer gevolgd, maar hoe is het nou nog met dat interview afgelopen?
Ai, dat is niet bestquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ken je die mop van Aanvoerder en het interview?
Argh, kutzooi.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ken je die mop van Aanvoerder en het interview?
I wish... -7 en -8...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
Goeie ogen FTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |