Ja, nog op weg naar Acer.quote:
Alsof ik je vader hoor praten over sex met haar.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:41 schreef Gitanov het volgende:
Mag soms 5 minuten op de laptop van mijn mammie
En dat durf je niet met je eigen usernamequote:Op woensdag 15 april 2009 17:41 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Ja, nog op weg naar Acer.
Mag soms 5 minuten op de laptop van mijn mammie
met je eigen username bedoel je?quote:
Dat kan toch niet?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met je eigen username bedoel je?
tuurlijk wel, ik sta ook weleens vaker op meerdere computers ingelogdquote:
maar ze praatte nog sneller dan matthijsquote:Op woensdag 15 april 2009 19:32 schreef tong80 het volgende:
En Georgina.
Die ga ik steeds leuker vinden
En leuk dat ze isquote:Op woensdag 15 april 2009 19:44 schreef Ole het volgende:
[..]
maar ze praatte nog sneller dan matthijs
Leuk toch leuker iig dan de twee items ernaquote:Op woensdag 15 april 2009 19:44 schreef Ole het volgende:
[..]
maar ze praatte nog sneller dan matthijs
Heb ook genotenquote:Op woensdag 15 april 2009 20:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Hilarische televisie net bij DWDD, echt, geniaal.
Jammerquote:
U voor jou.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:10 schreef SCH het volgende:
Ik vind Matthijs helemaal niet adrem. Een pluizebol met praatjes dat wel.
En Brusselmans valt in de categorie Hans Teeuwen. Mensen die erg tevreden met zichzelf zijn en niks te melden hebben.
Nu jij weer
Nu ben je weer mijn vriendjequote:
SCH is nog wat saté op de BBQ aan het leggen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:32 schreef just me het volgende:
Is de bbq alweer binnengehaald? Het is zo donker buiten
Die heeft Ole al opgegeten. Het gaat zo onweren, zullen we gaan rummikubben?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
SCH is nog wat saté op de BBQ aan het leggen.
Dan zorg ik voor de cup en jij voor de rumquote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Die heeft Ole al opgegeten. Het gaat zo onweren, zullen we gaan rummikubben?
Je zou z'n neukteugels eens moeten gebruiken, dan kom je nog eens ergens in Hilversum.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:10 schreef SCH het volgende:
Ik vind Matthijs helemaal niet adrem. Een pluizebol met praatjes dat wel.
Momenteel is half Hilversum open gebroken en kom je helemaal nergensquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je zou z'n neukteugels eens moeten gebruiken, dan kom je nog eens ergens in Hilversum.
Dan zit ik lekker in Spanjequote:Op woensdag 15 april 2009 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zorg ik voor de cup en jij voor de rum![]()
Nog 13 dagen en dan zit ik ook in Portugal!!
Zou je het doen?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Momenteel is half Hilversum open gebroken en kom je helemaal nergens
de meisjes doen maar...quote:
had ik een geil onderonsje in gedachte in het mediapark, lees ik ditquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
Ik wil helemaal nergens meer komen in Hilversum.
Kunnen we toch in Utrecht doen, of bij jou thuisquote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had ik een geil onderonsje in gedachte in het mediapark, lees ik dit
dan is het tijd om de politiek in te gaanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil helemaal nergens meer komen in Hilversum. Ik ben even ambitieloos, dat weet je toch.
is ook zo....wanneer ?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef SCH het volgende:
Kunnen we toch in Utrecht doen, of bij jou thuis
Jammer.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil helemaal nergens meer komen in Hilversum. Ik ben even ambitieloos, dat weet je toch.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is het tijd om de politiek in te gaan
jammer joh !quote:Op woensdag 15 april 2009 21:18 schreef SCH het volgende:
Hopelijk vliegt 1 van de 2 engelse clubs er nog uit vanavond.
als je dat wil...... Geert heeft voor jou vast nog wel een plekjequote:
Zo ambitieloos ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je dat wil...... Geert heeft voor jou vast nog wel een plekje
nou zeg, je hebt de kans om de aanstaand premier bij te staanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo ambitieloos ben ik nou ook weer niet.
Maar dan moet ik weer zo vroeg opquote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou zeg, je hebt de kans om de aanstaand premier bij te staan
"voordeel" van een "schoonmoeder" in Portugalquote:
heel modern ook!quote:
daar is dan je verborgen talentquote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 01:59 schreef tong80 het volgende:
Trusten
Zonder Wolkers
zonder Claus en Reve
maar om het even
is SCH
boven iedereen verheven
Met een goed boek in de tuin zitten?quote:
Schoonmaken, opruimen, koffie drinken met de buurvrouw, gewoon wat elke huisvrouw doet SCHquote:Op donderdag 16 april 2009 09:25 schreef SCH het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Dat je laptop maar weer snel kapot mag gaanquote:Op donderdag 16 april 2009 09:22 schreef sezten het volgende:
Hoi!![]()
Grulez, zit liever niet op mijn normale account op mijn ma's laptopMaar nu weer op school, in het zonnetje. Met FOK
Als mod ben je toch volstrekt neutraal en hou je van iedereen?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat je laptop maar weer snel kapot mag gaan
15 april 1989 - You'll never walk alonequote:Op donderdag 16 april 2009 11:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als mod ben je toch volstrekt neutraal en hou je van iedereen?
Agreed.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zou wat wijzer zijn als je niet zo'n domme opmerking zou maken.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef sezten het volgende:
Ga je hier nou alleen maar komen om weer eens te zeiken agentje?
Ik ga verder nieteens meer in dicussie met jou. Laat ik de wijze maar zijn.
Zeg, nou ben ik het niet vaak met Sjimz eens hoor, maar wat was dat dan voor lompe post? Dat je niet eens het greintje begrip kan opbrengen voor die rouwbanden... Fatsoen is ver te zoeken bij jou dan. Dat noemen ze namelijk respect. Zoek de betekenis van dat woord anders nog maar eens op.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:36 schreef sezten het volgende:
Ga je hier nou alleen maar komen om weer eens te zeiken agentje?
Ik ga verder nieteens meer in dicussie met jou. Laat ik de wijze maar zijn.
Ok, dat is inderdaad wel triestquote:Op donderdag 16 april 2009 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
15 april 1989 - You'll never walk alone
Humquote:Op donderdag 16 april 2009 11:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
15 april 1989 - You'll never walk alone
En niet alleen zijn laptop, debiel dat het is.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zie de bovenstaande link.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef SCH het volgende:
Waarom zo onaardig tegen sezten? Waarom is hij een debiel Breach?
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef SCH het volgende:
En zo kunnen we overal wel het goede van inzien. Kom op zegquote:Op donderdag 16 april 2009 12:15 schreef SCH het volgende:
edit: oh even lezen SCH, voordat je vragen gaat stellen, daar heb je toch voor geleerd![]()
Beetje onnozele post van sezten maar ik vind het juist wel weer interessant om te lezen dat hij dat zo ervaart. Ik snap er weinig van maar blijkbaar denken sommige mensen zo, misschien juist wel mensen die het niet meegemaakt hebben. Dat vind ik nou wel leuk aan FOK!, al die meningen, kleuren, leeftijden en andere gekkigheden.
Amen!
Ja, je kan toch ook overal het goede wel van inzien. Ik zeg toch niet dat je je niet enorm mag storen aan die stomme opmerking. Ik zeg alleen dat ik het wel weer interessant vind om te lezen, net als dat ik het interessant vind om te lezen hoe veel jongeren hier tegen de multiculturele samenleving aankijken.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:20 schreef Breach het volgende:
[..]
En zo kunnen we overal wel het goede van inzien. Kom op zeg
Ik heb ook geen zin om weer een hele middag hierover te discussieren, dus bespaar je de moeite.
Nee, tuurlijk niet. Het blijft een waardeloze opmerking.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
edit. tsja... zo kunnen we elke gekleurde mening wel wit lullen.
Als zij dat willen, fijn. Ik vind het raar en kan mij geen reden bedenken waarom ze dit uberhaupt zouden doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeg, nou ben ik het niet vaak met Sjimz eens hoor, maar wat was dat dan voor lompe post? Dat je niet eens het greintje begrip kan opbrengen voor die rouwbanden... Fatsoen is ver te zoeken bij jou dan. Dat noemen ze namelijk respect. Zoek de betekenis van dat woord anders nog maar eens op.
Lees de post in dat topic van SCH maar eens.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef sezten het volgende:
[..]
Als zij dat willen, fijn. Ik vind het raar en kan mij geen reden bedenken waarom ze dit uberhaupt zouden doen.
Respect? Dus dat betekend dat ze voor elke andere dag waarop iets ergs is gebeurd ze met een rouwband gaan lopen? Ik snap het niet.
Je kan mij heel simpel en met net zo weinig verstand (in jullie visie) afkraken, maar waarom niet vragen waarom ik dat vind? Maar dat is normaal. 1 iemand reageert en de rest loopt ermee mee.
Dat is natuurlijk onzin. Niemand is het gewoon met je eens.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef sezten het volgende:
[..]
1 iemand reageert en de rest loopt ermee mee.
Op het gevaar dat ik het voor hem opneem, en dat is niet de bedoeling: er is ook niemand die vraagt waarom hij dat vindt en of hij dat kan uitleggen. Vaak is het zo'n enorme onwetendheid, net als bij die domme kereltjes die 4 mei verstoren.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Niemand is het gewoon met je eens.
Maar ben je nou tegen een rouwband of tegen herdenken?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:10 schreef sezten het volgende:
Stop nou maar weer met zeuren sjimz en co.
SCH, als jij mij dan zou ontslaan dan stap ik naar de rechter.![]()
Zal ik voortaan als UI een rouwband doen om mijn respect te tonen voor het voetbaldrama?
* denkt even 3 keer..quote:Op donderdag 16 april 2009 13:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar ben je nou tegen een rouwband of tegen herdenken?
En je zult het blijkbaar nooit snappen ook. Wat doe jij op 4 mei? Met kransen voetballen?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:49 schreef sezten het volgende:
Respect? Dus dat betekend dat ze voor elke andere dag waarop iets ergs is gebeurd ze met een rouwband gaan lopen? Ik snap het niet.
Maar ben je ook tegen het herdenken van de ramp?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:20 schreef sezten het volgende:
[..]enkt even 3 keer..
Rouwband. Het is alsof je zonder die rouwband geen respect zou tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |