SCH is nog wat saté op de BBQ aan het leggen.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:32 schreef just me het volgende:
Is de bbq alweer binnengehaald? Het is zo donker buiten
Die heeft Ole al opgegeten. Het gaat zo onweren, zullen we gaan rummikubben?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:36 schreef borisz het volgende:
[..]
SCH is nog wat saté op de BBQ aan het leggen.
Dan zorg ik voor de cup en jij voor de rumquote:Op woensdag 15 april 2009 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Die heeft Ole al opgegeten. Het gaat zo onweren, zullen we gaan rummikubben?
Je zou z'n neukteugels eens moeten gebruiken, dan kom je nog eens ergens in Hilversum.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:10 schreef SCH het volgende:
Ik vind Matthijs helemaal niet adrem. Een pluizebol met praatjes dat wel.
Momenteel is half Hilversum open gebroken en kom je helemaal nergensquote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je zou z'n neukteugels eens moeten gebruiken, dan kom je nog eens ergens in Hilversum.
Dan zit ik lekker in Spanjequote:Op woensdag 15 april 2009 22:02 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zorg ik voor de cup en jij voor de rum![]()
Nog 13 dagen en dan zit ik ook in Portugal!!
Zou je het doen?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Momenteel is half Hilversum open gebroken en kom je helemaal nergens
de meisjes doen maar...quote:
had ik een geil onderonsje in gedachte in het mediapark, lees ik ditquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
Ik wil helemaal nergens meer komen in Hilversum.
Kunnen we toch in Utrecht doen, of bij jou thuisquote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had ik een geil onderonsje in gedachte in het mediapark, lees ik dit
dan is het tijd om de politiek in te gaanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil helemaal nergens meer komen in Hilversum. Ik ben even ambitieloos, dat weet je toch.
is ook zo....wanneer ?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:28 schreef SCH het volgende:
Kunnen we toch in Utrecht doen, of bij jou thuis
Jammer.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil helemaal nergens meer komen in Hilversum. Ik ben even ambitieloos, dat weet je toch.
quote:Op woensdag 15 april 2009 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is het tijd om de politiek in te gaan
jammer joh !quote:Op woensdag 15 april 2009 21:18 schreef SCH het volgende:
Hopelijk vliegt 1 van de 2 engelse clubs er nog uit vanavond.
als je dat wil...... Geert heeft voor jou vast nog wel een plekjequote:
Zo ambitieloos ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je dat wil...... Geert heeft voor jou vast nog wel een plekje
nou zeg, je hebt de kans om de aanstaand premier bij te staanquote:Op woensdag 15 april 2009 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo ambitieloos ben ik nou ook weer niet.
Maar dan moet ik weer zo vroeg opquote:Op woensdag 15 april 2009 22:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou zeg, je hebt de kans om de aanstaand premier bij te staan
"voordeel" van een "schoonmoeder" in Portugalquote:
heel modern ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |