Nog een reden om mijn kinderen niet in NL op te laten groeien.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:24 schreef RayMania het volgende:
De verloedering van de Nederlandse taal.
Supernummer is dat.quote:
Dat ook nog eens.quote:
Als je ze in Tsjechie op laat groeien, gaan ze echt niet beter Nederlands praten/schrijvenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nog een reden om mijn kinderen niet in NL op te laten groeien.
Ik heb nog nachtmerries van de ene keer dat ik naar een schuurfeest ben gelokt. Ik heb toen na een uur m'n maten de groeten gedaan en ben linea recta naar huis gefietst.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef RayMania het volgende:
Ik laat me weer omlullen om naar een huisfeest te gaan.
Nou, ik ken een meid die op haar 13e naar Nederland is gekomen en die sprak na 10 jaar beter Nederlands dan 95% van de Nederlanders die ik ken.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je ze in Tsjechie op laat groeien, gaan ze echt niet beter Nederlands praten/schrijven
Ga er ff lekker serieus op inquote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nou, ik ken een meid die op haar 13e naar Nederland is gekomen en die sprak na 10 jaar beter Nederlands dan 95% van de Nederlanders die ik ken.
Nou ja zeg, ik mag toch wel met een relevant voorbeeld uit eigen ervaring komen?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Ga er ff lekker serieus op in
Laat ik het maar op je zenuwen houden
Je weet dat Sjimz hier mee kan lezen?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef RayMania het volgende:
Ik laat me weer omlullen om naar een huisfeest te gaan.
Ik vond dat altijd wel leukquote:Op donderdag 16 april 2009 16:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van de ene keer dat ik naar een schuurfeest ben gelokt. Ik heb toen na een uur m'n maten de groeten gedaan en ben linea recta naar huis gefietst.
Dat is inderdaad een meesterlijke plaatquote:
Waarom krijg ik 28 popups? Wat is het voor muziek?quote:Op donderdag 16 april 2009 16:48 schreef Prosac het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik gisteravond per ongeluk mijn setje even opgenomen.
http://www12.zippyshare.com/v/89087605/file.html
Dit dusquote:
Lekker bedrijf is dat zegquote:Op donderdag 16 april 2009 17:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Waar blijft dat belletje nu?Ik wacht alweer 17 minuten voor Jan met de korte achternaam.
Ik heb er natuurlijk geen verstand van, maar tklinkt wel lekker hier op de fac. Nu op de helft.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:48 schreef Prosac het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik gisteravond per ongeluk mijn setje even opgenomen.
http://www12.zippyshare.com/v/89087605/file.html
Haha, dat heb ik al gedaan ondertussen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:38 schreef Breach het volgende:
Don't get me wrong, maar ik zou me eens af gaan vragen of ik daar wel zou willen werken..
Je hebt niet gesolliciteerd bij de Amerikaanse vestiging?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Zouden de klokken daar nog op wintertijd lopen?
Vertel.quote:
Corner van Kiev.quote:
Jammer is dat.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Corner van Kiev.
Bal kom heel hoog voor.
Keeper komt uit.
Wil de bal naar voren stompen, maar stompt hem verkeerd waardoor de bal achter hem in het doel verdwijnt
Die was echt te erg voor woorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |