quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef RayMania het volgende:
Mooi weer; check.
Vanavond CL-voetbal; check.
Nieuw, driejarig contract; check.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef RayMania het volgende:
Mooi weer; check.
Feli Ray!quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef RayMania het volgende:
Mooi weer; check.
Oeeee, 3 jaar.. Dat zijn er niet veel die dat in deze tijd kunnen zeggen. Congrats.quote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef RayMania het volgende:
Mooi weer; check.
Das langquote:Op woensdag 15 april 2009 18:56 schreef RayMania het volgende:
Mooi weer; check.
Dat wel, maar Arsenal - United kan ik mij echt niet herinneren in de CL, dus dat is weer iets nieuws. Ik had het ook gehad met Liverpool - Chelsea, maar van mij mag die wedstrijd nog honderd keer komen als het zoals gisteren was.quote:Op woensdag 15 april 2009 20:00 schreef venomsnake het volgende:
Ik hoop dat Porto wint.. Ik heb het wel even gehad met die engelse onderonsjes.
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb het wel gehad met Barcelona - Chelsea.
Maar sowieso Arsenalquote:Op woensdag 15 april 2009 20:11 schreef Breach het volgende:
Ik ben bang voor een teleurstelling zometeen. Sowieso Man. Utd.
quote:
Cardiff cityquote:Op woensdag 15 april 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Nottingham Forrest
Maar ja, daar zie je weinig van, dus Liverpool als goeie 2e.
Die reken ik nog steeds tot Walesquote:
Same.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:23 schreef venomsnake het volgende:
Tering, het is bloedheet op de slaapkamer. Zon heeft er de hele dag vol opgeschenen.
Had de hele dag m'n gordijnen dicht gelukkig aangezien ik al vroeg naar werk was. Kan hier ook erg heet worden. Heb daarom zelfs een keer een thermometer opgehangen om het bij te houden.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:23 schreef venomsnake het volgende:
Tering, het is bloedheet op de slaapkamer. Zon heeft er de hele dag vol opgeschenen.
Heb haast geen oog dicht gedaan in die hitte.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Had de hele dag m'n gordijnen dicht gelukkig aangezien ik al vroeg naar werk was. Kan hier ook erg heet worden. Heb daarom zelfs een keer een thermometer opgehangen om het bij te houden.
Oeps... en toen? ergens tegen aan gereden? of gewoon koelbloedig langs de weg gezet?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:50 schreef Suijk het volgende:
Gisteren mijn eerste klapband gehad met m'n auto.
Ik reed niet zo hard dus verder geen probleem. Alleen even prutsen met dat reservewiel, maar uiteindelijk kon ik weer verder.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oeps... en toen? ergens tegen aan gereden? of gewoon koelbloedig langs de weg gezet?
Blijft raar dat ze daar met de huidige techniek nog geen oplossing voor hebben gevonden.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:50 schreef Suijk het volgende:
Gisteren mijn eerste klapband gehad met m'n auto.
Even afwachten, sequels zijn altijd minder.quote:
Veel minder dan Fitna 1 zal het wel niet worden.. Wat een flop was dat zeg.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Even afwachten, sequels zijn altijd minder.
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:05 schreef venomsnake het volgende:
Kapster gebruikt overvaller als seksslaaf
quote:Op donderdag 16 april 2009 10:05 schreef venomsnake het volgende:
Kapster gebruikt overvaller als seksslaaf
Fitna 2?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
De natte droom van de helft van de users hier wordt waarheid
Dat is alleen RayMania toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |