Je maakt het niet makkelijk voor de quotersquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:47 schreef ElisaB het volgende:
ow ja? (van die OP dus...)
ElisaB in trouble
FiPo dan maar!
Nee, nog niet! We zitten een film te kijkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]!
Heb je de scene gezien, die chat scene van Clive en Jude?
Moblo, nog gefeli met je aanzoek, vertel eens, hoe heeft ie je gevraagd?!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
moe!
Toffe dag gehad!![]()
niet gevallen, zere kont! Morgen meer, welterusten!![]()
hihi, dank je!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Moblo, nog gefeli met je aanzoek, vertel eens, hoe heeft ie je gevraagd?!
quote:
'ze bestaan niet echt'quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:48 schreef Chicolate het volgende:
Bikini met opblaasbare cups. Asjeblieft, vertel me dat die dingen niet echt bestaan...
Wat schattig! En hebben jullie al een datum?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi, dank je!![]()
Spontaan, toen we in bed lagen en de dag erna de katjes weg moesten brengen en we heel emotioneel waren en toen beseften dat we elkaar écht niet meer kwijt wilden en toen vroeg hij of ik met m wilde trouwen, en toen heb ik nog 6 keer ofzo 'echt???' gevraagd? 'serieus???? ' en toen hij dat 6 keer had bevestigd, heb ik ook maar ja gezegd![]()
Kingston!quote:Op zondag 12 april 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]Waar zagen we die nou ook alweer laatst?
Een beroemd kindje had ze aan toch?
*klikt op eigenschappen*quote:Op zondag 12 april 2009 00:04 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Met je waterschoenen en bijpassende handdoek naar het zwembad
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Nou, best hard gewerkt... dak is er heelmaal af, een muur gesloopt... daarna na een concert gegaan en nu terug. Ik ga maar op bed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:31 schreef neen het volgende:
Tvp.. waarschijnlijk enige post in dit topic maar goed, de wekker gaat om 7:30 dus nog even releksen en dan slapen
Goeiemorgenquote:Op zondag 12 april 2009 06:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen
Ben alweer op het werk, werd 3 minuten voor de wekker wakker door de brandweer... Straat achter ons stond een huis in de fik, leek best wel eng!
Hahaha! Ik zit hier echt hardop te lachenquote:
Vandaag is het zondag, en morgen ook. En de rest van de week is het iedere dag maandagquote:Op zondag 12 april 2009 08:01 schreef Viking84 het volgende:
HoiEven bijlezen.
Het zonnetje schijnt. En ik ben helemaal in de war door die paasdagen. Had vrijdag het gevoel alsof het zaterdag was, gisteren was het ook zaterdag en is het nu zondag of maandag?
.
ja, in Twente kunnen ze ook flinke paasvuren stoken!quote:Op zondag 12 april 2009 07:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Hier ruikt het buiten naar brend, maar dat zijn de Duitsers met hun pasen, weet ik inmiddels. Een paar jaar geleden heeft mijn vader z'n schoorsteen geveegd op 1e paasdag omdat alles zo branderig rook.
Ik heb lekker uitgeslapen tot wakker-worden-zonder-wekker (kwart voor zeven). Bak brinta op, zometeen maar eens een rondje hardlopen.
Mo! Waar is dat? Ik wil ook!!!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:56 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
moe!
Toffe dag gehad!en bruin geworden
niet gevallen, zere kont! Morgen meer, welterusten!![]()
Is dat niet gewoon vocht ofzo?quote:Op zondag 12 april 2009 11:15 schreef conleche het volgende:
G'morgen!!
Ik stond vanochtend op de weegschaal en ben in een paar dagen bijna 2 kilo aangekomen!!
*updaten gaat........
Dat hoop ik dan maar. Of misschien hebben de 8 crackers, het ei, de wodka, de andijviestamppot met jus en 2 balletjes gehakt en de 2 mini-ijsjes en de bak vla met ananas van gisteren er iets mee te maken??quote:
Whehehe! Vond hij het wel lekker op z'n minst??quote:Op zondag 12 april 2009 11:29 schreef P.F het volgende:
M'n broertje heeft gister een flesch champi leeggedronken omdat het bier op was![]()
Had ik ook! Begin deze week 66, nu net onder de 68quote:Op zondag 12 april 2009 11:15 schreef conleche het volgende:
G'morgen!!
Ik stond vanochtend op de weegschaal en ben in een paar dagen bijna 2 kilo aangekomen!!
*updaten gaat........
Huh? Hebben ze daar geen fatsoenlijke wijn en koffie? Vergeet de kroketten niet!quote:Op zondag 12 april 2009 12:45 schreef AKnynke het volgende:
jippie!
M'n ouders komen waarschijnlijk over 2 weken een weekje hierheen! Met de auto! Wat wil zeggen dat ik een boodschappen lijstje op kan geven: wijn, wijn, wijn, wijn, oude kaas, koffie, drop....![]()
![]()
![]()
wel fatsoenlijke wjin, maar heel erg duur. Heb nog geen fles van onder de 6 euro gevonden, en dat kan toch een stuk goedkoper. Dus als m'n ouders een aantal flessen meenemen, shceelt dat wel.quote:Op zondag 12 april 2009 13:09 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Huh? Hebben ze daar geen fatsoenlijke wijn en koffie? Vergeet de kroketten niet!
Hmm kipfilet, biefstuk, varkenshaas, dat is wat ik dan altijd eet inderdaad, en heul veel champignons en ui. Maar helaas is dat vaak het lekkerst met een lading satesausquote:Op zondag 12 april 2009 13:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
En dat hangt er vanaf, Uniekhoorn! Wat voor vlees er is en veggies enzoBij Maarten thuis meestal vooral veel vlees. Ik hou vooral van biefstuk en kipfilet
Dus ik neem voornamelijk dat en laat de minislavinken grotendeels links liggen
Oh, en champignons
nom! En ik kan het stokbrood + saus ook maar beter niet teveel nemen (al vinnik dat wel erg lekker!).
Goed geregeld, met dat avondeten trouwensAl lijken alleen sperziebenen met sla me wat saai
Tja, vroeger (lees 20 jaar geleden) liep ik elke dag hard en had geen centje last. Nu zou ik volgens mij wel last van m'n gewrichten krijgen. Ligt er wel een beetje aan hoe hard en ver je loopt denk ik. Toen ik begon met Evy, liep ik ook weleens elke dag. Maar dat waren maar zulke kippeneindjes, dat kan dan weinig kwaad. Denk dat je vooral moet luisteren naar je lichaam.....quote:Op zondag 12 april 2009 13:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoe slecht is het nou trouwens écht om een paar dagen achter elkaar hard te lopen? Ik kan me voorstellen dat het niet goed is voor je gewrichten/spieren als je constant elke dag hardloopt. Maar is het al slecht als je bijvoorbeeld het een week lang elke dag doet?
ik doe het niet. ik merk op een dag als vandaag, na 5 km. gister dat m'n benen een beetje zwaar zijn. idealiter gezien zou ik vandaag gaan zwemmen, maar ik denk dat het zwembad dicht is. Misschien een rondje wandelen straks ofzo...quote:Op zondag 12 april 2009 13:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hoe slecht is het nou trouwens écht om een paar dagen achter elkaar hard te lopen? Ik kan me voorstellen dat het niet goed is voor je gewrichten/spieren als je constant elke dag hardloopt. Maar is het al slecht als je bijvoorbeeld het een week lang elke dag doet?
Rode saus is Sonja proof staat mij bijquote:Op zondag 12 april 2009 13:40 schreef conleche het volgende:
Míjn allergrootste vriend is ketchup. Ik adoreer ketchup.
quote:Op zondag 12 april 2009 14:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Rode saus is Sonja proof staat mij bij
In een zandafgraving in/bij IJmuiden, die ook gebruikt wordt door crossersquote:
Geen idee, maar ze stond op tv wel eens koelkasten leeg te ruimen en dan tyfte ze bij iedereen de mayo weg en de rode sauzen (curry, ketchup) mochten blijvenquote:Op zondag 12 april 2009 14:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ook dat nog!! Die Sonja. Gotta love her.![]()
Zit wel bomvol suiker die ketchup. Dat dan weer wel...
Nee, zolang je dat maar niet ongetraind gaat doen.quote:Op zondag 12 april 2009 13:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat heeft ze gisteren toch al verteld, dat ze een nieuwe vlam heeft??quote:Op zondag 12 april 2009 14:34 schreef kaasplankje het volgende:
Enne, Cyclechick heeft een nieuwe vlam!
En ik denk dat ik weet wie dat is
Hey hey, take it easy jij! Ik zit nog in de verkenningsfase heur...quote:Op zondag 12 april 2009 14:34 schreef kaasplankje het volgende:
Enne, Cyclechick heeft een nieuwe vlam!
En ik denk dat ik weet wie dat is
Ik las 't gisteren beeb maar ik had er nog niet op gereageerdquote:Op zondag 12 april 2009 14:40 schreef conleche het volgende:
Wat zit Kaas dan te lullen! Spuit elf deluxe!!
Jij=Kaas?? En je nieuwe vlam dacht dat Kaas je vriendje was?? Confusion all over the place.........quote:Op zondag 12 april 2009 14:42 schreef cyclechick het volgende:
Ik denk ook wel dat jij weet wie het is
Weet je dattie dacht dat jij mijn vriendje was
quote:Op zondag 12 april 2009 14:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik las 't gisteren beeb maar ik had er nog niet op gereageerd
Ja, met jij bedoelde ik Kaas en de nieuwe vlam dacht dat Kaas mijn lover wasquote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij=Kaas?? En je nieuwe vlam dacht dat Kaas je vriendje was?? Confusion all over the place.........
Daar had ik ook niet raar van op gekeken trouwens, met die gemeenschappelijke fietsadoratie.........
quote:Op zondag 12 april 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
OOOOooooh, dat was réageren!Ik dacht dat je het nieuwtje wilde brengen........
Pffff. Kan beter weer in m'n bed gaan liggen geloof ik.......
Echt joh?quote:Op zondag 12 april 2009 14:42 schreef cyclechick het volgende:
Ik denk ook wel dat jij weet wie het is
Weet je dattie dacht dat jij mijn vriendje was
quote:Op zondag 12 april 2009 14:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Echt joh?Hij lijkt me een toffe peer
ook een psychologiestudent geweest toch?
Ja ik moest er even over nadenkenquote:Op zondag 12 april 2009 14:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
![]()
Was mij ook niet helemaal duidelijk hoor.
Maar opgelucht dat het er nu uit is, Kaaskoppie?
Ja, ik ben niet altijd zo vlug jeweetsquote:Op zondag 12 april 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
[..]
OOOOooooh, dat was réageren!Ik dacht dat je het nieuwtje wilde brengen........
Pffff. Kan beter weer in m'n bed gaan liggen geloof ik.......
Ahw poor you *aait*. Kan je niet buiten dat artikel gaan lezen? Met alle vogeltjes om je heen, zoals bij sneeuwwitje?quote:Op zondag 12 april 2009 14:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als Homi Bhabha half zo grappig schreef als z'n naam zou doen vermoeden had ik dit artikel allang uit![]()
En dan kon ik naar buiten! Ik hoor vogeltjes, ze roepen me!
Sterkte!quote:Op zondag 12 april 2009 14:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als Homi Bhabha half zo grappig schreef als z'n naam zou doen vermoeden had ik dit artikel allang uit![]()
En dan kon ik naar buiten! Ik hoor vogeltjes, ze roepen me!
Niks mis met domme mensen, die moeten er ook zijnquote:Op zondag 12 april 2009 15:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sterkte!![]()
Ze riepen mij ook toen ik nog in de schoolbankjes zat, en ik rende naar buiten![]()
nu zal ik voor eeuwig dom blijven
Yeah rightquote:Op zondag 12 april 2009 15:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Niks mis met domme mensen, die moeten er ook zijn
Jamaar...Kaas doet t al met Lein!quote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij=Kaas?? En je nieuwe vlam dacht dat Kaas je vriendje was?? Confusion all over the place.........
Daar had ik ook niet raar van opgekeken trouwens, met die gemeenschappelijke fietsadoratie.........
me too.quote:Op zondag 12 april 2009 15:03 schreef cyclechick het volgende:
Assepoester had emmertjes sop om zich heen denk ik
Ahh Maria, ik moet ook nog studeren, zit ook binnen & weet hoe je je voelt!
Succes chica!!
!!quote:Op zondag 12 april 2009 15:17 schreef Muis006 het volgende:
kaas is niet goed voor de lijn, maar Kaas is wel goed voor de Lein
Ja das eigenlijk alleen in theorie zo, omdat ik lijd aan bindingsangstquote:Op zondag 12 april 2009 15:18 schreef conleche het volgende:
Jawel, dat weet ik best, maar er was iets met dat ze het nog wel mochten doen met anderen toch? Dus vandaar.............![]()
Dat vond ik nog zo progressieverig..........
Dus omdat jíj lijdt aan bindingsangst.........interessante remedie.........dus als ik het goed begrijp mag het alleen in theorie en als het dan echt zou gebeuren dan ben je toch van slag.........wie hou je dan voor de gek Kaas?quote:Op zondag 12 april 2009 15:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja das eigenlijk alleen in theorie zo, omdat ik lijd aan bindingsangstin de praktijk werkt dat toch niet
Kaas heeft een beetje een plank voor z'n hoofd...quote:Op zondag 12 april 2009 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus omdat jíj lijdt aan bindingsangst.........interessante remedie.........dus als ik het goed begrijp mag het alleen in theorie en als het dan echt zou gebeuren dan ben je toch van slag.........wie hou je dan voor de gek Kaas?
En een bord voor zijn kopquote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Kaas heeft een beetje een plank voor z'n hoofd...
Hehequote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Kaas heeft een beetje een plank voor z'n hoofd...
Ik ben dus ook zo slordig en laatst had ik met een vriendin iets goeds bedacht. Het is alleen nog een theorie, dus ik weet niet of het in de praktijk gaat werken. Maar we hadden bedacht: als we nu regelmatig bij elkaar gaan opruimen en schoonmaken dan gaat het veel sneller. Bovendien heb je dan niet de neiging om bij elk tijdschrift dat je tegenkomt even te gaan zitten met koffie, omdat je denkt dat er een interessant artikel in staat. (Hell, álle artikelen zijn interessanter dan opruimen).quote:Op zondag 12 april 2009 15:42 schreef cyclechick het volgende:
Wie wilt mijn huis opruimen?
Ik bak wel een monchoutaart als beloning, met bovenkant deze keer!
quote:Op zondag 12 april 2009 15:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi! En dan ook buiten gaan zingen tot er een vogeltje uit mekaar spat![]()
nee thanks. Ik heb besloten dat ik klaar ben met studeren voor vandaag. Ik ga met een boek en een bak druiven richting buiten!quote:Op zondag 12 april 2009 15:42 schreef cyclechick het volgende:
Wie wilt mijn huis opruimen?
Ik bak wel een monchoutaart als beloning, met bovenkant deze keer!
Opruimen gaat ook heel snel als je begint met de instelling "waar ik de afgelopen maand niet naar heb gekeken, is dus niet interessant en kan weg" en "die bak, die moet vol, met troep om weg te gooien". Mijn kamer was zo mooi leegquote:Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben dus ook zo slordig en laatst had ik met een vriendin iets goeds bedacht. Het is alleen nog een theorie, dus ik weet niet of het in de praktijk gaat werken. Maar we hadden bedacht: als we nu regelmatig bij elkaar gaan opruimen en schoonmaken dan gaat het veel sneller. Bovendien heb je dan niet de neiging om bij elk tijdschrift dat je tegenkomt even te gaan zitten met koffie, omdat je denkt dat er een interessant artikel in staat. (Hell, álle artikelen zijn interessanter dan opruimen).
Ik zal wel laten weten of het werkt......
Ik ben benieuwd! Dan moet ik nog even een vriendin zo gek krijgen om te gaan duo-ruimen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben dus ook zo slordig en laatst had ik met een vriendin iets goeds bedacht. Het is alleen nog een theorie, dus ik weet niet of het in de praktijk gaat werken. Maar we hadden bedacht: als we nu regelmatig bij elkaar gaan opruimen en schoonmaken dan gaat het veel sneller. Bovendien heb je dan niet de neiging om bij elk tijdschrift dat je tegenkomt even te gaan zitten met koffie, omdat je denkt dat er een interessant artikel in staat. (Hell, álle artikelen zijn interessanter dan opruimen).
Ik zal wel laten weten of het werkt......
ach ja, 't was mss vervelend omdat ik wist om wie 't gingquote:Op zondag 12 april 2009 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus omdat jíj lijdt aan bindingsangst.........interessante remedie.........dus als ik het goed begrijp mag het alleen in theorie en als het dan echt zou gebeuren dan ben je toch van slag.........wie hou je dan voor de gek Kaas?
ik ben alweer terug. Het is namelijk koud hier...14 graden, en het waait! Dacht lekker in m'n tshirtje op t gras te gaan liggen, maar niet dus.quote:Op zondag 12 april 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
Ga eens buiten zitten, bleekneusjes!.
De zon schijnt hier wel, maar er zit zo'n licht wolkendek voor. Maar desondanks is het lekker weer om buiten te zitten. Ben Nachttrein naar Lissabon aan het lezen. Wat een geweldig boek. Ik heb de laatste weken meer boeken gelezen dan normaal gesproken in een jaar
.
Nu weer weg.
goedzoquote:Op zondag 12 april 2009 18:58 schreef neen het volgende:
T: kopje koffie
O: opgebakken aardappels, sla en een karbonade
Vetrandjesquote:Op zondag 12 april 2009 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
goedzo
ribkarbo, met zo'n lekker vetrandje?? Perfect gebakken?? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik ook om te bewaren voor het laatstquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook om te bewaren voor het laatst
Dat klopt... ik ben echt van de haritige... eet zelden zoet, behalve dan het ene blokje pure choco per dag.quote:
Ik dacht al waar blijven mn eieren!quote:Op zondag 12 april 2009 20:02 schreef loveli het volgende:
Als iemand de paashaas zoekt, die ligt straks op mijn bord.
Eigenlijk eet ik konijn, maar als 'ie gebraden is zie je het verschil toch niet.
Hier ook biefstuk van de haas (54 euro de kiloquote:Op zondag 12 april 2009 20:02 schreef loveli het volgende:
Als iemand de paashaas zoekt, die ligt straks op mijn bord.
Eigenlijk eet ik konijn, maar als 'ie gebraden is zie je het verschil toch niet.
Vanwaar de *gaap*?quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef kwakveense het volgende:
ik heb bst veel reacties op mn dateprofieler zitten ok wel leuke bij...morgen maar eens rustg wat reageren...
Echt niet?quote:Op zondag 12 april 2009 20:55 schreef AKnynke het volgende:
hier was het een salade met brood.
En ik heb net closer gezien, maar ik het nou niet zo'n hele speciale film, eigenlijk..
de mijne al gezien?quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef kwakveense het volgende:
ik heb bst veel reacties op mn dateprofieler zitten ok wel leuke bij...morgen maar eens rustg wat reageren...
quote:Op zondag 12 april 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, ging jij niet steengrillen vandaag? Zo ja, hoe was het?
ik vond het verhaal zo overdone.quote:Op zondag 12 april 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanwaar de *gaap*?Leuk toch?
[..]
Echt niet?
Vond je het geen briljante rauwe dialogen enzo?
Nu voel ik me schuldig dat ik de film zo heb lopen promoten
Was je ook niet op zijn minst helemaal verliefd op het openings- en slotlied? And so it is....
Damien Rice, het nummer heet The Blower's Daughter!quote:Op zondag 12 april 2009 21:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vond het verhaal zo overdone.
maar opening en slot lied was inderdaad tof...wie zingt dat, weet je dat?
Wiihihi toevallig wel!quote:Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]Muizelientje!
Ik ben net terug van mijn ouders, we gingen gourmetten![]()
En 's middags allerlei foute zoetigheid, maar op feestdagen doe ik niet aan Slank![]()
Hoe was jouw 1e Paasdag? Nog aan de billen van JDM gedacht?
tof, thanks!quote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Damien Rice, het nummer heet The Blower's Daughter!
Moest je gewoon werken?quote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wiihihi toevallig wel!![]()
En mijn eerste paasdag was goed, maar ik heb hard gewerkt dus ik ben nogal duf nu. Wat heb je allemaal gegeten?
Yep, van 4 tot 8! Dus niet heel lang.quote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Moest je gewoon werken?
En wat ik gegeten heb durf ik allemaal niet te zeggen hoorVan die Paashazen van schuim enzo
![]()
Is dequote:
Ik ben helemaal niet van het online daten/adverteren enzo, maar ik vraag me dan af hoe je selecteert op al die reacties en hoe zoiets dan verder gaat: eerst een mailtje terug, beetje msn-en, webcammenquote:Op zondag 12 april 2009 22:41 schreef kwakveense het volgende:
Ik kojk ook bij ons in de pc met mijn ouders... Oh wn 1 van de leukste reacties is uiteraard... Een gast uit groningen... Maar stiekem vind ik hey wel spannend allemaalgoed teken toch?
Diner hier was makreel vooraf, tomatensoep metballen, daarna drie plakjes rollade, een gekookte aardappel (omdat t moest) en radijskes. Ijs met chocosaus toe. Hoe traditioneel!!!
die komen toch uit een kip?quote:Op zondag 12 april 2009 20:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik dacht al waar blijven mn eieren!
zo heb ik ooit eens een jongen hier van Fok! opgeduikeld. Grapje maken in z'n fotoboek, grapje terug, nog een grapje... MSN erbij, eindeloze mailtjes sturen onder werktijd, en toen maar eens afgesproken...Was toen erg tof voor een paar weken...quote:Op maandag 13 april 2009 10:28 schreef Miss_S het volgende:
Hier veel te druk met paasdingen terwijl ik druk zou moeten zijn met het tentamen van morgenavond
Maar het gaat goed met Kwak's online dating?![]()
Ik sprak ook steeds best snel af, vond mijn vriendje op msn eigenlijk helemaal niet zo interessant (wel leuk uiterlijk) maar in het echt was het meteen super.
We deden wel al redelijk veel smsen, dat kwam een beetje vanzelf.
Ik mag nu al zwemmen (maar het zwembad is alleen open als ik op de uni zit) en fietsenquote:Op maandag 13 april 2009 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Chico: komt vanzelf goed als je weer mag sporten! Wanneer mag je denk je weer?
quote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
Oh my.....![]()
Neem even de moeite om te kijken!
quote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
Oh my.....![]()
Neem even de moeite om te kijken!
Goed bezig zeg! Ik heb echt een hekel aan hardlopen, in de sportschool sta ik vooral op de crosstrainer en verder fiets ik veel. En op de loopband loop ik gewoon 5 km per uur, maar hardlopen vind ik echt niksquote:Op maandag 13 april 2009 14:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
*binnen komt strompelen*
Net Evy 21 gerend en ik ben weer ouderwets helemaal kapot. Misschien kan ik echt beter 's avonds blijven rennen, want dat schijnt beter te gaan. Maar ik heb 'm weer uitgerend! 10 rennen, 2 wandelen, 10 rennen, 2 wandelen, 12 rennen. En ik kwam op 4,85 km! Dus volgende keer nog 150 meter erbij en ik heb voor 't eerst de 5km gerend! Woeierdepoei. Overigens moest ik wel een stuk omhoog rennen, dus stiekem vind ik dat ik er eigenlijk al op zit. En wat ben ik ontzettend blij dat ik toch een kort broekje heb aangetrokken, want het was heeeeeeeeeeet.
Pffffffffff.
Ik kan de eerste 5 en moet nu de 6e leren. Maar mijn trainer heeft een vreselijke hekel aan die dingen (ik eigenlijk ookquote:Op maandag 13 april 2009 12:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Chico, hoeveel taeguks/poomse's kun jij eigenlijk nu al? Ik heb de afgelopen dagen thuis de eerste geoefend en ik vind 'm erg leuk.
Het is idd heerlijk buiten in het zonnetjequote:Op maandag 13 april 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan de eerste 5 en moet nu de 6e leren. Maar mijn trainer heeft een vreselijke hekel aan die dingen (ik eigenlijk ook) dus we doen ze bijna nooit en het leren schiet niet echt op.
Ik was 2e bij midgetgolf. En het was lekker buiten, in de zon, hmmm.
Ik vind hardlopen ook absoluut niet leuk hoorquote:Op maandag 13 april 2009 15:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Goed bezig zeg! Ik heb echt een hekel aan hardlopen, in de sportschool sta ik vooral op de crosstrainer en verder fiets ik veel. En op de loopband loop ik gewoon 5 km per uur, maar hardlopen vind ik echt niksTerwijl het wel makkelijk is omdat het altijd en overal kan natuurlijk.
Nee, mn essay wil niet vlottenquote:
Ik heb het idee dat jij best vaak ziek bent, of van die dagen hebt dat je je niet lekker voelt.. Klopt dit?quote:Op maandag 13 april 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
wat sportief allemaalhulde!
ik was/ben ziekig, dus niets gedaanmorgen wel naar de sportschool om advies te vragen om een intervaltrainingsschema om me zo voor te bereiden op de politietest
woensdag eerste krachttraining-les als 't goed is, dus dan gaat 't allemaal gebeuren
ja...quote:Op maandag 13 april 2009 16:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij best vaak ziek bent, of van die dagen hebt dat je je niet lekker voelt.. Klopt dit?
Iig beterschap!
quote:Op zondag 12 april 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van het online daten/adverteren enzo, maar ik vraag me dan af hoe je selecteert op al die reacties en hoe zoiets dan verder gaat: eerst een mailtje terug, beetje msn-en, webcammenJe wilt iemand toch eerst zien bewegen voor je er evt voor naar Groningen rijdt, want foto's zeggen niet alles
mja, op deze site kun je een gratis "interessebericht" sturen. mensen met een vol abbonnement kunnen ook berichten met tekst sturen, en ontvangen van gratis leden. dus ik kon niet iedereen mailen tot gisteren (heb ik wel genomen abbonement, was niet zo duur, en ik wil t wel echt proberen)quote:Op maandag 13 april 2009 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
online daten kan een dagtaak zijn
lastig hoormaar zelfs de oudere mensen die reageerden kon ik vaak niet zo'n standaard berichtje sturen met 'geen interesse', want dat vind ik zo onpersoonlijk
![]()
gaf altijd wel een reden en als ze dan door bleven zeuren, dan blokkeerde ik ze
![]()
het pizzadeeg staat te rijzen in de badkamer...was de olie en een beetje suiker vergeten, dus nog maar even er doorheen gekneed...quote:
Als ik geen interesse had, dan liet ik gewoon niks terughorenquote:Op maandag 13 april 2009 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
online daten kan een dagtaak zijn
lastig hoormaar zelfs de oudere mensen die reageerden kon ik vaak niet zo'n standaard berichtje sturen met 'geen interesse', want dat vind ik zo onpersoonlijk
![]()
gaf altijd wel een reden en als ze dan door bleven zeuren, dan blokkeerde ik ze
![]()
Geen Domino's in Zweden?quote:Op maandag 13 april 2009 17:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het pizzadeeg staat te rijzen in de badkamer...was de olie en een beetje suiker vergeten, dus nog maar even er doorheen gekneed...
saus staat te pruttelen, over 2 uurtjes kan ik eten!
ik wil eerst nog 's een pizzasteen hebben voordat ik me daar aan waagquote:
niet dat ik weet. Er zit wel een pizza zaak zo'n 40 meter van m'n huis, maar dat kost 80 kronen (iets minder dan 8 euro) voor een pizza. En deze zal in totaal zo'n 1 hele euro kosten...(Beetje bloem, beetje olie, beetje gist, beetje melk. Als beleg zelfgemaakte tomatensaus, en tonijn (v/d euroshopper) en een rode ui. En mozerella.quote:
oeh, op het lijstje voor m'n ouders: pindakaas! en nasi/bami kruiden..quote:Op maandag 13 april 2009 17:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en die kantonese kip is lekker, Sylvana. Wij eten vanavond bami, ook zin in!
ohnee.. ik heb zin in hele specifieke dingen: de zelfgemaakte patat van m'n vader met een kroket..of drop.quote:Op maandag 13 april 2009 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Toen ik in het buitenland was, miste ik vooral (wit) tijgerbrood met pindakaas. Heb echt dagenlang gesmacht naar die combinatie. Terwijl ik nu al meer dan een jaar geen snee tijgerbrood meer heb aangeraakt. Raar wat zo'n verlangen met je kan doen
.
I second that!! Nog nieuws??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Dagelijks? Twee keer per week, voor meer heb ik geen tijd. Maar ik krijg inderdaad de indruk dat het me goed ligt. Raar hoor, had ik niet verwacht en ik vind 't niks voor mij.quote:Op maandag 13 april 2009 17:59 schreef conleche het volgende:
[..]
I second that!! Nog nieuws??
Ik heb net zo lekker hardgelopen langs de Amstel! Ben blij dat ik die route heb ontdekt, het is er prachtig!
En Sigme is echt enorm stoer met die enorme afstanden die ze dagelijks loopt!! Volgens mij een natuurtalent!
quote:Op maandag 13 april 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Mereltje!.
En goed van je spoiler. Hoe voel je je nu? Opgelucht of vind je het stiekem ook wel jammer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is zwemmen nou effectief? Ik vind 't heel leuk om te doen (ik doe het alleen nooit vanwege de idiote openingstijden van het zwembad en mijn hekel aan baantjestrekkende bejaarden), maar ik heb nou niet het idee dat het daadwerkelijk iets dóét zeg maarquote:Op maandag 13 april 2009 18:36 schreef sigme het volgende:
Eind volgende week gaat het zwembad hier in de buurt weer open - het is mijn goede voornemen met regelmaar te gaan zwemmen. Dat vind ik veel leuker, al ben ik daar geloof ik niet echt goed in.
Je klinkt trouwens als een leuke kippenmoeder
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Geen dame, maar ik vind m'n iPhone veel te groot om mee te zeulen tijdens het hardlopen, zo'n shuffle is perfect.quote:Op maandag 13 april 2009 18:40 schreef Aventura het volgende:
Voor de dames hier die hardlopen of fietsen, en het bezit zijn van een Nokia met GPS of een iPhone, heb ik misschien een leuke tip. Je GPS-ontvanger kan bijhouden waar je rent en welke afstand je aflegt, en dat zie je dan terug op een kaart op je computer! Je kunt zo precies bijhouden wanneer je waar en hoelang hebt gelopen. En wat je gemiddelde snelheid was. Je kunt je prestaties ook vergelijken met anderen in de community. Voor de Nokia kan het met Nokia Sports Tracker en voor de iPod met iMapmyrun (ff googelen).
quote:Op maandag 13 april 2009 18:40 schreef Merel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Klinkt lekker. Smakelijk zomestrakjes.quote:Op maandag 13 april 2009 17:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
niet dat ik weet. Er zit wel een pizza zaak zo'n 40 meter van m'n huis, maar dat kost 80 kronen (iets minder dan 8 euro) voor een pizza. En deze zal in totaal zo'n 1 hele euro kosten...(Beetje bloem, beetje olie, beetje gist, beetje melk. Als beleg zelfgemaakte tomatensaus, en tonijn (v/d euroshopper) en een rode ui. En mozerella.
Okay, misschien een beetje meer dan een euro...
Met onweer en regenquote:Op maandag 13 april 2009 19:05 schreef Muis006 het volgende:
Oh yeah baby, woensdag wordt het hier 25 graden
Ik doe met je meequote:Op maandag 13 april 2009 19:06 schreef Merel het volgende:
Ohja, mijn lijstje:
O: zak chips
T: liter cola light
D: pizza
Ik ga morgen gezond doen, echt
Hier met zon!quote:Op maandag 13 april 2009 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met onweer en regen.
Ik zit nog steeds buiten, avec laptop. Blijf hier ook zitten tot het donker is denk ik
.
Oh yeah baby, ik ga dan 's morgens tennissen en des middags naar het strand!!quote:Op maandag 13 april 2009 19:05 schreef Muis006 het volgende:
Oh yeah baby, woensdag wordt het hier 25 graden
quote:Op maandag 13 april 2009 19:06 schreef Merel het volgende:
Ohja, mijn lijstje:
O: zak chips
T: liter cola light
D: pizza
Ik ga morgen gezond doen, echt
Hoe lang ben jij?quote:Op maandag 13 april 2009 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn bestelde shoarmapizza was heerlijk !
Hey Merel
Quality time met mijzelf gehad, dus ben glad en schoon en ik heb me weer even gemeten
Heup: 88
buik: 88
borst (op de tepels zeg maar) : 99
bovenbeen: 54
taille: 78
1.70quote:
Is jouw MSN kaduuk ofzo? Heb je al een hele poos niet online gezien.quote:Op maandag 13 april 2009 19:43 schreef Muis006 het volgende:
Oh en er staan muffins in de oven!
Erg slankproof ben ik
Dan is 88 heup erg slank idd. Ik met mijn 1.60m heb meerquote:Op maandag 13 april 2009 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1.70
Heb een beetje rare bouw, ben boven te dik, onder te 'dun'
Wat voor?quote:Op maandag 13 april 2009 19:43 schreef Muis006 het volgende:
Oh en er staan muffins in de oven!
Erg slankproof ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |