oeh, op het lijstje voor m'n ouders: pindakaas! en nasi/bami kruiden..quote:Op maandag 13 april 2009 17:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh en die kantonese kip is lekker, Sylvana. Wij eten vanavond bami, ook zin in!
ohnee.. ik heb zin in hele specifieke dingen: de zelfgemaakte patat van m'n vader met een kroket..of drop.quote:Op maandag 13 april 2009 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
Toen ik in het buitenland was, miste ik vooral (wit) tijgerbrood met pindakaas. Heb echt dagenlang gesmacht naar die combinatie. Terwijl ik nu al meer dan een jaar geen snee tijgerbrood meer heb aangeraakt. Raar wat zo'n verlangen met je kan doen
.
I second that!! Nog nieuws??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Dagelijks? Twee keer per week, voor meer heb ik geen tijd. Maar ik krijg inderdaad de indruk dat het me goed ligt. Raar hoor, had ik niet verwacht en ik vind 't niks voor mij.quote:Op maandag 13 april 2009 17:59 schreef conleche het volgende:
[..]
I second that!! Nog nieuws??
Ik heb net zo lekker hardgelopen langs de Amstel! Ben blij dat ik die route heb ontdekt, het is er prachtig!
En Sigme is echt enorm stoer met die enorme afstanden die ze dagelijks loopt!! Volgens mij een natuurtalent!
quote:Op maandag 13 april 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Mereltje!.
En goed van je spoiler. Hoe voel je je nu? Opgelucht of vind je het stiekem ook wel jammer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is zwemmen nou effectief? Ik vind 't heel leuk om te doen (ik doe het alleen nooit vanwege de idiote openingstijden van het zwembad en mijn hekel aan baantjestrekkende bejaarden), maar ik heb nou niet het idee dat het daadwerkelijk iets dóét zeg maarquote:Op maandag 13 april 2009 18:36 schreef sigme het volgende:
Eind volgende week gaat het zwembad hier in de buurt weer open - het is mijn goede voornemen met regelmaar te gaan zwemmen. Dat vind ik veel leuker, al ben ik daar geloof ik niet echt goed in.
Je klinkt trouwens als een leuke kippenmoeder
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Geen dame, maar ik vind m'n iPhone veel te groot om mee te zeulen tijdens het hardlopen, zo'n shuffle is perfect.quote:Op maandag 13 april 2009 18:40 schreef Aventura het volgende:
Voor de dames hier die hardlopen of fietsen, en het bezit zijn van een Nokia met GPS of een iPhone, heb ik misschien een leuke tip. Je GPS-ontvanger kan bijhouden waar je rent en welke afstand je aflegt, en dat zie je dan terug op een kaart op je computer! Je kunt zo precies bijhouden wanneer je waar en hoelang hebt gelopen. En wat je gemiddelde snelheid was. Je kunt je prestaties ook vergelijken met anderen in de community. Voor de Nokia kan het met Nokia Sports Tracker en voor de iPod met iMapmyrun (ff googelen).
quote:Op maandag 13 april 2009 18:40 schreef Merel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Klinkt lekker. Smakelijk zomestrakjes.quote:Op maandag 13 april 2009 17:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
niet dat ik weet. Er zit wel een pizza zaak zo'n 40 meter van m'n huis, maar dat kost 80 kronen (iets minder dan 8 euro) voor een pizza. En deze zal in totaal zo'n 1 hele euro kosten...(Beetje bloem, beetje olie, beetje gist, beetje melk. Als beleg zelfgemaakte tomatensaus, en tonijn (v/d euroshopper) en een rode ui. En mozerella.
Okay, misschien een beetje meer dan een euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |