quote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
Oh my.....![]()
Neem even de moeite om te kijken!
quote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
Oh my.....![]()
Neem even de moeite om te kijken!
Goed bezig zeg! Ik heb echt een hekel aan hardlopen, in de sportschool sta ik vooral op de crosstrainer en verder fiets ik veel. En op de loopband loop ik gewoon 5 km per uur, maar hardlopen vind ik echt niksquote:Op maandag 13 april 2009 14:59 schreef BlaatschaaP het volgende:
*binnen komt strompelen*
Net Evy 21 gerend en ik ben weer ouderwets helemaal kapot. Misschien kan ik echt beter 's avonds blijven rennen, want dat schijnt beter te gaan. Maar ik heb 'm weer uitgerend! 10 rennen, 2 wandelen, 10 rennen, 2 wandelen, 12 rennen. En ik kwam op 4,85 km! Dus volgende keer nog 150 meter erbij en ik heb voor 't eerst de 5km gerend! Woeierdepoei. Overigens moest ik wel een stuk omhoog rennen, dus stiekem vind ik dat ik er eigenlijk al op zit. En wat ben ik ontzettend blij dat ik toch een kort broekje heb aangetrokken, want het was heeeeeeeeeeet.
Pffffffffff.
Ik kan de eerste 5 en moet nu de 6e leren. Maar mijn trainer heeft een vreselijke hekel aan die dingen (ik eigenlijk ookquote:Op maandag 13 april 2009 12:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Chico, hoeveel taeguks/poomse's kun jij eigenlijk nu al? Ik heb de afgelopen dagen thuis de eerste geoefend en ik vind 'm erg leuk.
Het is idd heerlijk buiten in het zonnetjequote:Op maandag 13 april 2009 15:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kan de eerste 5 en moet nu de 6e leren. Maar mijn trainer heeft een vreselijke hekel aan die dingen (ik eigenlijk ook) dus we doen ze bijna nooit en het leren schiet niet echt op.
Ik was 2e bij midgetgolf. En het was lekker buiten, in de zon, hmmm.
Ik vind hardlopen ook absoluut niet leuk hoorquote:Op maandag 13 april 2009 15:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Goed bezig zeg! Ik heb echt een hekel aan hardlopen, in de sportschool sta ik vooral op de crosstrainer en verder fiets ik veel. En op de loopband loop ik gewoon 5 km per uur, maar hardlopen vind ik echt niksTerwijl het wel makkelijk is omdat het altijd en overal kan natuurlijk.
Nee, mn essay wil niet vlottenquote:
Ik heb het idee dat jij best vaak ziek bent, of van die dagen hebt dat je je niet lekker voelt.. Klopt dit?quote:Op maandag 13 april 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
wat sportief allemaalhulde!
ik was/ben ziekig, dus niets gedaanmorgen wel naar de sportschool om advies te vragen om een intervaltrainingsschema om me zo voor te bereiden op de politietest
woensdag eerste krachttraining-les als 't goed is, dus dan gaat 't allemaal gebeuren
ja...quote:Op maandag 13 april 2009 16:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij best vaak ziek bent, of van die dagen hebt dat je je niet lekker voelt.. Klopt dit?
Iig beterschap!
quote:Op zondag 12 april 2009 22:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van het online daten/adverteren enzo, maar ik vraag me dan af hoe je selecteert op al die reacties en hoe zoiets dan verder gaat: eerst een mailtje terug, beetje msn-en, webcammenJe wilt iemand toch eerst zien bewegen voor je er evt voor naar Groningen rijdt, want foto's zeggen niet alles
mja, op deze site kun je een gratis "interessebericht" sturen. mensen met een vol abbonnement kunnen ook berichten met tekst sturen, en ontvangen van gratis leden. dus ik kon niet iedereen mailen tot gisteren (heb ik wel genomen abbonement, was niet zo duur, en ik wil t wel echt proberen)quote:Op maandag 13 april 2009 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
online daten kan een dagtaak zijn
lastig hoormaar zelfs de oudere mensen die reageerden kon ik vaak niet zo'n standaard berichtje sturen met 'geen interesse', want dat vind ik zo onpersoonlijk
![]()
gaf altijd wel een reden en als ze dan door bleven zeuren, dan blokkeerde ik ze
![]()
het pizzadeeg staat te rijzen in de badkamer...was de olie en een beetje suiker vergeten, dus nog maar even er doorheen gekneed...quote:
Als ik geen interesse had, dan liet ik gewoon niks terughorenquote:Op maandag 13 april 2009 16:52 schreef motorbloempje het volgende:
online daten kan een dagtaak zijn
lastig hoormaar zelfs de oudere mensen die reageerden kon ik vaak niet zo'n standaard berichtje sturen met 'geen interesse', want dat vind ik zo onpersoonlijk
![]()
gaf altijd wel een reden en als ze dan door bleven zeuren, dan blokkeerde ik ze
![]()
Geen Domino's in Zweden?quote:Op maandag 13 april 2009 17:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het pizzadeeg staat te rijzen in de badkamer...was de olie en een beetje suiker vergeten, dus nog maar even er doorheen gekneed...
saus staat te pruttelen, over 2 uurtjes kan ik eten!
ik wil eerst nog 's een pizzasteen hebben voordat ik me daar aan waagquote:
niet dat ik weet. Er zit wel een pizza zaak zo'n 40 meter van m'n huis, maar dat kost 80 kronen (iets minder dan 8 euro) voor een pizza. En deze zal in totaal zo'n 1 hele euro kosten...(Beetje bloem, beetje olie, beetje gist, beetje melk. Als beleg zelfgemaakte tomatensaus, en tonijn (v/d euroshopper) en een rode ui. En mozerella.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |