de mijne al gezien?quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef kwakveense het volgende:
ik heb bst veel reacties op mn dateprofieler zitten ok wel leuke bij...morgen maar eens rustg wat reageren...
quote:Op zondag 12 april 2009 21:22 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, ging jij niet steengrillen vandaag? Zo ja, hoe was het?
ik vond het verhaal zo overdone.quote:Op zondag 12 april 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanwaar de *gaap*?Leuk toch?
[..]
Echt niet?
Vond je het geen briljante rauwe dialogen enzo?
Nu voel ik me schuldig dat ik de film zo heb lopen promoten
Was je ook niet op zijn minst helemaal verliefd op het openings- en slotlied? And so it is....
Damien Rice, het nummer heet The Blower's Daughter!quote:Op zondag 12 april 2009 21:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vond het verhaal zo overdone.
maar opening en slot lied was inderdaad tof...wie zingt dat, weet je dat?
Wiihihi toevallig wel!quote:Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]Muizelientje!
Ik ben net terug van mijn ouders, we gingen gourmetten![]()
En 's middags allerlei foute zoetigheid, maar op feestdagen doe ik niet aan Slank![]()
Hoe was jouw 1e Paasdag? Nog aan de billen van JDM gedacht?
tof, thanks!quote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Damien Rice, het nummer heet The Blower's Daughter!
Moest je gewoon werken?quote:Op zondag 12 april 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wiihihi toevallig wel!![]()
En mijn eerste paasdag was goed, maar ik heb hard gewerkt dus ik ben nogal duf nu. Wat heb je allemaal gegeten?
Yep, van 4 tot 8! Dus niet heel lang.quote:Op zondag 12 april 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Moest je gewoon werken?
En wat ik gegeten heb durf ik allemaal niet te zeggen hoorVan die Paashazen van schuim enzo
![]()
Is dequote:
Ik ben helemaal niet van het online daten/adverteren enzo, maar ik vraag me dan af hoe je selecteert op al die reacties en hoe zoiets dan verder gaat: eerst een mailtje terug, beetje msn-en, webcammenquote:Op zondag 12 april 2009 22:41 schreef kwakveense het volgende:
Ik kojk ook bij ons in de pc met mijn ouders... Oh wn 1 van de leukste reacties is uiteraard... Een gast uit groningen... Maar stiekem vind ik hey wel spannend allemaalgoed teken toch?
Diner hier was makreel vooraf, tomatensoep metballen, daarna drie plakjes rollade, een gekookte aardappel (omdat t moest) en radijskes. Ijs met chocosaus toe. Hoe traditioneel!!!
die komen toch uit een kip?quote:Op zondag 12 april 2009 20:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik dacht al waar blijven mn eieren!
zo heb ik ooit eens een jongen hier van Fok! opgeduikeld. Grapje maken in z'n fotoboek, grapje terug, nog een grapje... MSN erbij, eindeloze mailtjes sturen onder werktijd, en toen maar eens afgesproken...Was toen erg tof voor een paar weken...quote:Op maandag 13 april 2009 10:28 schreef Miss_S het volgende:
Hier veel te druk met paasdingen terwijl ik druk zou moeten zijn met het tentamen van morgenavond
Maar het gaat goed met Kwak's online dating?![]()
Ik sprak ook steeds best snel af, vond mijn vriendje op msn eigenlijk helemaal niet zo interessant (wel leuk uiterlijk) maar in het echt was het meteen super.
We deden wel al redelijk veel smsen, dat kwam een beetje vanzelf.
Ik mag nu al zwemmen (maar het zwembad is alleen open als ik op de uni zit) en fietsenquote:Op maandag 13 april 2009 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Chico: komt vanzelf goed als je weer mag sporten! Wanneer mag je denk je weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |