nee thanks. Ik heb besloten dat ik klaar ben met studeren voor vandaag. Ik ga met een boek en een bak druiven richting buiten!quote:Op zondag 12 april 2009 15:42 schreef cyclechick het volgende:
Wie wilt mijn huis opruimen?
Ik bak wel een monchoutaart als beloning, met bovenkant deze keer!
Opruimen gaat ook heel snel als je begint met de instelling "waar ik de afgelopen maand niet naar heb gekeken, is dus niet interessant en kan weg" en "die bak, die moet vol, met troep om weg te gooien". Mijn kamer was zo mooi leegquote:Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben dus ook zo slordig en laatst had ik met een vriendin iets goeds bedacht. Het is alleen nog een theorie, dus ik weet niet of het in de praktijk gaat werken. Maar we hadden bedacht: als we nu regelmatig bij elkaar gaan opruimen en schoonmaken dan gaat het veel sneller. Bovendien heb je dan niet de neiging om bij elk tijdschrift dat je tegenkomt even te gaan zitten met koffie, omdat je denkt dat er een interessant artikel in staat. (Hell, álle artikelen zijn interessanter dan opruimen).
Ik zal wel laten weten of het werkt......
Ik ben benieuwd! Dan moet ik nog even een vriendin zo gek krijgen om te gaan duo-ruimen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben dus ook zo slordig en laatst had ik met een vriendin iets goeds bedacht. Het is alleen nog een theorie, dus ik weet niet of het in de praktijk gaat werken. Maar we hadden bedacht: als we nu regelmatig bij elkaar gaan opruimen en schoonmaken dan gaat het veel sneller. Bovendien heb je dan niet de neiging om bij elk tijdschrift dat je tegenkomt even te gaan zitten met koffie, omdat je denkt dat er een interessant artikel in staat. (Hell, álle artikelen zijn interessanter dan opruimen).
Ik zal wel laten weten of het werkt......
ach ja, 't was mss vervelend omdat ik wist om wie 't gingquote:Op zondag 12 april 2009 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus omdat jíj lijdt aan bindingsangst.........interessante remedie.........dus als ik het goed begrijp mag het alleen in theorie en als het dan echt zou gebeuren dan ben je toch van slag.........wie hou je dan voor de gek Kaas?
ik ben alweer terug. Het is namelijk koud hier...14 graden, en het waait! Dacht lekker in m'n tshirtje op t gras te gaan liggen, maar niet dus.quote:Op zondag 12 april 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
Ga eens buiten zitten, bleekneusjes!.
De zon schijnt hier wel, maar er zit zo'n licht wolkendek voor. Maar desondanks is het lekker weer om buiten te zitten. Ben Nachttrein naar Lissabon aan het lezen. Wat een geweldig boek. Ik heb de laatste weken meer boeken gelezen dan normaal gesproken in een jaar
.
Nu weer weg.
goedzoquote:Op zondag 12 april 2009 18:58 schreef neen het volgende:
T: kopje koffie
O: opgebakken aardappels, sla en een karbonade
Vetrandjesquote:Op zondag 12 april 2009 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
goedzo
ribkarbo, met zo'n lekker vetrandje?? Perfect gebakken?? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Ik ook om te bewaren voor het laatstquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ook om te bewaren voor het laatst
Dat klopt... ik ben echt van de haritige... eet zelden zoet, behalve dan het ene blokje pure choco per dag.quote:
Ik dacht al waar blijven mn eieren!quote:Op zondag 12 april 2009 20:02 schreef loveli het volgende:
Als iemand de paashaas zoekt, die ligt straks op mijn bord.
Eigenlijk eet ik konijn, maar als 'ie gebraden is zie je het verschil toch niet.
Hier ook biefstuk van de haas (54 euro de kiloquote:Op zondag 12 april 2009 20:02 schreef loveli het volgende:
Als iemand de paashaas zoekt, die ligt straks op mijn bord.
Eigenlijk eet ik konijn, maar als 'ie gebraden is zie je het verschil toch niet.
Vanwaar de *gaap*?quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef kwakveense het volgende:
ik heb bst veel reacties op mn dateprofieler zitten ok wel leuke bij...morgen maar eens rustg wat reageren...
Echt niet?quote:Op zondag 12 april 2009 20:55 schreef AKnynke het volgende:
hier was het een salade met brood.
En ik heb net closer gezien, maar ik het nou niet zo'n hele speciale film, eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |