Ahw poor you *aait*. Kan je niet buiten dat artikel gaan lezen? Met alle vogeltjes om je heen, zoals bij sneeuwwitje?quote:Op zondag 12 april 2009 14:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als Homi Bhabha half zo grappig schreef als z'n naam zou doen vermoeden had ik dit artikel allang uit![]()
En dan kon ik naar buiten! Ik hoor vogeltjes, ze roepen me!
Sterkte!quote:Op zondag 12 april 2009 14:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Als Homi Bhabha half zo grappig schreef als z'n naam zou doen vermoeden had ik dit artikel allang uit![]()
En dan kon ik naar buiten! Ik hoor vogeltjes, ze roepen me!
Niks mis met domme mensen, die moeten er ook zijnquote:Op zondag 12 april 2009 15:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sterkte!![]()
Ze riepen mij ook toen ik nog in de schoolbankjes zat, en ik rende naar buiten![]()
nu zal ik voor eeuwig dom blijven
Yeah rightquote:Op zondag 12 april 2009 15:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Niks mis met domme mensen, die moeten er ook zijn
Jamaar...Kaas doet t al met Lein!quote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij=Kaas?? En je nieuwe vlam dacht dat Kaas je vriendje was?? Confusion all over the place.........
Daar had ik ook niet raar van opgekeken trouwens, met die gemeenschappelijke fietsadoratie.........
me too.quote:Op zondag 12 april 2009 15:03 schreef cyclechick het volgende:
Assepoester had emmertjes sop om zich heen denk ik
Ahh Maria, ik moet ook nog studeren, zit ook binnen & weet hoe je je voelt!
Succes chica!!
!!quote:Op zondag 12 april 2009 15:17 schreef Muis006 het volgende:
kaas is niet goed voor de lijn, maar Kaas is wel goed voor de Lein
Ja das eigenlijk alleen in theorie zo, omdat ik lijd aan bindingsangstquote:Op zondag 12 april 2009 15:18 schreef conleche het volgende:
Jawel, dat weet ik best, maar er was iets met dat ze het nog wel mochten doen met anderen toch? Dus vandaar.............![]()
Dat vond ik nog zo progressieverig..........
Dus omdat jíj lijdt aan bindingsangst.........interessante remedie.........dus als ik het goed begrijp mag het alleen in theorie en als het dan echt zou gebeuren dan ben je toch van slag.........wie hou je dan voor de gek Kaas?quote:Op zondag 12 april 2009 15:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja das eigenlijk alleen in theorie zo, omdat ik lijd aan bindingsangstin de praktijk werkt dat toch niet
Kaas heeft een beetje een plank voor z'n hoofd...quote:Op zondag 12 april 2009 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dus omdat jíj lijdt aan bindingsangst.........interessante remedie.........dus als ik het goed begrijp mag het alleen in theorie en als het dan echt zou gebeuren dan ben je toch van slag.........wie hou je dan voor de gek Kaas?
En een bord voor zijn kopquote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Kaas heeft een beetje een plank voor z'n hoofd...
Hehequote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Kaas heeft een beetje een plank voor z'n hoofd...
Ik ben dus ook zo slordig en laatst had ik met een vriendin iets goeds bedacht. Het is alleen nog een theorie, dus ik weet niet of het in de praktijk gaat werken. Maar we hadden bedacht: als we nu regelmatig bij elkaar gaan opruimen en schoonmaken dan gaat het veel sneller. Bovendien heb je dan niet de neiging om bij elk tijdschrift dat je tegenkomt even te gaan zitten met koffie, omdat je denkt dat er een interessant artikel in staat. (Hell, álle artikelen zijn interessanter dan opruimen).quote:Op zondag 12 april 2009 15:42 schreef cyclechick het volgende:
Wie wilt mijn huis opruimen?
Ik bak wel een monchoutaart als beloning, met bovenkant deze keer!
quote:Op zondag 12 april 2009 15:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hihi! En dan ook buiten gaan zingen tot er een vogeltje uit mekaar spat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |