Nee ik kan nog steeds niet mn knie buigenquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:50 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ga je wel nog fietsen als je nu al pijn hebt ?
*sog sog*
Mariaatjequote:Op zaterdag 11 april 2009 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeeeeeuj, go Schaap!*trots*
![]()
En Vivi!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mariaatje.
Een van 's werelds meer schattige wezens.
't is ook veel te mooi weer om achter de pc te zittenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
That's a nice way to put it! *loopt kilometers naast schoenen*
![]()
Gaat het een beetje z'n gang met joe?![]()
En Greys, iedereen is een topickiller het afgelopen uur of wat geloof ik
Heerenveen - Ajax met Abe Lenstra?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef cyclechick het volgende:
Weet er iemand een leuk voorbeeld van een sportwedstrijd die overwachts is verloren, terwijl het Nederlands (of het ene) team duidelijk beter was dan het andere? (dus iedereen verwachtte te winnen, en dan verlies je alsnog?)
En terecht trots! goed gedaan!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo, ik ben heel trots op mezelf want ik heb net Evy 20 uitgerend. 4 keer 8 minuten met bij elkaar maar 4 minuten pauze. En nu ben ik heeeeeeeeeeeel moe. Maar wel trots.
Kan me nog wel een Olympische marathon herinneren van tig jaar geleden waar de koploper de laatste afslag verkeerd nam en dus de nummero twee de titel paktequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef cyclechick het volgende:
Weet er iemand een leuk voorbeeld van een sportwedstrijd die overwachts is verloren, terwijl het Nederlands (of het ene) team duidelijk beter was dan het andere? (dus iedereen verwachtte te winnen, en dan verlies je alsnog?)
Hihi grappig, er is nu een vraag bij Ik Hou Van Holland over Abe Lenstra.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Heerenveen - Ajax met Abe Lenstra?
7 mei 1950
De historische wedstrijd op 7 mei 1950 tussen Heerenveen en Ajax is nog steeds bij iedereen bekend. In die wedstrijd stond Heerenveen een half uur voor het einde nog met 1-5 achter om toch nog met 6-5 van Ajax te winnen.
http://home.wxs.nl/~staten/lenstra.htm
Of Hilbert van der Duim die uitgleed over de meeuwenpoep terwijl hij torenhoog favoriet wasquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kan me nog wel een Olympische marathon herinneren van tig jaar geleden waar de koploper de laatste afslag verkeerd nam en dus de nummero twee de titel pakte
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Of Hilbert van der Duim die uitgleed over de meeuwenpoep terwijl hij torenhoog favoriet was
Of dezelfde Hilbert van der Duim die dacht dat hij er al was toen hij over de streep kwam en dat de commentator hysterisch gilde 'Hilberrrrrrrrt! Hillllbert wat dóe je jongen??? Ga door! Ga dooooor! Je moet nog een rondje!'
pff ik zit ff te denken, legio voorbeelden maar er schiet me ff niks te binnenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef cyclechick het volgende:
haha die is goed!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Of Hilbert van der Duim die uitgleed over de meeuwenpoep terwijl hij torenhoog favoriet was
Of dezelfde Hilbert van der Duim die dacht dat hij er al was toen hij over de streep kwam en dat de commentator hysterisch gilde 'Hilberrrrrrrrt! Hillllbert wat dóe je jongen??? Ga door! Ga dooooor! Je moet nog een rondje!'
Ik was vroegah erg fan van Hilbertquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was vroegah erg fan van HilbertHeb zelfs nog fotokaarten met zijn handtekening
Deze dingen van die meeuwenstront en dat hij dacht dat hij er al was waren dan ook zenuwslopend voor me en ik vergeet het echt nooit meer![]()
KIJK DAN!Hoor die commentator!
epic failquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was vroegah erg fan van HilbertHeb zelfs nog fotokaarten met zijn handtekening
Deze dingen van die meeuwenstront en dat hij dacht dat hij er al was waren dan ook zenuwslopend voor me en ik vergeet het echt nooit meer![]()
[..]
Wat érgquote:
We worden oud Tink, als we ons dat kunnen herinneren!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Dat van Hilbertkan ik me nog herinneren. Op de schaatsbaan in Alkmaar was ook ooit zoiets.Toen struikelde iemand over een gat in het ijs.
Vanavond was het erg gezellig. Paasvuur gemaakt. Schandalig veel gegeten en gedronken en nu buikpijnVanaf morgen even twee weekjes streng en veel sporten. Ben niet meer zo strak als ik kan zijn.
[..]
Ohhhhhhh dat zou ook echt iets voor mij zijn!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:11 schreef AKnynke het volgende:
met volleybal is het me wel eens overkomen dat ik de bal ving, omdat ik dacht dat de scheidsrechter floot. Deed ie ook, maar de scheidsrechter op het veld ernaast.
Muis?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Naar aanleiding van de TT en mijn liefde voor Greysie:
[ afbeelding ]
Hubba hubba!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh dat zou ook echt iets voor mij zijn!
Ze konden er wel om lachen zeker?Whahahahaha, wat erg! Maar wel grappig
[..]
Muis?
PS... I love you!![]()
We kunnen wel aan Maria vragen of ze McArmy zijn hoofd op het lichaam van JDM photoshoptquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Zouden er ook foto's van de billen van McArmy bestaan?
Wel de achterkant van zijn hoofd dan op die foto he, anders wordt het een wat merkwaardige compositiequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We kunnen wel aan Maria vragen of ze McArmy zijn hoofd op het lichaam van JDM photoshopt
Ik nam automatisch aan dat het die mcdreamerd was ofzoquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit komt niet uit Greys Anatomy ofzo hoor, weet je wel wie het is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |