Ja inderdaad! Maar toen zouden ze net een nieuw album uitbrengen en hadden ze al een paar jaar niet hier gespeeld (alleen op een festival, niet in een zaal).quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:47 schreef Frozen het volgende:
Zonder problemen 5 tickets besteld!
Wat een verschil met de voorverkoop van de Paradiso concerten...
dat dacht ik eerst ook...totdat ik in 2007 ze best vaak achter elkaar gezien had en het bleef gewoon leuk...ik heb dat niet met andere bandjes, NIN is tot nu toe de enige. Had ook te maken met het feit dat ze hun setlisten best goed afwisselden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:24 schreef rood_verzet het volgende:
Vind twee concerten achter elkaar wel genoeg, anders verliest het een beetje z'n magie
Joah dat is eigenlijk ook zo, maarja de stufi staat dat niet toequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:50 schreef Reena het volgende:
[..]
dat dacht ik eerst ook...totdat ik in 2007 ze best vaak achter elkaar gezien had en het bleef gewoon leuk...ik heb dat niet met andere bandjes, NIN is tot nu toe de enige. Had ook te maken met het feit dat ze hun setlisten best goed afwisselden.
Hehehe ja das vervelend. Ik zit ook niet in een perfecte financiële situatie (heb net een huis gekocht). Maar als dat niet het geval geweest zou zijn, zou ik denk ik wel wat meer shows willen zien...maar een show in Amsterdam is ook al heel geweldigquote:Op zondag 12 april 2009 01:40 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Joah dat is eigenlijk ook zo, maarja de stufi staat dat niet toe
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een kleine tvp, verder niets te melden behalve dat ik er zin in heb
Op de NIN tourpagina staat JA er niet bij, dus denk niet dat ze komen...ze staan er wel bij in Londen en Manchester, niet bij de andere Europese dataquote:Op zondag 12 april 2009 14:01 schreef Chinjirusu het volgende:
vind het wel grappig klinken, maar denk toch dat Janes Addiction komt, aangezien het de NINJA tour is
volgens festivalinfo.nl:quote:Op zondag 12 april 2009 14:24 schreef Reena het volgende:
[..]
Op de NIN tourpagina staat JA er niet bij, dus denk niet dat ze komen...ze staan er wel bij in Londen en Manchester, niet bij de andere Europese data
Zo stond het eerst ook op de NIN-site, later is dat weer verwijderd.quote:Op zondag 12 april 2009 14:57 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
volgens festivalinfo.nl:
Voorprogramma:
Jane's Addiction
Mew is nu het voorprogrammaquote:Op zondag 12 april 2009 14:57 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
volgens festivalinfo.nl:
Voorprogramma:
Jane's Addiction
quote:Op maandag 13 april 2009 23:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Toffe band, maar als voorprogramma van NIN ?
Zojuist kaartje besteld
Volgens mij nog niet uitverkocht...quote:Op woensdag 15 april 2009 12:27 schreef Aneurism het volgende:
:| Moet nogsteeds kaartje bestellen...
ja dat kanquote:Op woensdag 15 april 2009 12:38 schreef Aneurism het volgende:
Ik vergeet het echt elke dag!klote klote klote... kan je ook met creditcard betalen?
Leuk!quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:42 schreef Reena het volgende:![]()
Ik ga mijn verjaardag "met" NIN vieren![]()
(--> heb kaartjes voor Londen)
quote:
Ja, dat "entertainment complex", waar wel meer grote concerten gehouden worden.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:21 schreef devl1nsect het volgende:
O2 is toch het nieuwe stadion waar minimaal 20.000 personen in kunnen? Heb je daar de kaarten voor Reena?
Cool. Veel plezier dan in het grote complex! En neem je slaapzak mee, stiekum in het toilet bivakkeren en kun je Michael Jackson + neus ook zien optreden.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Reena het volgende:
[..]
Ja, dat "entertainment complex", waar wel meer grote concerten gehouden worden.
De kaarten waren vrij snel uitverkocht (bij de nin.com voorverkoop) en ook bij de voorverkoop van seetickets ging het snel met de staanplaatsen, heb ik me laten vertellen...
Oooooh goed idee!!! Ik wilde altijd al zijn neus zien!!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 17:04 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Cool. Veel plezier dan in het grote complex! En neem je slaapzak mee, stiekum in het toilet bivakkeren en kun je Michael Jackson + neus ook zien optreden.
Ongeorganiseerder teringherrie van een 40-ger met depri tekstenquote:
die Karte fur Neun Zoll Nagel!quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:17 schreef Junkie het volgende:
Mn kaartje is net met de post binnengekomen.![]()
Met de luchtpost uit Duitsland
quote:Bitter feuding mars Jane's Addiction reunion
INDIO, California (Reuters) - War has broken out among the original members of Jane's Addiction, who are gearing up for their first tour in almost 18 years.
Singer Perry Farrell told Reuters that a mediation attempt by Nine Inch Nails frontman Trent Reznor, with whom Jane's Addiction will tour next month, was unsuccessful.
But despite the temper tantrums, Farrell is determined to keep Jane's Addiction together. He, guitarist Dave Navarro and drummer Steven Perkins have toured on and off over the years. Bassist Eric Avery is back in the lineup after declining to play with the band after it first broke up in 1991. His return appears to have changed the delicate chemistry.
"I'm not going to tell you it's been all smooches and hugs. But it shouldn't be because that would be a bore," Farrell said on the sidelines of the Coachella music festival, where he was scheduled to perform on Sunday.
"If my band didn't have issues, if they didn't throw tantrums, I would think I was with a bunch of suckers. As long as they can handle it, I can handle it. After all we're just delivering music that people love, so how bad can it be? It could be worse. We could be drafted."
"I just talked to Eric man-to-man. We're different people, that's okay. He serves a different purpose, he's got a different frequency he operates on. I'm overjoyed that we're working together. I don't care that we butt heads as long as when we hit the stage we blast on people."
Reznor, who is also producing Jane's new songs, tried in vain to help the group work out its differences.
"He did his best to be both producer and psychologist," Farrell said. "He was very respectful, trying to get out of the way and not overproduce. I wish honestly he would've produced a little more, but he was a little gun shy after seeing us explode on each other in the studio. He became the referee for a day and after that day I think he was done."
Farrell said not many groups from the early days of alternative rock are still playing together, and he estimated Jane's Addiction had a "small, five-year window left."
"Any time you get a chance to put the original members of a group together, (you should do it). Look at Pink Floyd. I consider Roger Waters to be the greatest live rock act for a festival today. He has a great guitar player, but it's not David Gilmour. You need the original members if you can have them. I love The Who, love Led Zeppelin, but nobody's the same when they're not original members, the people that wrote and recorded those songs and set their vibrations down into those tracks. That's why it's important to try to keep your crew together."
Although Reznor failed to reconcile Avery and Farrell, Jane's Addiction, known for hits such as "Been Caught Stealing" and "Jane Says," will follow his lead and release music for free on the Internet. Farrell said Jane's would give out singles for free on its Web site as soon as they were ready. The first one will be called "Embrace the Darkness."
"I see 100,000 people in the United Kingdom singing along to this song," he said. "We don't have a record label to have to worry about putting together something that they can charge $19.99 for. I think we should put the songs out and keep writing and be creative. It's great that we have these classic songs, but it couldn't hurt us to put in more new songs (in our shows) that people know and got online for free."
Farrell, who also organizes the Lollapalooza festival in Chicago, said the recession has been hurting the touring business but not ticket sales for Jane's Addiction or Lollapalooza.
"At Lollapalooza, we're selling more tickets than ever," he said. "People need an even bigger excuse to escape more than ever and there is no better escape than going to a festival and just tripping and taking in music."
Jane's Addiction's co-headlining tour with Nine Inch Nails will kick off in Florida on May 8, and run through June 12 in North Carolina. The band will also be among the headliners at Lollapalooza, which runs August 7-9; the full lineup will be announced on Tuesday.
Misschien kan ik het je uitleggen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:37 schreef rood_verzet het volgende:
Ik snap die hele hype rond Jane's Addiction niet. Ik vind 'Been caught steeling' een bijzonder irritant nummer en de rest van de shit die ik heb uitgecheckt klinkt achterhaald. Daarnaast heeft de muziek ook geen enkel raakvlak met het werk van NIN
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef Aneurism het volgende:Nirvana is niet door Lollapalooza groot geworden. Dat is puur het album Nevermind geweest. Ze zaten toen dat album goud ging zelfs in Europa op een tournee volgens mij
De kaartjes zijn binnen.
Mede bekend = Lolla heeft daarbij ook zijn steentje bijgedragen. Uiteraard is het Nevermind geweest (of de videoclip van SLTS)quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Nirvana is mede bekend geworden door het festival...
Via Live Nation kan je ze ook te koop zetten, voordeel daarvan is dat de koper zeker weet dat het kaartje geldig is.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:51 schreef Dudette1985 het volgende:
Ik ben weer lekker slim geweest: Net een kaartje voor NIN gekocht, schrijf het op in me agenda, waar nog niets staat. Ga opschrijven welke andere concerten in de planning staan: The Mars Volta is ook op 8 Juli! Een vriend van me heeft kaartjes voor TMV gehaald voor me omdat ik momenteel in het buitenland zit. TMV heb ik vorig jaar gezien, geweldig optreden. NIN heb ik in Feb gezien, oke optreden. Dilemma!
Ik denk dat ik bij deze toch mn NIN weer verkoop. Heb er 50,09 euro voor betaalt (incl alle onnodige kosten ed), iemand interesse?! PM me aub.
The Day the World Went Awayquote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh gaaf, wist ik nog niet, welk nummer? Altijd fijn om die muziek in een bioscoopzaal te horen denderen (net als bij de trailer van 300)
Da's vast een verstandige beslissing, ze kennen elkaar al zooo lang!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef devl1nsect het volgende:
Reznor is verloofd met Maandig, een (aziatische) muzikante / playboy fotomodel uit L.A.
24 april 2009 is dat dus hèquote:i just told my mother about my new boyfriend, she is really excited to meet him.
2:49 PM Apr 24th from web
Ik las het ja. En nog geen week later verloofdquote:Op maandag 4 mei 2009 10:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Da's vast een verstandige beslissing, ze kennen elkaar al zooo lang!![]()
Van haar twitter: http://twitter.com/mariqueen
[..]
24 april 2009 is dat dus hè
/followquote:Op maandag 4 mei 2009 10:58 schreef devl1nsect het volgende:
Maar ze heeft wel geweldige orgasmes de laatste tijd en bakt brood in hartvorm voor hem.
Exactly. Ze hoeven niet alles op twitter te gooienquote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 4 mei 2009 10:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Da's vast een verstandige beslissing, ze kennen elkaar al zooo lang!![]()
Van haar twitter: http://twitter.com/mariqueen
[..]
24 april 2009 is dat dus hè
quote:italian for dinner, an american for dessert. zing!
11:26 PM Apr 27th from web
Die is echt erg.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef Felixa het volgende:
Dit Twitterbericht van haar is ook echt TMI!![]()
![]()
[..]
quote:someone keeps bringing me sprinkles cupcakes in bed. i think my boobs are getting bigger as a result. i see right through your tactic! 3:05 PM May 2nd from web
going to bed & going to sleep are two totally different things.
2:53 PM May 2nd from web
Aziaat he? Zien er meestal jonger uit...quote:Op maandag 4 mei 2009 13:07 schreef Roosjess het volgende:
27? Valt me nog mee. Vond haar er jonger uit zien.
Hehehe dat blijkt ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:09 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Aziaat he? Zien er meestal jonger uit...
2007 was de 'single tour'. Vanavond staan ze in de USA, morgen de setlist lezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef Debsterr het volgende:
8 juli ga ik ze voor de 2e keer zien, vorige keer was op Lowlands. Ben heel benieuwd of ze nu meer van de singles gaan spelen.
Ahh okay, ik heb ze in 2006 gezien en toen zat er geen 1 single tussen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
2007 was de 'single tour'. Vanavond staan ze in de USA, morgen de setlist lezenhier posten.
quote:Dear Fan,
We are writing to inform you that at the time of your purchase, the performers for this show were incorrectly listed on our ticketing site as Nine Inch Nails and Jane's Addiction. Please note that Jane's Addiction will not be performing at the Heineken Music Hall on 8 July. All other information is the same and correct.
We apologize for any inconvenience this may cause. If you have any questions, please e-mail nintix@musictoday.com <mailto:nintix@musictoday.com> and we will be happy to assist you.
Sincerely,
Ticketing Customer Service Dept
2006 geen single? Kan me niet voorstellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahh okay, ik heb ze in 2006 gezien en toen zat er geen 1 single tussen..
Vragen waarom ze in godsnaam zo'n rare supportact hebben gekozen ipv JAquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef Felixa het volgende:
We wisten het ondertussen natuurlijk al, maar ik kreeg net dit mailtje:
[..]
't Past er totaal niet bij inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:31 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Vragen waarom ze in godsnaam zo'n rare supportact hebben gekozen ipv JA
Ik heb de setlist even bekeken (op setlist.fm). Vind het raar dat er niks van het nieuwe album tussen staat. Ondanks dat er drie support acts bij waren vind ik hem nog redelijk van lengte.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
2007 was de 'single tour'. Vanavond staan ze in de USA, morgen de setlist lezen.
Grappig, zo vaak spelen ze toch geen covers live?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:40 schreef Reena het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet wachten tot de show in HMH!!!
Met uitzondering van festivals, is er een open tape office voor de NINJA tour. Zelfs de HD camera mag mee zolang het niet op een tripod staat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:33 schreef Pantheon het volgende:
Ik zie ineens overal opnames van deze tour voorbij komen - hebben 'ze' het reglement aangepast?
Van wie is Burn dan origineel?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:28 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Met uitzondering van festivals, is er een open tape office voor de NINJA tour. Zelfs de HD camera mag mee zolang het niet op een tripod staat.
Burn (Natural Born Killers soundtrack), Dead Souls (Crow Soundtrack), Get Down Make Love (b kantje) zijn allemaal covers en eerder gespeeld.
Metal (Things Falling Apart) is nog nooit eerder gespeeld.
In Dusseldorf spelen ze ook. Twee uur rijden en zit er aan te denken om daar ook heen te gaan. Ff afwachten wat de setlist doet in EU.
Dacht ik ook. Zal wel een foutje geweest zijn danquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:29 schreef Pantheon het volgende:
Volgens mij is "Burn" gewoon van/door NIN? Het is geen cover...
Nee inderdaad, behalve Dead Souls. Ook heel mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Grappig, zo vaak spelen ze toch geen covers live?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |