Misschien kan ik het je uitleggen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 00:37 schreef rood_verzet het volgende:
Ik snap die hele hype rond Jane's Addiction niet. Ik vind 'Been caught steeling' een bijzonder irritant nummer en de rest van de shit die ik heb uitgecheckt klinkt achterhaald. Daarnaast heeft de muziek ook geen enkel raakvlak met het werk van NIN
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef Aneurism het volgende:Nirvana is niet door Lollapalooza groot geworden. Dat is puur het album Nevermind geweest. Ze zaten toen dat album goud ging zelfs in Europa op een tournee volgens mij
De kaartjes zijn binnen.
Mede bekend = Lolla heeft daarbij ook zijn steentje bijgedragen. Uiteraard is het Nevermind geweest (of de videoclip van SLTS)quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Nirvana is mede bekend geworden door het festival...
Via Live Nation kan je ze ook te koop zetten, voordeel daarvan is dat de koper zeker weet dat het kaartje geldig is.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:51 schreef Dudette1985 het volgende:
Ik ben weer lekker slim geweest: Net een kaartje voor NIN gekocht, schrijf het op in me agenda, waar nog niets staat. Ga opschrijven welke andere concerten in de planning staan: The Mars Volta is ook op 8 Juli! Een vriend van me heeft kaartjes voor TMV gehaald voor me omdat ik momenteel in het buitenland zit. TMV heb ik vorig jaar gezien, geweldig optreden. NIN heb ik in Feb gezien, oke optreden. Dilemma!
Ik denk dat ik bij deze toch mn NIN weer verkoop. Heb er 50,09 euro voor betaalt (incl alle onnodige kosten ed), iemand interesse?! PM me aub.
The Day the World Went Awayquote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh gaaf, wist ik nog niet, welk nummer? Altijd fijn om die muziek in een bioscoopzaal te horen denderen (net als bij de trailer van 300)
Da's vast een verstandige beslissing, ze kennen elkaar al zooo lang!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef devl1nsect het volgende:
Reznor is verloofd met Maandig, een (aziatische) muzikante / playboy fotomodel uit L.A.
24 april 2009 is dat dus hèquote:i just told my mother about my new boyfriend, she is really excited to meet him.
2:49 PM Apr 24th from web
Ik las het ja. En nog geen week later verloofdquote:Op maandag 4 mei 2009 10:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Da's vast een verstandige beslissing, ze kennen elkaar al zooo lang!![]()
Van haar twitter: http://twitter.com/mariqueen
[..]
24 april 2009 is dat dus hè
/followquote:Op maandag 4 mei 2009 10:58 schreef devl1nsect het volgende:
Maar ze heeft wel geweldige orgasmes de laatste tijd en bakt brood in hartvorm voor hem.
Exactly. Ze hoeven niet alles op twitter te gooienquote:
Dat meen je nietquote:Op maandag 4 mei 2009 10:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Da's vast een verstandige beslissing, ze kennen elkaar al zooo lang!![]()
Van haar twitter: http://twitter.com/mariqueen
[..]
24 april 2009 is dat dus hè
quote:italian for dinner, an american for dessert. zing!
11:26 PM Apr 27th from web
Die is echt erg.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:55 schreef Felixa het volgende:
Dit Twitterbericht van haar is ook echt TMI!![]()
![]()
[..]
quote:someone keeps bringing me sprinkles cupcakes in bed. i think my boobs are getting bigger as a result. i see right through your tactic! 3:05 PM May 2nd from web
going to bed & going to sleep are two totally different things.
2:53 PM May 2nd from web
Aziaat he? Zien er meestal jonger uit...quote:Op maandag 4 mei 2009 13:07 schreef Roosjess het volgende:
27? Valt me nog mee. Vond haar er jonger uit zien.
Hehehe dat blijkt ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 13:09 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Aziaat he? Zien er meestal jonger uit...
2007 was de 'single tour'. Vanavond staan ze in de USA, morgen de setlist lezen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:18 schreef Debsterr het volgende:
8 juli ga ik ze voor de 2e keer zien, vorige keer was op Lowlands. Ben heel benieuwd of ze nu meer van de singles gaan spelen.
Ahh okay, ik heb ze in 2006 gezien en toen zat er geen 1 single tussen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
2007 was de 'single tour'. Vanavond staan ze in de USA, morgen de setlist lezenhier posten.
quote:Dear Fan,
We are writing to inform you that at the time of your purchase, the performers for this show were incorrectly listed on our ticketing site as Nine Inch Nails and Jane's Addiction. Please note that Jane's Addiction will not be performing at the Heineken Music Hall on 8 July. All other information is the same and correct.
We apologize for any inconvenience this may cause. If you have any questions, please e-mail nintix@musictoday.com <mailto:nintix@musictoday.com> and we will be happy to assist you.
Sincerely,
Ticketing Customer Service Dept
2006 geen single? Kan me niet voorstellen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahh okay, ik heb ze in 2006 gezien en toen zat er geen 1 single tussen..
Vragen waarom ze in godsnaam zo'n rare supportact hebben gekozen ipv JAquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:52 schreef Felixa het volgende:
We wisten het ondertussen natuurlijk al, maar ik kreeg net dit mailtje:
[..]
't Past er totaal niet bij inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:31 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Vragen waarom ze in godsnaam zo'n rare supportact hebben gekozen ipv JA
Ik heb de setlist even bekeken (op setlist.fm). Vind het raar dat er niks van het nieuwe album tussen staat. Ondanks dat er drie support acts bij waren vind ik hem nog redelijk van lengte.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:25 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
2007 was de 'single tour'. Vanavond staan ze in de USA, morgen de setlist lezen.
Grappig, zo vaak spelen ze toch geen covers live?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:40 schreef Reena het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet wachten tot de show in HMH!!!
Met uitzondering van festivals, is er een open tape office voor de NINJA tour. Zelfs de HD camera mag mee zolang het niet op een tripod staat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:33 schreef Pantheon het volgende:
Ik zie ineens overal opnames van deze tour voorbij komen - hebben 'ze' het reglement aangepast?
Van wie is Burn dan origineel?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:28 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Met uitzondering van festivals, is er een open tape office voor de NINJA tour. Zelfs de HD camera mag mee zolang het niet op een tripod staat.
Burn (Natural Born Killers soundtrack), Dead Souls (Crow Soundtrack), Get Down Make Love (b kantje) zijn allemaal covers en eerder gespeeld.
Metal (Things Falling Apart) is nog nooit eerder gespeeld.
In Dusseldorf spelen ze ook. Twee uur rijden en zit er aan te denken om daar ook heen te gaan. Ff afwachten wat de setlist doet in EU.
Dacht ik ook. Zal wel een foutje geweest zijn danquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:29 schreef Pantheon het volgende:
Volgens mij is "Burn" gewoon van/door NIN? Het is geen cover...
Nee inderdaad, behalve Dead Souls. Ook heel mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Grappig, zo vaak spelen ze toch geen covers live?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |