Als je je niet wilt aanpassen, dan lig je er hier wel een beetje uitquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik hoor er niet bijIk val niet op vrouwen en mijn vriend is slechts 2 jaar ouder
![]()
Inderdaad totaal nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
Intresting!![]()
Jij lijkt mij niet het type dat er scharreltjes on the side op na houdt, of heb ik het mis???
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom.....waar moet ik beginnen
Hij kan sowieso geen college geven, hij begint aan een onderwerp en gaat dan zo filosofisch te werk dat je na 2 uur bezig bent of een konijn wel echt een konijn is. En dat 8 weken lang, dus dat je erachter komt dat je de echte tentamenstof geen minuut gehoord hebt.
Dramatisch in het nakijken van verslagen, waarvoor hij de reden geeft dat hij het in 1x achter elkaar doet dus 10 uur bezig is en aan het eind niet meer weet wat hij doet (zijn eigen woorden). En daarom vaak de fout in gaat met nakijken.
Streng op punten waar hij continu zelf de grootste fouten in maakt (als ik een docent op fouten betrap dan moeten het wel echt hele duidelijke fouten zijn).
En zo kunnen we nog wel even door gaan
Ahhh op die fiets!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik volop aan het daten was, is 14 jaar geleden en ik ben qua interessesfeer een beetje blijven hangen zeg maar.Dus als ik om me heen kijk en mezelf erop betrap dat ik iemand aantrekkelijk vind, dan is het altijd some dude van 25 tot 30.
![]()
Dat wil ik natuurlijk niet echt. Maar vertel dat m'n ogen maar eens!!
En ik maar denken dat we aan het bonden warenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je je niet wilt aanpassen, dan lig je er hier wel een beetje uit
[..]
Inderdaad totaal niet
Twee redenen: principe en desintresse.
Jawel dit staat ook op het evaluatieformulierquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hebben jullie geen evaluatieformulieren? Kun je ergens een klacht indienen?
Als je er zelf geen problemen mee hebt, dan moet je er gewoon voor gaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahhh op die fiets!
Nou dat zijn wel leuke mannen om naar te kijken, en kijken mag altijd
Hij is trouwens wel een stukkie ouder: 12 jaar..
En Vik: ik ben meer bezorgd om de reacties van anderen, mij maak het niet zoveel uit. Hij wil geen andere kinderen meer, en ik heb altijd gezegd geen kinderen te willen, dus dat is prima denk ik. En misschien kan ik toch af en toe oppassen, mocht ik die behoefte krijgen
Kun je die verslagen niet na laten kijken door een andere docent? Hier heb je iig wel die optie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jawel dit staat ook op het evaluatieformulierx alle studenten die college hadden van hem.
Maarja dan is je periode wel voorbij en moet je nu een tentamen gaan maken waar je eigenlijk nog niets vanaf weet en waar je al een onvoldoende voorstaat door de verslagen.
Ja, ik voelde ook wel wat... Misschien kunnen we dan voor jou een uitzondering makenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:14 schreef Goodbye het volgende:
En ik maar denken dat we aan het bonden waren
Dat weet ik niet, maar dan zou dat voor 60 studenten gedaan moeten worden dus geloof nooit dat ze dat gaan doen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je die verslagen niet na laten kijken door een andere docent? Hier heb je iig wel die optie.
Nee dat weet ik niet. Sterker nog, ze zijn nog druk bezig om de scheiding te regelen, die is nog niet rond. Hoewel ze dus nog maar kort echt definitief uit elkaar zijn, was het huwelijk al veel langer slecht. Hij is ook alleen maar opgelucht dat ze nu echt uit elkaar zijn. Maar inderdaad, het is best een risico, en eigenlijk zou het beter zijn voor hem om misschien even alleen te zijn. Maarja, vlieft worden kies je ook niet uit hequote:Op zaterdag 11 april 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je er zelf geen problemen mee hebt, dan moet je er gewoon voor gaan.
Vaak zijn bezwaren die je voelt idd aangepraat door anderen.
Het enige bezwaar dat ik zie: is het wel zo verstandig om met iemand die net gescheiden is in zee te gaan? Weet je zeker dat 'ie de breuk verwerkt heeft enzo?.
Ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
TVP!
En meuilenknuffeltje!
![]()
En veel plezier Goodbye!
Dat is toch niet zoveel? Of bedoel je ook juist weinig?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef conleche het volgende:
Ik heb al 8 crackers en een gekookt ei op vandaag. What is wrong with me???
*clappity clappity* goed zo! met schoolwerk?quote:
Hier hetzelfde. Bij jou zou ik zeggen onbevredigend verlangenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:58 schreef conleche het volgende:
Dat vind ik veel. Normaal eet ik er 2 bij het ontbijt en 3 bij de lunch. Maar nu al 8 en ik blijf zo'n onbestemd gevoel houden........
2 met kaas/komkommer
3 met filet americain
2 met mayo/sambal/komkommer
1 met pindakaas sambal komkommer.
Je moet wel goed eten he Kwakquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
mijn gekke dag:
o-
t-
l-
t kipkluifjes
d spaghetti met rode saus en gehakt, puntpaprika's
t een beetje nibb-its
nou ja... ik ben niet helemaal in vorm zogezegd...
Je zou lief zijn voor jezelf vandaagquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
mijn gekke dag:
o-
t-
l-
t kipkluifjes
d spaghetti met rode saus en gehakt, puntpaprika's
t een beetje nibb-its
nou ja... ik ben niet helemaal in vorm zogezegd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:06 schreef Miss_S het volgende:Veel mooier vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van dat soort rechte pony's.
Ik heb nu de plukken bij mijn straart gedaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Veel mooier vind ikIk hou van dat soort rechte pony's.
Oh, ik bedoelde veel mooier dan ongeföhnd, die plukken aan de zijkant vind ik eigenlijk best leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb nu de plukken bij mijn straart gedaandan is het weer een rechte pony
En een paar vlinders in mijn haar
Ahhquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:16 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde veel mooier dan ongeföhnd, die plukken aan de zijkant vind ik eigenlijk best leuk
Veel te mooi weer voor studieboekenGelukkig *kuch* heb ik geen echte tuin. Dus minder verleiding. Maar toch
jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:04 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Je zou lief zijn voor jezelf vandaag(
)
Gooi er anders eens een lekker stuk fruit bij ofzo?
Overigens ben ik zelf ook een beetje stom bezig. Lijstje van vandaag is wel ok, maar voor morgenvroeg heb ik toch maar afbakbroodjes en volle citroenkwark gekocht. Omdat ik mezelf zo zielig vond in m'n eentje zonder paasontbijt/brunchmeneer is naar paaspop
![]()
Thanxquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:21 schreef kwakveense het volgende:
oh en je pony is mooi als ie gefohnd is miss s!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:06 schreef Miss_S het volgende:
Vaker fohnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bij mijn kapper kan je je pony altijd gratis laten bijknippen, kan dat bij de jouwe ook? Dan hoeft ie niet voor je ogen te hangen
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja klopt kan hier ook, maar ben eigenlijk te luiquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vaker fohnen. Bij mijn kapper kan je je pony altijd gratis laten bijknippen, kan dat bij de jouwe ook? Dan hoeft ie niet voor je ogen te hangen
.
Nou ja, dat is ook fijn natuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jamaar ik doe dat door lekker tv te kijken en niks te doen omdat het "moet" vandaag...
ik had de hele dag geen honger, nu net voor het eerst. afgezien van de nibb-its is hetgene dat ik eet niet echt slecht: tomaten in de saus, paprika erbij (is half fruit)
Dankjewelquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Leuk blousje ook Miss_S, ik had die in het bruin besteld maar die kon dus terug omdat ie veel te klein was
Je pony zit prima zo! En dan af en toe bij de kapper de puntjes er af laten knippen zodat ie niet in je ogen hangt.
oh ja heb je gelijk in... ik mag van mezelf in t weekend altijd iets van sjippies, vandaarquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:31 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook fijn natuurlijk
Ik doelde ook meer op de weinige hoeveelheid gezond voedsel en de geplande nibbits, diner zou ik zelf ook prima vinden hoor. Maar goed, morgen weer een dag
Misschien dat ik volgende week dan toch maar even ga kijken bij de kapper, maarja heb vakantie dus eigenlijk ziet niemand het nu verderquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:34 schreef P.F het volgende:
Mooi je pony zo miss s!
Ik ga ongeveer om de 3 weken gratis mijn pony bij laten knippen en dan elke 3-4 maanden de rest
Zo gek vind ik dat niet, dat heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
oh ja heb je gelijk in... ik mag van mezelf in t weekend altijd iets van sjippies, vandaar
t gekke is, sinds ik besloot dat ik er geen zin meer in had, dat t toch niet lukte, en dat ik we rging eten wat ik lekker vond ipv met hangen en wurgen me aan "om de zoveel tijd" en "dit is niet gezond en dat is niet gezond"... gaat t vanzelf beter. ik eet minder, heb minder honger, stress niet zo als ik eens wat lekkers eet en ben dus veel minder krampachtig en daardoor eet ik juist minder vaak ongezonde dingen. ik "sneak en cheat" minder...
woog me vanochtend en ben dus 1,5 kilo afgevallen deze week...
Ga je wel nog fietsen als je nu al pijn hebt ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik ga zo uit eten bij een wokrestaurant"eet zoveel je wil". Maar ik denk niet dat ik veel eet, ben moe, mn been doet pijn en ik heb daardoor helemaal geen honger meer
. Gelukkig is het eten daar superlekker, mn eetlust komt dan vast wel weer terug. Maar de timing
.
Holy moly, wat ga je vaak!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien dat ik volgende week dan toch maar even ga kijken bij de kapper, maarja heb vakantie dus eigenlijk ziet niemand het nu verder
Ik ga sowieso om de 5/6 weken naar de kapper dus de pony red het meestal net/net niet, ligt eraan hoe hij geknipt is.
Dat weet je toch van tevoren?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:52 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga zometeen naar de Mackon even niets anders verzinnen.
Moeten naar een verjaardag in Limburg dat begint om 9 uur en kan mijn vriendje pas om 7 uur van het station ophalen.
Nu maar hopen dat het een beetje lekker is
Ik laat het dan ook altijd bijkleuren, mijn haar groeit nogal hard en het is zoveel donkerder dan mijn eigen haar dus valt opquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Holy moly, wat ga je vaak!Is er in je familie niemand die de pony ff kan bijknippen? (of denk ik dat dat makkelijker is dan het werkelijk is?).
Ik ben in juni vorig jaar voor het laatst naar de kapper geweest, want ik moet het laten groeien van Co.
Ik heb niet zoveel ervaring met de Mac...en friet is niet mijn favo etenquote:
zeg, heb je al een foto van dat jurkje? ik ben benieuwd nl!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje:
O: Brinta (maar dat krijg ik echt niet meer weg, lately)
T: niks geloof ik
L: krentenbol, want de Duitse was aan het schoonmaken zodat ik niks fatsoenlijks kon klaarmaken in de keuken
T: fles aardbeien / yoghurt smoothie
D: tortelloni (laatste pakje uit de vriezer, ColdFeet!) met spinazie en champignons
T: appel ofzo
Morgenochtend en overmorgenochtend eet ik iig citroenkwark for breakfast.
Ik maak zo wel even snel een foto. Nog niet met mij erin, want dat is me nu teveel werk en Mark moet de foto maken etc.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, heb je al een foto van dat jurkje? ik ben benieuwd nl!
Dat dus!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:56 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, heb je al een foto van dat jurkje? ik ben benieuwd nl!
Ja hallo, ik wil dus juist graag zien hoe die jou staat, want volgens mij is dat heel leuk!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik maak zo wel even snel een foto. Nog niet met mij erin, want dat is me nu teveel werk en Mark moet de foto maken etc.
Hahaha. Godverdomme.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:58 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja hallo, ik wil dus juist graag zien hoe die jou staat, want volgens mij is dat heel leuk!!
Dus hup, jurk aan, foto maken, jurk uit klaar! 5 min!
Sorryquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
Ja Vik, hup!
Het IS dat er hier in de verre omtrek geen Mac te vinden is, anders ging ik nu!
Heb het al zo lang niet gegeten en ik krijg er spontaan trek in!
mmmm....frietjes. daar heb ik al dagen zin in.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:04 schreef Greys het volgende:
Ik geef niets om paaseitjes, da's wel mazzel.
Jammer alleen dat er van die suikergoed dingen zitten in het paaspakket van mijn baas, die lust ik wél
Ik ga zelf wel een paar frietjes bakken zometeen bedenk ik me net
Dat hoeft helemaal niet!quote:
nope. maar goed ook..quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Heb je geen frituurpan Nynke? Zelf een paar bakken?
Miss_S, je hebt wel wat aangericht met je MacDo he?![]()
Da's niet da spirit!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:08 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb chocoladekoekjes gegeten net, dus denk dat ik mijn avondeten helemaal laat zitten
Ik heb al wel een hele ananas opquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's niet da spirit!Hup, aan de veggies jij
![]()
Da's wel weer tofquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb al wel een hele ananas op
Ja, is ook zo, je hebt gelijk. Zit nu gewoon vol van al die koekjesquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's wel weer tof![]()
Van mij mag je die chocokoekjes ook best eten, als je maar niet je reguliere maaltijden overslaat want da's niet goed voor je! (Niet dat ik denk dat het je wat kan schelen wat van mij mag, maar toch, laten we even duidelijk zijn ofzo)
En gezonde fietsjes fietsen beterder
Dat vroeg ik mij ook al af: misschien over d'r hamburger heen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
BJ, die pijnboompitjes, doe je die dan in de sla ofzo?
Die eet je toch niet los?
En zichzelf dr bij!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen gourmetten bij mijn ouders. Nu al zin in
En wat is ananas toch lekker he Cycle?![]()
Vikje is echt wel d'r jurk aan het op de foto zetten!
dan wacht ik nog even voordat ik naar de super loop!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen gourmetten bij mijn ouders. Nu al zin in
En wat is ananas toch lekker he Cycle?![]()
Vikje is echt wel d'r jurk aan het op de foto zetten!
door de worteltjesquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
BJ, die pijnboompitjes, doe je die dan in de sla ofzo?
Die eet je toch niet los?
Hmm... Bijzonderquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
door de worteltjes
vind ik heerlijk
Ishe ghoedh!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, je hebt gelijk. Zit nu gewoon vol van al die koekjes![]()
Mocht ik over 2 uur nog trek krijgen, dan knaag ik nog wat worteltjes en peultjes weg, ok![]()
Morgen weer supergezond! Ik doe namelijk niet aan paasontbijt
tja heb wel meer vreemde gewoontesquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hmm... BijzonderMisschien ook een x proberen
is het nu waar, of niet waar?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Vikje heeft de foto's gemaakt, maar krijgt ze nu niet geüpload.
Nee, serieus waar niet.
Wat gaaf! Moet je dan een half jaar zonder je vriendje?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ishe ghoedh!![]()
En ik mag eigenlijk niks zeggen want ik heb een handje M&Ms ophet is weer 'die tijd', joechei.
Oh ik ga trouwens misschien een semester naar Leeds! Leeds is tof! En volgens de site ook heel geschikt voor moi![]()
En ik eet kennelijk snijbonen vandaag! Nom.
En eh. Ja. Hoe bedoel je random postIk ga maar weer eens proberen een focus te vinden voor mn essay
Nou, waar blijft die pic dan als het met Photobucket wel lukt?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het lukte serieus waar niet met Tinypic, maar wel op Photobucket.
WWHHOAAHHHH spannend!! ik ben heel benieuwd!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
O, ze zijn nu bezig.
En of ik m'n benen geschoren heb of niet boeit niet aangezien de jurk dus tot de enkels komt.
Nou da's het toffe aan Leeds, de semesters zijn daar korterquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat gaaf! Moet je dan een half jaar zonder je vriendje?
Ik moet ook nog steeds die stomme kloterige inleiding schrijven.. zucht.. maar heb wel goede artikelen gevonden en gelezen inmiddels *kleine yay*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja hoor, alleen is eten tijdens mijn werk eten "omdat het moet". Je zweet je nml kapot, dus veel drinken = opgezette buik en geen hongerquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg een lekkere bigmac altijd wel weg hoor.
Ik vraag me af of Muis nog wel eens trek heeft in een bigmac. Ik heb eens koekjes (oa krakelingen) ingepakt in een fabriek en ik heb jaren geen krakelingen gegeten nadien.
Oh dat is wel ideaal inderdaad! Zeker met een maand vrij ertussen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou da's het toffe aan Leeds, de semesters zijn daar korterIn principe loopt sem1 van eind september tot eind (22 geloof ik) januari! En tussendoor heb je nog een maand vrij ook
voor de kerst
Dus da's nog te overzien
En als ik sem1 van 2010-2011 zou gaan heb ik nog ruim de tijd om te regelen en te sparen voor mn onderhoud daaro
![]()
Inleidingen zijn het ergst!Maar haal inderdaad de blijheid uit kleine triomfen
Ik heb ook iig al mn boek uit en wat artikelen gelezen. Helaas is er nog maar HEEL weinig over mijn boek geschreven
Waar schrijf joe over?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:14 schreef Adelante het volgende:
Ik kom alleen als m'n kinderen mee mogen.
Check! Of een blauwe.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
doe jij dan die groene jurk van je aan?
Welnee!! Hoe over de topper, hoe beter!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Die rode jurk is een beetje over the top zeker he, voor de jurkenmeet?
Almerequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ist Bolletje?? Waar ben je nu?
Het is een musical uit 1954. Ik denk niet dat je 'em hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
Geeft niets Loveli! Enjoy!
En ik weet niet welke het is, misschien heb ik hem zelf?
Dan doe ik m'n zwarte aanquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Die rode jurk is een beetje over the top zeker he, voor de jurkenmeet?
Oh nee dat denk ik ook niet!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is een musical uit 1954. Ik denk niet dat je 'em hebt.
Hmpf. maar hij is nu bruin (2 dagen strand) en ik ben een spook en fiess. Dus ik ga kijken of ik een zonnebankje nog kan pakken. Hij stuurde mij zelfs een email met een link naar een zonnebankquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat denk ik ook niet!Ik heb alleen de Drie Musketiers op DVD qua musicals.
En die is wat recenter
@PFje, maak er een lekker tutavondje van! Heerlijk! Dan ben je morgen nóg mooier als je het vriendje ziet!
Nou he?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! En ik vond het stom dat Irma eruit moest!! Die Huiliano was veel minder goed!!
Spookje, ga lekker onder een zonnebankje (hoewel dat bleke jou prachtig staat!) als je dat lekker vindt en anders doe je het mooi niet. Ga lekker trutten en scrubben en maskeren en lakken en scheren en smeren enzo! Dan zullen we eens zien wie de mooierd is morgenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmpf. maar hij is nu bruin (2 dagen strand) en ik ben een spook en fiess. Dus ik ga kijken of ik een zonnebankje nog kan pakken. Hij stuurde mij zelfs een email met een link naar een zonnebankHmpf.
Ik ga denk ik Gossip Girl kijken!!
Ja maar als ik bruin ben lijk ik net adriana lima. Uhu.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Spookje, ga lekker onder een zonnebankje (hoewel dat bleke jou prachtig staat!) als je dat lekker vindt en anders doe je het mooi niet. Ga lekker trutten en scrubben en maskeren en lakken en scheren en smeren enzo! Dan zullen we eens zien wie de mooierd is morgen
Nee, dat kan niet, ik geloof dat de jurk al besteld isquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]Ga d'r eerst maar eens een paar maken dan!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, ik geloof dat de jurk al besteld is
Dat blijft grappigquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb als avond activiteit mijn ouders halen en brengen van en naar een feestje!
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat ik voor mei volgend jaar geen kinderen kan krijgenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Jij gaat er gewoon van uit dat het nog wel een paar jaar duurt voor die meet er is.
Vuile pessimist.
Nee ik kan nog steeds niet mn knie buigenquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:50 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ga je wel nog fietsen als je nu al pijn hebt ?
*sog sog*
Mariaatjequote:Op zaterdag 11 april 2009 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeeeeeuj, go Schaap!*trots*
![]()
En Vivi!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mariaatje.
Een van 's werelds meer schattige wezens.
't is ook veel te mooi weer om achter de pc te zittenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
That's a nice way to put it! *loopt kilometers naast schoenen*
![]()
Gaat het een beetje z'n gang met joe?![]()
En Greys, iedereen is een topickiller het afgelopen uur of wat geloof ik
Heerenveen - Ajax met Abe Lenstra?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef cyclechick het volgende:
Weet er iemand een leuk voorbeeld van een sportwedstrijd die overwachts is verloren, terwijl het Nederlands (of het ene) team duidelijk beter was dan het andere? (dus iedereen verwachtte te winnen, en dan verlies je alsnog?)
En terecht trots! goed gedaan!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo, ik ben heel trots op mezelf want ik heb net Evy 20 uitgerend. 4 keer 8 minuten met bij elkaar maar 4 minuten pauze. En nu ben ik heeeeeeeeeeeel moe. Maar wel trots.
Kan me nog wel een Olympische marathon herinneren van tig jaar geleden waar de koploper de laatste afslag verkeerd nam en dus de nummero twee de titel paktequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef cyclechick het volgende:
Weet er iemand een leuk voorbeeld van een sportwedstrijd die overwachts is verloren, terwijl het Nederlands (of het ene) team duidelijk beter was dan het andere? (dus iedereen verwachtte te winnen, en dan verlies je alsnog?)
Hihi grappig, er is nu een vraag bij Ik Hou Van Holland over Abe Lenstra.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Heerenveen - Ajax met Abe Lenstra?
7 mei 1950
De historische wedstrijd op 7 mei 1950 tussen Heerenveen en Ajax is nog steeds bij iedereen bekend. In die wedstrijd stond Heerenveen een half uur voor het einde nog met 1-5 achter om toch nog met 6-5 van Ajax te winnen.
http://home.wxs.nl/~staten/lenstra.htm
Of Hilbert van der Duim die uitgleed over de meeuwenpoep terwijl hij torenhoog favoriet wasquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kan me nog wel een Olympische marathon herinneren van tig jaar geleden waar de koploper de laatste afslag verkeerd nam en dus de nummero twee de titel pakte
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Of Hilbert van der Duim die uitgleed over de meeuwenpoep terwijl hij torenhoog favoriet was
Of dezelfde Hilbert van der Duim die dacht dat hij er al was toen hij over de streep kwam en dat de commentator hysterisch gilde 'Hilberrrrrrrrt! Hillllbert wat dóe je jongen??? Ga door! Ga dooooor! Je moet nog een rondje!'
pff ik zit ff te denken, legio voorbeelden maar er schiet me ff niks te binnenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:37 schreef cyclechick het volgende:
haha die is goed!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Of Hilbert van der Duim die uitgleed over de meeuwenpoep terwijl hij torenhoog favoriet was
Of dezelfde Hilbert van der Duim die dacht dat hij er al was toen hij over de streep kwam en dat de commentator hysterisch gilde 'Hilberrrrrrrrt! Hillllbert wat dóe je jongen??? Ga door! Ga dooooor! Je moet nog een rondje!'
Ik was vroegah erg fan van Hilbertquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was vroegah erg fan van HilbertHeb zelfs nog fotokaarten met zijn handtekening
Deze dingen van die meeuwenstront en dat hij dacht dat hij er al was waren dan ook zenuwslopend voor me en ik vergeet het echt nooit meer![]()
KIJK DAN!Hoor die commentator!
epic failquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was vroegah erg fan van HilbertHeb zelfs nog fotokaarten met zijn handtekening
Deze dingen van die meeuwenstront en dat hij dacht dat hij er al was waren dan ook zenuwslopend voor me en ik vergeet het echt nooit meer![]()
[..]
Wat érgquote:
We worden oud Tink, als we ons dat kunnen herinneren!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Dat van Hilbertkan ik me nog herinneren. Op de schaatsbaan in Alkmaar was ook ooit zoiets.Toen struikelde iemand over een gat in het ijs.
Vanavond was het erg gezellig. Paasvuur gemaakt. Schandalig veel gegeten en gedronken en nu buikpijnVanaf morgen even twee weekjes streng en veel sporten. Ben niet meer zo strak als ik kan zijn.
[..]
Ohhhhhhh dat zou ook echt iets voor mij zijn!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:11 schreef AKnynke het volgende:
met volleybal is het me wel eens overkomen dat ik de bal ving, omdat ik dacht dat de scheidsrechter floot. Deed ie ook, maar de scheidsrechter op het veld ernaast.
Muis?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef Muis006 het volgende:
Naar aanleiding van de TT en mijn liefde voor Greysie:
[ afbeelding ]
Hubba hubba!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh dat zou ook echt iets voor mij zijn!
Ze konden er wel om lachen zeker?Whahahahaha, wat erg! Maar wel grappig
[..]
Muis?
PS... I love you!![]()
We kunnen wel aan Maria vragen of ze McArmy zijn hoofd op het lichaam van JDM photoshoptquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Zouden er ook foto's van de billen van McArmy bestaan?
Wel de achterkant van zijn hoofd dan op die foto he, anders wordt het een wat merkwaardige compositiequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We kunnen wel aan Maria vragen of ze McArmy zijn hoofd op het lichaam van JDM photoshopt
Ik nam automatisch aan dat het die mcdreamerd was ofzoquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit komt niet uit Greys Anatomy ofzo hoor, weet je wel wie het is?
Weten wij veel wat er in Irak is gebeurdquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel de achterkant van zijn hoofd dan op die foto he, anders wordt het een wat merkwaardige compositie
Nee mop, dit komt uit een film die al een paar jaar oud is, dus dan zijn spoilertags een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik nam automatisch aan dat het die mcdreamerd was ofzo
Je noemt nu geloof ik vier dingen op waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mop, dit komt uit een film die al een paar jaar oud is, dus dan zijn spoilertags een beetje overdreven
Het is Jeffrey Dean Morgan (die Denny speelt in GA, dat dan weer wel) in PS I Love You.
Ik gok op film, oud, overdreven en love!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je noemt nu geloof ik vier dingen op waar ik nog nooit van gehoord heb
Heb jij die gedownload of heb je ze op DVD?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
2 afleveringen gossip girl gekeken - check
warm bad - checkdus ik ga er nu maar in. met bubbels
een vriend zei net af maar dat was maar beter ook want nu ga ik in bad! met bubbels
downloadskiquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb jij die gedownload of heb je ze op DVD?
Neequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gok op film, oud, overdreven en love!
Heb ik het goed?
Meteen als je Laren binnenrijdt linksaf bij de Chinees en dan doorrijden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:27 schreef P.F het volgende:
OMG! Ik ga morgen naar Laren rijden naar de hertjes!!!!!!!
Dan gok ik opquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee.
Love ken ik wel, da's als je vriendinnetje drinken voor je haalt omdat je spierpijn hebt en op de bank wilt blijven hangen
Ja maar het is niet echt in laren. Volgens mij is het meer bij naarden vesting voor de vesting voor het stoplicht ergensquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Meteen als je Laren binnenrijdt linksaf bij de Chinees en dan doorrijden.
ping ping ping pingquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan gok ik op
[ afbeelding ]
JDM
[ afbeelding ]
Denny
[ afbeelding ]
GA
en
[ afbeelding ]
PS I love you
Ja hequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:33 schreef cyclechick het volgende:
Die foto van de cast van G.A.: Het lijkt net of Richard Mirande helemaal naar beneden duwt en ze is al zo klein
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef P.F het volgende:
M'n bad was alweer leeg maar de stop zat erg gewoon in. Sucks to be me
Sorryquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Wat zien Karev en (in mindere mate) McDreamy d'r shabby uit vergeleken met de rest!
Als ik ooit in de buurt van jouw durrep ben neem ik mijn DVD mee en kijken we hem samen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Nou ja, wees blij, dan was het toch al koud geweest
Ik heb ook zin om iets wijverigs te gaan kijken, even tussen de DVDtjes neuzen.
Wou dat ik PS I Love You ook op DVD had.
Jaaa!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als ik ooit in de buurt van jouw durrep ben neem ik mijn DVD mee en kijken we hem samen!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaa!Dan moet ik wel alvast even zandzakken bij de buren uitdelen van te voren
OMGquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaa!Dan moet ik wel alvast even zandzakken bij de buren uitdelen van te voren
Echt?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]alleen voor jezelf dan. Ik huil zonder tranen
Wat?quote:
Yep, mijn traanbuizen doen het niet goed door de slapheid van mijn gezichtszenuwenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?Nou geloof me, die zandzakken hebben ze ook voor alleen mijn tranen nodig
Wat zal ik kijken? Ik twijfel tussen Calendar Girls en Closer.
nee!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat?
Heb je die film wel eens gezien? Overstromingsgevaar is serieus aanwezig hoor!
"zandzakken uitdelen bij de buren" ik dacht serieus eerst omdat jullie zo zitten te soppen bij Mc Army enzo, maar 't was vanwege de tranenquote:
Bij McArmy soppen we op een andere manierquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
"zandzakken uitdelen bij de buren" ik dacht serieus eerst omdat jullie zo zitten te soppen bij Mc Army enzo, maar 't was vanwege de tranennouja dat kan ook natuurlijk
Oh my....quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
"zandzakken uitdelen bij de buren" ik dacht serieus eerst omdat jullie zo zitten te soppen bij Mc Army enzo, maar 't was vanwege de tranennouja dat kan ook natuurlijk
ja das ook een beetje maf maar inmiddels is mijn usernaam zo'n begrip dat veranderen dmv een kloon niet meer mogelijk isquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:58 schreef Muis006 het volgende:
Kaas hoe heet jij met je voornaam? Ik vind het zo raar om je met de naam Kaas te associëren
Keesquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja das ook een beetje maf maar inmiddels is mijn usernaam zo'n begrip dat veranderen dmv een kloon niet meer mogelijk is![]()
Je mag raden naar mn echte naam
Ik heb gisteren toch zo'n drakerige film neergeladen! Maar toch wel leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Nou ja, wees blij, dan was het toch al koud geweest
Ik heb ook zin om iets wijverigs te gaan kijken, even tussen de DVDtjes neuzen.
Wou dat ik PS I Love You ook op DVD had.
Ranzige praatquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Te vroeg voor wat?
Jullie spreken echt in raadselen vanavond!
Okee okee ehmmmquote:
is ie goed?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:01 schreef Greys het volgende:
McArmy zit trouwens niet eens in die film Kaas
PS I Love You moet je ook maar eens kijken
Da's heul nie rot nie, Center Parcs!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch zo'n drakerige film neergeladen! Maar toch wel leuk
The Hottie & the Nottie. (ik moest alleen mijn Paris Hilton-haat even opzij zetten).
En ik heb net frikandels gebakken voor mijn lief en mij, En morgen moet ik in bikini.
In Center Parks![]()
![]()
.
Ja! Heel romantisch, dat wel. Maar ook wel geschikt voor mannen (mannen zoals jij danquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
is ie goed?dan ga ik m eens kijken
In 1 woord perfectquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
is ie goed?dan ga ik m eens kijken
hehehe goed lijstje; sjaak = kaajs omgedraaidquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee okee ehmmm
Gideon
Valentijn
Gilles
Gerard
Gerald
Gerardus
Sjaak
Sjonnie
Saak!
Emmenthaler
Jong Belegen
Die man die dood ging was ook best Yum-waardig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?Nou geloof me, die zandzakken hebben ze ook voor alleen mijn tranen nodig
Wat zal ik kijken? Ik twijfel tussen Calendar Girls en Closer.
hij is wel écht goed hé?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Heel romantisch, dat wel. Maar ook wel geschikt voor mannen (mannen zoals jij dan).
En ken je Closer? Ik weet alleen niet of je verkering dat overleeft!
Kijk, en nou zeurt ie niet over spoilers he, Adelante?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die man die dood ging was ook best Yum-waardig.
Oh en ik heb Twitter maar alleen om John Mayer te stalken.
Ja! Echt! Hou je wel een pietsie van romantische films?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hij is wel écht goed hé?Die film met Jack Nickolson laatst vond ik ook maar zozo
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die man die dood ging was ook best Yum-waardig.
Oh en ik heb Twitter maar alleen om John Mayer te stalken.
Die heb ik ook op DVDquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
Greys! Greys! Ik heb óók een ananas!Serendipity
Oh en we gaan niet slapen hoor, in Center Parcs, we gaan daar alleen een paasbrunch doen en dan zwemmen in de Eemhof. Was zo leuk voor de kleine, die wildwaterbanen en zulks, volgens S.. Uhuh....
youtube dingen hoef je niet te bekijken en op de plaatjeslink zie je niets oneerbaarsquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, en nou zeurt ie niet over spoilers he, Adelante?![]()
Verbonden door een ananas. Ware liefdequote:Op zaterdag 11 april 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
Oh en we gaan niet slapen hoor, in Center Parcs, we gaan daar alleen een paasbrunch doen en dan zwemmen in de Eemhof. Was zo leuk voor de kleine, die wildwaterbanen en zulks, volgens S.. Uhuh....
Er staat geeveedee 'die man die dood gaat'quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
youtube dingen hoef je niet te bekijken en op de plaatjeslink zie je niets oneerbaars
Die baan is leuk jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
oke, ik zal het onthouden Greys & Mouse, romantische films vind ik wel leuk, als ze niet te zoetsappig zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Ja! Echt! Hou je wel een pietsie van romantische films?
Anders moet je Closer kijken. If you believe in love at first sight, you never stop looking.
Oh, ik haat wildwaterbanen, ik kijk wel vanaf het terras, met mijn meegesmokkelde Prosecco in mijn bikini gefrot.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die baan is leuk ja. Maar er is 1 punt (merk je vanzelf wel), als je daar niet goed ligt, gaat je stuitje dat niet leuk vinden
. En vroeger ging ie veel sneller
.
Een van 750 ml?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik haat wildwaterbanen, ik kijk wel vanaf het terras, met mijn meegesmokkelde Prosecco in mijn bikini gefrot.
Gewoon een magnum bottlequote:
Minstens. Jij hebt mijn BH's nooit gezien zeker?quote:
Als ik een bikini met opblaascups aandoe past er verder niemand meer in dat zwembadquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
Viev!!!
Je moet een badpak/bikini met opblaasbare cups aan doen, en dan prosecco in de cups en dan een rietje dat via je schouderbandje loopt
Closer is bruut. Alles behalve zoetsappig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oke, ik zal het onthouden Greys & Mouse, romantische films vind ik wel leuk, als ze niet te zoetsappig zijn
Hihiiiiiiiiiiiiiiiihihihi!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Minstens. Jij hebt mijn BH's nooit gezien zeker?
pics or didn't happenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Minstens. Jij hebt mijn BH's nooit gezien zeker?
Dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ik een bikini met opblaascups aandoe past er verder niemand meer in dat zwembad.
Ik weet het geloof ik ook!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:19 schreef cyclechick het volgende:
Muis, ben je al achter Kaas' naam? Ik weet het lekker, mag ik een hint geven?
Maatje greys?quote:
Da's sekseh. Krijg je harde tepels van!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pics or didn't happenmaarre is dat niet onwijs koud tegen je tieten?
Precies, je moet et nuttige met het aangename verenigen! Wat wat is mag je zelf verzinnenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's sekseh. Krijg je harde tepels van!
Dat we dat jou nog moeten uitleggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschuwing, dus spoiler."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:31 schreef Adelante het volgende:
voor muis:Joh daar schrik ik echt niet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschuwing, dus spoiler.
ik ben een frequent lurker in het Smaatjes/Hustlers/Guido topic
![]()
Mooi topic he!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Joh daar schrik ik echt niet vanik ben een frequent lurker in het Smaatjes/Hustlers/Guido topic
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Kan je een Youtube filmpje nou wel of niet in spoilers zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |