abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67924548
Het vorige deel vind je vast wel in de posthistory van iemand.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:12:45 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67924559
Fipo!
Niet meer actief op Fok!
pi_67924560
fipo?
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:12:59 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67924565
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:12 schreef conleche het volgende:
fipo?
Hihi.
Niet meer actief op Fok!
pi_67924579
Veel plezier Goodbye
pi_67924583
Hey de zon is er weer. Tegen de tijd dat ik erin lig zal ie wel weer weg zijn, ik ga wel verder met mn opdrachten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:13:32 #7
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67924588
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Goodbye het volgende:

Ik hoor er niet bij Ik val niet op vrouwen en mijn vriend is slechts 2 jaar ouder

Als je je niet wilt aanpassen, dan lig je er hier wel een beetje uit

quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
Intresting!

Jij lijkt mij niet het type dat er scharreltjes on the side op na houdt, of heb ik het mis???
Inderdaad totaal niet

Twee redenen: principe en desintresse.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_67924589
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom.....waar moet ik beginnen
Hij kan sowieso geen college geven, hij begint aan een onderwerp en gaat dan zo filosofisch te werk dat je na 2 uur bezig bent of een konijn wel echt een konijn is. En dat 8 weken lang, dus dat je erachter komt dat je de echte tentamenstof geen minuut gehoord hebt.
Dramatisch in het nakijken van verslagen, waarvoor hij de reden geeft dat hij het in 1x achter elkaar doet dus 10 uur bezig is en aan het eind niet meer weet wat hij doet (zijn eigen woorden). En daarom vaak de fout in gaat met nakijken.
Streng op punten waar hij continu zelf de grootste fouten in maakt (als ik een docent op fouten betrap dan moeten het wel echt hele duidelijke fouten zijn).
En zo kunnen we nog wel even door gaan

Hebben jullie geen evaluatieformulieren? Kun je ergens een klacht indienen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_67924605
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:56 schreef conleche het volgende:

[..]

De laatste keer dat ik volop aan het daten was, is 14 jaar geleden en ik ben qua interessesfeer een beetje blijven hangen zeg maar. Dus als ik om me heen kijk en mezelf erop betrap dat ik iemand aantrekkelijk vind, dan is het altijd some dude van 25 tot 30.

Dat wil ik natuurlijk niet echt. Maar vertel dat m'n ogen maar eens!!
Ahhh op die fiets!
Nou dat zijn wel leuke mannen om naar te kijken, en kijken mag altijd

Hij is trouwens wel een stukkie ouder: 12 jaar..
En Vik: ik ben meer bezorgd om de reacties van anderen, mij maak het niet zoveel uit. Hij wil geen andere kinderen meer, en ik heb altijd gezegd geen kinderen te willen, dus dat is prima denk ik. En misschien kan ik toch af en toe oppassen, mocht ik die behoefte krijgen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67924611
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:13 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als je je niet wilt aanpassen, dan lig je er hier wel een beetje uit

[..]

Inderdaad totaal niet

Twee redenen: principe en desintresse.
En ik maar denken dat we aan het bonden waren
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_67924621
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:13 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hebben jullie geen evaluatieformulieren? Kun je ergens een klacht indienen?
Jawel dit staat ook op het evaluatieformulier x alle studenten die college hadden van hem.
Maarja dan is je periode wel voorbij en moet je nu een tentamen gaan maken waar je eigenlijk nog niets vanaf weet en waar je al een onvoldoende voorstaat door de verslagen.
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:15:47 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_67924628
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:14 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ahhh op die fiets!
Nou dat zijn wel leuke mannen om naar te kijken, en kijken mag altijd

Hij is trouwens wel een stukkie ouder: 12 jaar..
En Vik: ik ben meer bezorgd om de reacties van anderen, mij maak het niet zoveel uit. Hij wil geen andere kinderen meer, en ik heb altijd gezegd geen kinderen te willen, dus dat is prima denk ik. En misschien kan ik toch af en toe oppassen, mocht ik die behoefte krijgen
Als je er zelf geen problemen mee hebt, dan moet je er gewoon voor gaan .
Vaak zijn bezwaren die je voelt idd aangepraat door anderen.
Het enige bezwaar dat ik zie: is het wel zo verstandig om met iemand die net gescheiden is in zee te gaan? Weet je zeker dat 'ie de breuk verwerkt heeft enzo? .
Niet meer actief op Fok!
pi_67924650
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jawel dit staat ook op het evaluatieformulier x alle studenten die college hadden van hem.
Maarja dan is je periode wel voorbij en moet je nu een tentamen gaan maken waar je eigenlijk nog niets vanaf weet en waar je al een onvoldoende voorstaat door de verslagen.
Kun je die verslagen niet na laten kijken door een andere docent? Hier heb je iig wel die optie.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:17:46 #14
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_67924670
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:14 schreef Goodbye het volgende:
En ik maar denken dat we aan het bonden waren
Ja, ik voelde ook wel wat... Misschien kunnen we dan voor jou een uitzondering maken
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:18:54 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_67924698
oh, en adelante: the clash of civilizations is so overrated. Vrij profetisch geschreven vind ik, en weinig academisch. Maar goed, that's just my 2 cents..

* teruggaat naar de zon..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:21:59 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67924756
TVP!

En me uilenknuffeltje!

En veel plezier Goodbye!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_67924803
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Kun je die verslagen niet na laten kijken door een andere docent? Hier heb je iig wel die optie.
Dat weet ik niet, maar dan zou dat voor 60 studenten gedaan moeten worden dus geloof nooit dat ze dat gaan doen.
Ik moet nu een 5.9 halen voor het tentamen en dan is er geen probleem, dus daar ga ik gewoon voor
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:26:24 #18
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_67924851
TVP
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:26:28 #19
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_67924852
tuh vuh puh... ik ben eindelijk frips gedouchet en aangekleed en ga nu even een babykadootje kopen en wat boodschapjes doen. mijn to do list kan mn rug op vandaag... dat komt dan allemaal na pasen maar, ik wil een beetje lief zijn voor mezelf vandaag...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_67924926
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je er zelf geen problemen mee hebt, dan moet je er gewoon voor gaan .
Vaak zijn bezwaren die je voelt idd aangepraat door anderen.
Het enige bezwaar dat ik zie: is het wel zo verstandig om met iemand die net gescheiden is in zee te gaan? Weet je zeker dat 'ie de breuk verwerkt heeft enzo? .
Nee dat weet ik niet. Sterker nog, ze zijn nog druk bezig om de scheiding te regelen, die is nog niet rond. Hoewel ze dus nog maar kort echt definitief uit elkaar zijn, was het huwelijk al veel langer slecht. Hij is ook alleen maar opgelucht dat ze nu echt uit elkaar zijn. Maar inderdaad, het is best een risico, en eigenlijk zou het beter zijn voor hem om misschien even alleen te zijn. Maarja, vlieft worden kies je ook niet uit he
pi_67924946
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
TVP!

En me uilenknuffeltje!

En veel plezier Goodbye!
Ik jouw uilenknuffeltje ook en je staat uberschattig en mooi op die foto!!
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:38:45 #22
3185 Adelante
To let it go now
pi_67925055
*meld
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 11 april 2009 @ 15:43:34 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67925144
Aaw fiets

*salutes to Adelante *
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_67925267
Ik heb al 8 crackers en een gekookt ei op vandaag. What is wrong with me???
pi_67925336
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef conleche het volgende:
Ik heb al 8 crackers en een gekookt ei op vandaag. What is wrong with me???
Dat is toch niet zoveel? Of bedoel je ook juist weinig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')