Als je je niet wilt aanpassen, dan lig je er hier wel een beetje uitquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:37 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik hoor er niet bijIk val niet op vrouwen en mijn vriend is slechts 2 jaar ouder
![]()
Inderdaad totaal nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:48 schreef conleche het volgende:
Intresting!![]()
Jij lijkt mij niet het type dat er scharreltjes on the side op na houdt, of heb ik het mis???
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom.....waar moet ik beginnen
Hij kan sowieso geen college geven, hij begint aan een onderwerp en gaat dan zo filosofisch te werk dat je na 2 uur bezig bent of een konijn wel echt een konijn is. En dat 8 weken lang, dus dat je erachter komt dat je de echte tentamenstof geen minuut gehoord hebt.
Dramatisch in het nakijken van verslagen, waarvoor hij de reden geeft dat hij het in 1x achter elkaar doet dus 10 uur bezig is en aan het eind niet meer weet wat hij doet (zijn eigen woorden). En daarom vaak de fout in gaat met nakijken.
Streng op punten waar hij continu zelf de grootste fouten in maakt (als ik een docent op fouten betrap dan moeten het wel echt hele duidelijke fouten zijn).
En zo kunnen we nog wel even door gaan
Ahhh op die fiets!quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:56 schreef conleche het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik volop aan het daten was, is 14 jaar geleden en ik ben qua interessesfeer een beetje blijven hangen zeg maar.Dus als ik om me heen kijk en mezelf erop betrap dat ik iemand aantrekkelijk vind, dan is het altijd some dude van 25 tot 30.
![]()
Dat wil ik natuurlijk niet echt. Maar vertel dat m'n ogen maar eens!!
En ik maar denken dat we aan het bonden warenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je je niet wilt aanpassen, dan lig je er hier wel een beetje uit
[..]
Inderdaad totaal niet
Twee redenen: principe en desintresse.
Jawel dit staat ook op het evaluatieformulierquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hebben jullie geen evaluatieformulieren? Kun je ergens een klacht indienen?
Als je er zelf geen problemen mee hebt, dan moet je er gewoon voor gaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:14 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahhh op die fiets!
Nou dat zijn wel leuke mannen om naar te kijken, en kijken mag altijd
Hij is trouwens wel een stukkie ouder: 12 jaar..
En Vik: ik ben meer bezorgd om de reacties van anderen, mij maak het niet zoveel uit. Hij wil geen andere kinderen meer, en ik heb altijd gezegd geen kinderen te willen, dus dat is prima denk ik. En misschien kan ik toch af en toe oppassen, mocht ik die behoefte krijgen
Kun je die verslagen niet na laten kijken door een andere docent? Hier heb je iig wel die optie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jawel dit staat ook op het evaluatieformulierx alle studenten die college hadden van hem.
Maarja dan is je periode wel voorbij en moet je nu een tentamen gaan maken waar je eigenlijk nog niets vanaf weet en waar je al een onvoldoende voorstaat door de verslagen.
Ja, ik voelde ook wel wat... Misschien kunnen we dan voor jou een uitzondering makenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:14 schreef Goodbye het volgende:
En ik maar denken dat we aan het bonden waren
Dat weet ik niet, maar dan zou dat voor 60 studenten gedaan moeten worden dus geloof nooit dat ze dat gaan doen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je die verslagen niet na laten kijken door een andere docent? Hier heb je iig wel die optie.
Nee dat weet ik niet. Sterker nog, ze zijn nog druk bezig om de scheiding te regelen, die is nog niet rond. Hoewel ze dus nog maar kort echt definitief uit elkaar zijn, was het huwelijk al veel langer slecht. Hij is ook alleen maar opgelucht dat ze nu echt uit elkaar zijn. Maar inderdaad, het is best een risico, en eigenlijk zou het beter zijn voor hem om misschien even alleen te zijn. Maarja, vlieft worden kies je ook niet uit hequote:Op zaterdag 11 april 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je er zelf geen problemen mee hebt, dan moet je er gewoon voor gaan.
Vaak zijn bezwaren die je voelt idd aangepraat door anderen.
Het enige bezwaar dat ik zie: is het wel zo verstandig om met iemand die net gescheiden is in zee te gaan? Weet je zeker dat 'ie de breuk verwerkt heeft enzo?.
Ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
TVP!
En meuilenknuffeltje!
![]()
En veel plezier Goodbye!
Dat is toch niet zoveel? Of bedoel je ook juist weinig?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef conleche het volgende:
Ik heb al 8 crackers en een gekookt ei op vandaag. What is wrong with me???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |