Dat hoeft helemaal niet!quote:
nope. maar goed ook..quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
Heb je geen frituurpan Nynke? Zelf een paar bakken?
Miss_S, je hebt wel wat aangericht met je MacDo he?![]()
Da's niet da spirit!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:08 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb chocoladekoekjes gegeten net, dus denk dat ik mijn avondeten helemaal laat zitten
Ik heb al wel een hele ananas opquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's niet da spirit!Hup, aan de veggies jij
![]()
Da's wel weer tofquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:10 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb al wel een hele ananas op
Ja, is ook zo, je hebt gelijk. Zit nu gewoon vol van al die koekjesquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Da's wel weer tof![]()
Van mij mag je die chocokoekjes ook best eten, als je maar niet je reguliere maaltijden overslaat want da's niet goed voor je! (Niet dat ik denk dat het je wat kan schelen wat van mij mag, maar toch, laten we even duidelijk zijn ofzo)
En gezonde fietsjes fietsen beterder
Dat vroeg ik mij ook al af: misschien over d'r hamburger heen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
BJ, die pijnboompitjes, doe je die dan in de sla ofzo?
Die eet je toch niet los?
En zichzelf dr bij!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen gourmetten bij mijn ouders. Nu al zin in
En wat is ananas toch lekker he Cycle?![]()
Vikje is echt wel d'r jurk aan het op de foto zetten!
dan wacht ik nog even voordat ik naar de super loop!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga morgen gourmetten bij mijn ouders. Nu al zin in
En wat is ananas toch lekker he Cycle?![]()
Vikje is echt wel d'r jurk aan het op de foto zetten!
door de worteltjesquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
BJ, die pijnboompitjes, doe je die dan in de sla ofzo?
Die eet je toch niet los?
Hmm... Bijzonderquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
door de worteltjes
vind ik heerlijk
Ishe ghoedh!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, je hebt gelijk. Zit nu gewoon vol van al die koekjes![]()
Mocht ik over 2 uur nog trek krijgen, dan knaag ik nog wat worteltjes en peultjes weg, ok![]()
Morgen weer supergezond! Ik doe namelijk niet aan paasontbijt
tja heb wel meer vreemde gewoontesquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hmm... BijzonderMisschien ook een x proberen
is het nu waar, of niet waar?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Vikje heeft de foto's gemaakt, maar krijgt ze nu niet geüpload.
Nee, serieus waar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |