Weten wij veel wat er in Irak is gebeurdquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel de achterkant van zijn hoofd dan op die foto he, anders wordt het een wat merkwaardige compositie
Nee mop, dit komt uit een film die al een paar jaar oud is, dus dan zijn spoilertags een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik nam automatisch aan dat het die mcdreamerd was ofzo
Je noemt nu geloof ik vier dingen op waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee mop, dit komt uit een film die al een paar jaar oud is, dus dan zijn spoilertags een beetje overdreven
Het is Jeffrey Dean Morgan (die Denny speelt in GA, dat dan weer wel) in PS I Love You.
Ik gok op film, oud, overdreven en love!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je noemt nu geloof ik vier dingen op waar ik nog nooit van gehoord heb
Heb jij die gedownload of heb je ze op DVD?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
2 afleveringen gossip girl gekeken - check
warm bad - checkdus ik ga er nu maar in. met bubbels
een vriend zei net af maar dat was maar beter ook want nu ga ik in bad! met bubbels
downloadskiquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb jij die gedownload of heb je ze op DVD?
Neequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik gok op film, oud, overdreven en love!
Heb ik het goed?
Meteen als je Laren binnenrijdt linksaf bij de Chinees en dan doorrijden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:27 schreef P.F het volgende:
OMG! Ik ga morgen naar Laren rijden naar de hertjes!!!!!!!
Dan gok ik opquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee.
Love ken ik wel, da's als je vriendinnetje drinken voor je haalt omdat je spierpijn hebt en op de bank wilt blijven hangen
Ja maar het is niet echt in laren. Volgens mij is het meer bij naarden vesting voor de vesting voor het stoplicht ergensquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Meteen als je Laren binnenrijdt linksaf bij de Chinees en dan doorrijden.
ping ping ping pingquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan gok ik op
[ afbeelding ]
JDM
[ afbeelding ]
Denny
[ afbeelding ]
GA
en
[ afbeelding ]
PS I love you
Ja hequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:33 schreef cyclechick het volgende:
Die foto van de cast van G.A.: Het lijkt net of Richard Mirande helemaal naar beneden duwt en ze is al zo klein
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef P.F het volgende:
M'n bad was alweer leeg maar de stop zat erg gewoon in. Sucks to be me
Sorryquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:37 schreef Greys het volgende:
Wat zien Karev en (in mindere mate) McDreamy d'r shabby uit vergeleken met de rest!
Als ik ooit in de buurt van jouw durrep ben neem ik mijn DVD mee en kijken we hem samen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
Nou ja, wees blij, dan was het toch al koud geweest
Ik heb ook zin om iets wijverigs te gaan kijken, even tussen de DVDtjes neuzen.
Wou dat ik PS I Love You ook op DVD had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |