*clappity clappity* goed zo! met schoolwerk?quote:
Hier hetzelfde. Bij jou zou ik zeggen onbevredigend verlangenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:58 schreef conleche het volgende:
Dat vind ik veel. Normaal eet ik er 2 bij het ontbijt en 3 bij de lunch. Maar nu al 8 en ik blijf zo'n onbestemd gevoel houden........
2 met kaas/komkommer
3 met filet americain
2 met mayo/sambal/komkommer
1 met pindakaas sambal komkommer.
Je moet wel goed eten he Kwakquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
mijn gekke dag:
o-
t-
l-
t kipkluifjes
d spaghetti met rode saus en gehakt, puntpaprika's
t een beetje nibb-its
nou ja... ik ben niet helemaal in vorm zogezegd...
Je zou lief zijn voor jezelf vandaagquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:53 schreef kwakveense het volgende:
mijn gekke dag:
o-
t-
l-
t kipkluifjes
d spaghetti met rode saus en gehakt, puntpaprika's
t een beetje nibb-its
nou ja... ik ben niet helemaal in vorm zogezegd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:06 schreef Miss_S het volgende:Veel mooier vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van dat soort rechte pony's.
Ik heb nu de plukken bij mijn straart gedaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:08 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Veel mooier vind ikIk hou van dat soort rechte pony's.
Oh, ik bedoelde veel mooier dan ongeföhnd, die plukken aan de zijkant vind ik eigenlijk best leukquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb nu de plukken bij mijn straart gedaandan is het weer een rechte pony
En een paar vlinders in mijn haar
Ahhquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:16 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde veel mooier dan ongeföhnd, die plukken aan de zijkant vind ik eigenlijk best leuk
Veel te mooi weer voor studieboekenGelukkig *kuch* heb ik geen echte tuin. Dus minder verleiding. Maar toch
jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:04 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Je zou lief zijn voor jezelf vandaag(
)
Gooi er anders eens een lekker stuk fruit bij ofzo?
Overigens ben ik zelf ook een beetje stom bezig. Lijstje van vandaag is wel ok, maar voor morgenvroeg heb ik toch maar afbakbroodjes en volle citroenkwark gekocht. Omdat ik mezelf zo zielig vond in m'n eentje zonder paasontbijt/brunchmeneer is naar paaspop
![]()
Thanxquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:21 schreef kwakveense het volgende:
oh en je pony is mooi als ie gefohnd is miss s!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:06 schreef Miss_S het volgende:
Vaker fohnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Bij mijn kapper kan je je pony altijd gratis laten bijknippen, kan dat bij de jouwe ook? Dan hoeft ie niet voor je ogen te hangen
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja klopt kan hier ook, maar ben eigenlijk te luiquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vaker fohnen. Bij mijn kapper kan je je pony altijd gratis laten bijknippen, kan dat bij de jouwe ook? Dan hoeft ie niet voor je ogen te hangen
.
Nou ja, dat is ook fijn natuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jamaar ik doe dat door lekker tv te kijken en niks te doen omdat het "moet" vandaag...
ik had de hele dag geen honger, nu net voor het eerst. afgezien van de nibb-its is hetgene dat ik eet niet echt slecht: tomaten in de saus, paprika erbij (is half fruit)
Dankjewelquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:31 schreef Greys het volgende:
Leuk blousje ook Miss_S, ik had die in het bruin besteld maar die kon dus terug omdat ie veel te klein was
Je pony zit prima zo! En dan af en toe bij de kapper de puntjes er af laten knippen zodat ie niet in je ogen hangt.
oh ja heb je gelijk in... ik mag van mezelf in t weekend altijd iets van sjippies, vandaarquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:31 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook fijn natuurlijk
Ik doelde ook meer op de weinige hoeveelheid gezond voedsel en de geplande nibbits, diner zou ik zelf ook prima vinden hoor. Maar goed, morgen weer een dag
Misschien dat ik volgende week dan toch maar even ga kijken bij de kapper, maarja heb vakantie dus eigenlijk ziet niemand het nu verderquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:34 schreef P.F het volgende:
Mooi je pony zo miss s!
Ik ga ongeveer om de 3 weken gratis mijn pony bij laten knippen en dan elke 3-4 maanden de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |