Wat gaaf! Moet je dan een half jaar zonder je vriendje?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ishe ghoedh!![]()
En ik mag eigenlijk niks zeggen want ik heb een handje M&Ms ophet is weer 'die tijd', joechei.
Oh ik ga trouwens misschien een semester naar Leeds! Leeds is tof! En volgens de site ook heel geschikt voor moi![]()
En ik eet kennelijk snijbonen vandaag! Nom.
En eh. Ja. Hoe bedoel je random postIk ga maar weer eens proberen een focus te vinden voor mn essay
Nou, waar blijft die pic dan als het met Photobucket wel lukt?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het lukte serieus waar niet met Tinypic, maar wel op Photobucket.
WWHHOAAHHHH spannend!! ik ben heel benieuwd!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:25 schreef Viking84 het volgende:
O, ze zijn nu bezig.
En of ik m'n benen geschoren heb of niet boeit niet aangezien de jurk dus tot de enkels komt.
Nou da's het toffe aan Leeds, de semesters zijn daar korterquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat gaaf! Moet je dan een half jaar zonder je vriendje?
Ik moet ook nog steeds die stomme kloterige inleiding schrijven.. zucht.. maar heb wel goede artikelen gevonden en gelezen inmiddels *kleine yay*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ja hoor, alleen is eten tijdens mijn werk eten "omdat het moet". Je zweet je nml kapot, dus veel drinken = opgezette buik en geen hongerquote:Op zaterdag 11 april 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg een lekkere bigmac altijd wel weg hoor.
Ik vraag me af of Muis nog wel eens trek heeft in een bigmac. Ik heb eens koekjes (oa krakelingen) ingepakt in een fabriek en ik heb jaren geen krakelingen gegeten nadien.
Oh dat is wel ideaal inderdaad! Zeker met een maand vrij ertussen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou da's het toffe aan Leeds, de semesters zijn daar korterIn principe loopt sem1 van eind september tot eind (22 geloof ik) januari! En tussendoor heb je nog een maand vrij ook
voor de kerst
Dus da's nog te overzien
En als ik sem1 van 2010-2011 zou gaan heb ik nog ruim de tijd om te regelen en te sparen voor mn onderhoud daaro
![]()
Inleidingen zijn het ergst!Maar haal inderdaad de blijheid uit kleine triomfen
Ik heb ook iig al mn boek uit en wat artikelen gelezen. Helaas is er nog maar HEEL weinig over mijn boek geschreven
Waar schrijf joe over?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:14 schreef Adelante het volgende:
Ik kom alleen als m'n kinderen mee mogen.
Check! Of een blauwe.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
doe jij dan die groene jurk van je aan?
Welnee!! Hoe over de topper, hoe beter!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Die rode jurk is een beetje over the top zeker he, voor de jurkenmeet?
Almerequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat ist Bolletje?? Waar ben je nu?
Het is een musical uit 1954. Ik denk niet dat je 'em hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
Geeft niets Loveli! Enjoy!
En ik weet niet welke het is, misschien heb ik hem zelf?
Dan doe ik m'n zwarte aanquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Die rode jurk is een beetje over the top zeker he, voor de jurkenmeet?
Oh nee dat denk ik ook niet!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is een musical uit 1954. Ik denk niet dat je 'em hebt.
Hmpf. maar hij is nu bruin (2 dagen strand) en ik ben een spook en fiess. Dus ik ga kijken of ik een zonnebankje nog kan pakken. Hij stuurde mij zelfs een email met een link naar een zonnebankquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee dat denk ik ook niet!Ik heb alleen de Drie Musketiers op DVD qua musicals.
En die is wat recenter
@PFje, maak er een lekker tutavondje van! Heerlijk! Dan ben je morgen nóg mooier als je het vriendje ziet!
Nou he?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! En ik vond het stom dat Irma eruit moest!! Die Huiliano was veel minder goed!!
Spookje, ga lekker onder een zonnebankje (hoewel dat bleke jou prachtig staat!) als je dat lekker vindt en anders doe je het mooi niet. Ga lekker trutten en scrubben en maskeren en lakken en scheren en smeren enzo! Dan zullen we eens zien wie de mooierd is morgenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmpf. maar hij is nu bruin (2 dagen strand) en ik ben een spook en fiess. Dus ik ga kijken of ik een zonnebankje nog kan pakken. Hij stuurde mij zelfs een email met een link naar een zonnebankHmpf.
Ik ga denk ik Gossip Girl kijken!!
Ja maar als ik bruin ben lijk ik net adriana lima. Uhu.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Spookje, ga lekker onder een zonnebankje (hoewel dat bleke jou prachtig staat!) als je dat lekker vindt en anders doe je het mooi niet. Ga lekker trutten en scrubben en maskeren en lakken en scheren en smeren enzo! Dan zullen we eens zien wie de mooierd is morgen
Nee, dat kan niet, ik geloof dat de jurk al besteld isquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]Ga d'r eerst maar eens een paar maken dan!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, ik geloof dat de jurk al besteld is
Dat blijft grappigquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:48 schreef P.F het volgende:
Ik heb als avond activiteit mijn ouders halen en brengen van en naar een feestje!
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat ik voor mei volgend jaar geen kinderen kan krijgenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Jij gaat er gewoon van uit dat het nog wel een paar jaar duurt voor die meet er is.
Vuile pessimist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |