Da's heul nie rot nie, Center Parcs!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch zo'n drakerige film neergeladen! Maar toch wel leuk
The Hottie & the Nottie. (ik moest alleen mijn Paris Hilton-haat even opzij zetten).
En ik heb net frikandels gebakken voor mijn lief en mij, En morgen moet ik in bikini.
In Center Parks![]()
![]()
.
Ja! Heel romantisch, dat wel. Maar ook wel geschikt voor mannen (mannen zoals jij danquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
is ie goed?dan ga ik m eens kijken
In 1 woord perfectquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
is ie goed?dan ga ik m eens kijken
hehehe goed lijstje; sjaak = kaajs omgedraaidquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee okee ehmmm
Gideon
Valentijn
Gilles
Gerard
Gerald
Gerardus
Sjaak
Sjonnie
Saak!
Emmenthaler
Jong Belegen
Die man die dood ging was ook best Yum-waardig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?Nou geloof me, die zandzakken hebben ze ook voor alleen mijn tranen nodig
Wat zal ik kijken? Ik twijfel tussen Calendar Girls en Closer.
hij is wel écht goed hé?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Heel romantisch, dat wel. Maar ook wel geschikt voor mannen (mannen zoals jij dan).
En ken je Closer? Ik weet alleen niet of je verkering dat overleeft!
Kijk, en nou zeurt ie niet over spoilers he, Adelante?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die man die dood ging was ook best Yum-waardig.
Oh en ik heb Twitter maar alleen om John Mayer te stalken.
Ja! Echt! Hou je wel een pietsie van romantische films?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hij is wel écht goed hé?Die film met Jack Nickolson laatst vond ik ook maar zozo
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:09 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die man die dood ging was ook best Yum-waardig.
Oh en ik heb Twitter maar alleen om John Mayer te stalken.
Die heb ik ook op DVDquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
Greys! Greys! Ik heb óók een ananas!Serendipity
Oh en we gaan niet slapen hoor, in Center Parcs, we gaan daar alleen een paasbrunch doen en dan zwemmen in de Eemhof. Was zo leuk voor de kleine, die wildwaterbanen en zulks, volgens S.. Uhuh....
youtube dingen hoef je niet te bekijken en op de plaatjeslink zie je niets oneerbaarsquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk, en nou zeurt ie niet over spoilers he, Adelante?![]()
Verbonden door een ananas. Ware liefdequote:Op zaterdag 11 april 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
Oh en we gaan niet slapen hoor, in Center Parcs, we gaan daar alleen een paasbrunch doen en dan zwemmen in de Eemhof. Was zo leuk voor de kleine, die wildwaterbanen en zulks, volgens S.. Uhuh....
Er staat geeveedee 'die man die dood gaat'quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
youtube dingen hoef je niet te bekijken en op de plaatjeslink zie je niets oneerbaars
Die baan is leuk jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:12 schreef Vivi het volgende:
oke, ik zal het onthouden Greys & Mouse, romantische films vind ik wel leuk, als ze niet te zoetsappig zijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Ja! Echt! Hou je wel een pietsie van romantische films?
Anders moet je Closer kijken. If you believe in love at first sight, you never stop looking.
Oh, ik haat wildwaterbanen, ik kijk wel vanaf het terras, met mijn meegesmokkelde Prosecco in mijn bikini gefrot.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die baan is leuk ja. Maar er is 1 punt (merk je vanzelf wel), als je daar niet goed ligt, gaat je stuitje dat niet leuk vinden
. En vroeger ging ie veel sneller
.
Een van 750 ml?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh, ik haat wildwaterbanen, ik kijk wel vanaf het terras, met mijn meegesmokkelde Prosecco in mijn bikini gefrot.
Gewoon een magnum bottlequote:
Minstens. Jij hebt mijn BH's nooit gezien zeker?quote:
Als ik een bikini met opblaascups aandoe past er verder niemand meer in dat zwembadquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
Viev!!!
Je moet een badpak/bikini met opblaasbare cups aan doen, en dan prosecco in de cups en dan een rietje dat via je schouderbandje loopt
Closer is bruut. Alles behalve zoetsappig.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
oke, ik zal het onthouden Greys & Mouse, romantische films vind ik wel leuk, als ze niet te zoetsappig zijn
Hihiiiiiiiiiiiiiiiihihihi!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Minstens. Jij hebt mijn BH's nooit gezien zeker?
pics or didn't happenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Minstens. Jij hebt mijn BH's nooit gezien zeker?
Dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ik een bikini met opblaascups aandoe past er verder niemand meer in dat zwembad.
Ik weet het geloof ik ook!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:19 schreef cyclechick het volgende:
Muis, ben je al achter Kaas' naam? Ik weet het lekker, mag ik een hint geven?
Maatje greys?quote:
Da's sekseh. Krijg je harde tepels van!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
pics or didn't happenmaarre is dat niet onwijs koud tegen je tieten?
Precies, je moet et nuttige met het aangename verenigen! Wat wat is mag je zelf verzinnenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's sekseh. Krijg je harde tepels van!
Dat we dat jou nog moeten uitleggen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschuwing, dus spoiler."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:31 schreef Adelante het volgende:
voor muis:Joh daar schrik ik echt niet vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarschuwing, dus spoiler.
ik ben een frequent lurker in het Smaatjes/Hustlers/Guido topic
![]()
Mooi topic he!quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Joh daar schrik ik echt niet vanik ben een frequent lurker in het Smaatjes/Hustlers/Guido topic
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:41 schreef Greys het volgende:
Kan je een Youtube filmpje nou wel of niet in spoilers zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.test
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |