quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:23 schreef pascalheister het volgende:
mogge
keukenshowroombezoekdag vandaag, eens zien wat ze me willen aansmeren
quote:
Sezten heeft wel tijd voor je hoor, komende weekquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:56 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
ik ben die fase nooit te boven gekomen...
En kwa keuken/baby/ meubelboulevard dingessen heeft het soms wel zijn voordelen om single te zijn
Ja, leuk. Kut Acerquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sezten heeft wel tijd voor je hoor, komende week
Om te vieren dat jullie Jezus vermoord hebben?quote:
Heet water en een venkelknol voor maril neerzetquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef maril het volgende:
middag, een kruidenthee aub
Hoe heette de voorstelling eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:16 schreef rubbereend het volgende:
oi
Guido Weijers was erg leuken we zijn er veilig doorgekomen op de derde rij
Het was wel raak hoor trouwens, mensen die te laat kwamen
een modbiele telefoon die afging
en bij zijn stukje over het niet geloven in god kwam er een knalharde donder voorbij
Nee, omdat het toevallig ook een keer gelijktijdig Pesach is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:03 schreef SCH het volgende:
Om te vieren dat jullie Jezus vermoord hebben?
Was heerlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Heet water en een venkelknol voor maril neerzet
Ha buurquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Suijk het volgende:
Zo'n verbouwing gaat je niet in de koude kleren zitten, maar het schiet lekker op!
Nog mensen behoefte aan een 12 jaar oude vaatwasser (inbouw), 16 jaar oude combi oven of een gebroken aanrechtblad (hout)?
Wat voor combi oven?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Suijk het volgende:
Zo'n verbouwing gaat je niet in de koude kleren zitten, maar het schiet lekker op!
Nog mensen behoefte aan een 12 jaar oude vaatwasser (inbouw), 16 jaar oude combi oven of een gebroken aanrechtblad (hout)?
Geen idee. Een hele vieze en de knoppen werken niet meer. Maar het lampje gaat branden als je de stekker erin doet. Leuk voor de sfeer ofzo?quote:
Naast de openhaardquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee. Een hele vieze en de knoppen werken niet meer. Maar het lampje gaat branden als je de stekker erin doet. Leuk voor de sfeer ofzo?
Ok, dan hebben zelfs wij een beterequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee. Een hele vieze en de knoppen werken niet meer. Maar het lampje gaat branden als je de stekker erin doet. Leuk voor de sfeer ofzo?
My manquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:47 schreef sezten het volgende:
Sparta hoort in de eredivise, ADO niet echt
Alleen jammer van die Emnes.quote:
Ole heeft je de goede dingen al bijgebracht hoor ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:47 schreef sezten het volgende:
Sparta hoort in de eredivise, ADO niet echt
ole komt dan ook uit Rotterdamquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ole heeft je de goede dingen al bijgebracht hoor ik.
Ze heeft idd plustpunten. Daarom slaapt ze op haar rug.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar ze woont nu in Amsterdam dus dat zijn pluspunten.
Ja mooi dat traditionele rood met groenquote:
Dat is zielig voor Setzenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft idd plustpunten. Daarom slaapt ze op haar rug.
Ik vind hem geweldig omdat iedereen hem lelijk vindtquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:24 schreef sezten het volgende:
Wat zijn plustpunten?![]()
Dat NEC shirt valt wel mee, ik vind hem gewoon normaal.
een boompje en een bestje is genoegquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef sezten het volgende:
Ole hebben wij nog iets nodig voor ons huisje?
quote:
Pak nog een borrelquote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef sezten het volgende:
tong jij mag en weekje vor mij draFTEN GOED, WEL ME MIJN LIJSTE
SRRY HEB MAAR 1HAND OM TWE TPEN DE ABNDER IS KEINAT
Wat ben ik blij dat we geen internet hadden toen ik 18 wasquote:Op zondag 12 april 2009 04:21 schreef sezten het volgende:
ik meen jhet want ik kan een weeknnitet draftn okre? spreek morgen el erover met nucxhgterheid
dat was de prehistorie tongquote:Op zondag 12 april 2009 04:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we geen internet hadden toen ik 18 was
OK daar mag je om lachenquote:
Komt wel goed trusten olequote:
Goedenmorgen zeg ik hoef dit allemaal niet te wetenquote:Op zondag 12 april 2009 04:19 schreef sezten het volgende:
tong jij mag en weekje vor mij draFTEN GOED, WEL ME MIJN LIJSTE
SRRY HEB MAAR 1HAND OM TWE TPEN DE ABNDER IS KEINAT
Blijf dat de komende 12 jaar maar doen.quote:
Ik ga hier dan ook niet lopen opscheppenquote:Op zondag 12 april 2009 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heerenveen heeft anders net zo vaak gescoord als Heracles...
Ja, een stuk minder vermoeiend dan er zelf aan mee doen.quote:Op zondag 12 april 2009 17:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lekker is dat toch in bed naar zo'n koers kijken
Van het er naar kijken word ik al bekafquote:Op zondag 12 april 2009 17:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, een stuk minder vermoeiend dan er zelf aan mee doen.
Wat eenquote:Op zondag 12 april 2009 19:02 schreef tong80 het volgende:
Golfert hier kan Bluezz niet aan tippen qua billen. Serena Williams :
De kont van Serena Williams
Goed werkquote:
Waar was je zonder mij geweest ?quote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef sezten het volgende:.
Als jij het niet meer aan kan moet toch iemand het overnemen
Die gekke Turken tochquote:Hoogtepunt van de wedstrijd, hoewel negatief, vond plaats in de absolute slotseconden. Niet alleen op de tribunes stormde het, want de frustraties over het uitblijven van doelpunten brak spelers van beide teams op, hetgeen de aanleiding vormde voor een grootschalige ravotpartij. Scheidsrechter Firat Aydinus voelde zich genoodzaakt om hardhandig in te grijpen, en stuurde liefst vier spelers van het veld. Thuisploeg Galatasaray verloor Arda Turan en Emre Asik, terwijl Diego Lugano en Semih Sentürk van Fenerbahçe eveneens in mochten rukken.
Sorry hoor, ik denk ik breng eens wat vrolijkheidquote:Op zondag 12 april 2009 23:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gebruik FB lekker even voor relevante zaken.
Nou wat een vrolijkheid.quote:Op zondag 12 april 2009 23:51 schreef sezten het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik denk ik breng eens wat vrolijkheid
Omdat jij een nutteloze baggeruser bent.quote:Op zondag 12 april 2009 23:52 schreef sezten het volgende:
Waarom zei je dat eigenlijk niet tegen Yvonne toen zei het 10-jarig bestaan topic van FOK spamde in de FB?
Hoe voelt dat nou, die mondhoeken weer eens omhoog sinds lange tijd?quote:
Dat deed ik hier al hoorquote:Op zondag 12 april 2009 23:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, die mondhoeken weer eens omhoog sinds lange tijd?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, bij je volgende baggertopic in KLB een ban
Moet je bij sjimz te raden gaan. Die komt zeuren om 1 post in FB die niet helemaal on-topic is, terwijl er zo veel off-topic posts zijn. En alleen bij mij gaat zeuren.quote:
Ik zal hem achter de schermen ter verantwoording roepen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Moet je bij sjimz te raden gaan. Die komt zeuren om 1 post in FB die niet helemaal on-topic is, terwijl er zo veel off-topic posts zijn. En alleen bij mij gaat zeuren.
Naja zeg. Zeg ik er wat van, zeikt-ie tegen mij waarom ik jouw reclame uit het Draft-topic heb gehaald.quote:Op maandag 13 april 2009 00:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal hem achter de schermen ter verantwoording roepen.
quote:Op maandag 13 april 2009 00:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Naja zeg. Zeg ik er wat van, zeikt-ie tegen mij waarom ik jouw reclame uit het Draft-topic heb gehaald.
Heb je dat echt gedaan?quote:Op maandag 13 april 2009 00:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Naja zeg. Zeg ik er wat van, zeikt-ie tegen mij waarom ik jouw reclame uit het Draft-topic heb gehaald.
Het hoort wel bij de rest van de bagger die uit je toetsenbord komt.quote:Op maandag 13 april 2009 00:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan?![]()
Och, in een centrale plek als FB vind ik dat het wel een keer moet kunnen.
Als je Spamt moet je wel goed spammen en niet al helemaal niet in ONZquote:Op maandag 13 april 2009 00:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Heb je dat echt gedaan?![]()
Och, in een centrale plek als FB vind ik dat het wel een keer moet kunnen.
BAN BAN BAN!quote:Op maandag 13 april 2009 00:12 schreef RayMania het volgende:
En nu bemoeien de FA's zich er ook mee na twee gesloten topics in ONZ en GC.
Rellen!
Het is maar waar je je druk over wilt maken hequote:Op maandag 13 april 2009 00:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je Spamt moet je wel goed spammen en niet al helemaal niet in ONZ
We hadden het net over Arshavin.quote:
The Masters in Augusta is retespannend hoor,quote:Op maandag 13 april 2009 00:16 schreef borisz het volgende:
Omdat er niets op de buis is.
Jan Jaap vd Wal bij voor 1 nacht op radio 1.
Ik had geloof ik in iets te veel topics Tong's VBL Dilemma topic # 4 had gezet.quote:
Oh wat een stoere postquote:Op zondag 12 april 2009 23:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gebruik FB lekker even voor relevante zaken.
Golf, volg ik alleen de uitslagen eigenlijkquote:Op maandag 13 april 2009 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
The Masters in Augusta is retespannend hoor,
Laat maar joh, hij weet niet eens wat trots zijn betekendquote:
Ik snap al jaren niet wat er leuk is aan golf. Ontzettend knap natuurlijk, maar het is niet echt een kijksport. Wat is er leuk aan? Het duurt echt eeuwen zo'n wedstrijd.quote:Op maandag 13 april 2009 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
The Masters in Augusta is retespannend hoor,
Gelukkig zijn er miljoenen mensen (de na voetbal meest beoefende sport ter wereld) het niet met je eens en gezien de toeschouwersaantallen bij de toernooien is er blijkbaar wel wat aan als kijksport als je de sport snapt.quote:Op maandag 13 april 2009 00:22 schreef RayMania het volgende:
Ik snap al jaren niet wat er leuk is aan golf. Ontzettend knap natuurlijk, maar het is niet echt een kijksport. Wat is er leuk aan? Het duurt echt eeuwen zo'n wedstrijd.
Ongetwijfeld, maar ik snap het (nog) niet. Wat vindt jij er dan zo leuk aan?quote:Op maandag 13 april 2009 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er miljoenen mensen (de na voetbal meest beoefende sport ter wereld) het niet met je eens en gezien de toeschouwersaantallen bij de toernooien is er blijkbaar wel wat aan als kijksport als je de sport snapt.
Echte sport ipv Gravesen zien voetballenquote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik snap het (nog) niet. Wat vindt jij er dan zo leuk aan?
De sport snap ik trouwens wel hoor; ik weet wat een eagle, boogey, par en albatross is.
quote:Op maandag 13 april 2009 00:24 schreef sezten het volgende:
Golf is een statische sport. Veel stilstaande momenten, tot er een slag komt. Dan wordt het pas echt spannend
Oh jee, sorry dat ik niet elke speler tussen 1937 en 1958 heb zien voetballenquote:Op maandag 13 april 2009 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echte sport ipv Gravesen zien voetballen
Dat er nooit een slag of situatie hetzelfde is. Dat je bij elke slag opnieuw alle basis-elementen van concentratie, techniek en omstandigheden moet berekenen en dan ook nog eens moet kunnen uitvoeren.quote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef RayMania het volgende:
Ongetwijfeld, maar ik snap het (nog) niet. Wat vindt jij er dan zo leuk aan?
.
Bergkamp werd God genoemd.quote:Op maandag 13 april 2009 00:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh jee, sorry dat ik niet elke speler tussen 1937 en 1958 heb zien voetballen.
Jezus Christ.
Voor de sporter snap ik dat wel, maar voor de kijker is het toch wat minder interessant, lijkt mij?quote:Op maandag 13 april 2009 00:30 schreef golfer het volgende:
Dat er nooit een slag of situatie hetzelfde is. Dat je bij elke slag opnieuw alle basis-elementen van concentratie, techniek en omstandigheden moet berekenen en dan ook nog eens moet kunnen uitvoeren.
De kick die het geeft als het eens in de zoveel slagen eens een keer allemaal lukt is geweldig.
Het is een sport waarbij je gemiddeld ca. 4,5 uur per wedstrijd volledige concentratie moet kunnen behouden en ook nog eens de techniek en conditie moet hebben om het allemaal goed uit te voeren.
Niet als je ooit zelf een balletje hebt geslagen en gezien het feit dat er heel veel miljoenen mensen dat wel eens gedaan hebben is het dus voor al die ettelijke miljoenen mensen wel interessant om te volgen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:32 schreef RayMania het volgende:
Voor de sporter snap ik dat wel, maar voor de kijker is het toch wat minder interessant, lijkt mij?
Nee, nooit van gehoord. Tuurlijk wel.quote:Op maandag 13 april 2009 00:31 schreef tong80 het volgende:
En even serieus. Als je Nordahl niet kent als voetbalmod
Ik heb er geen DVD's of videobanden van.quote:Op maandag 13 april 2009 00:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord. Tuurlijk wel.
Alleen ik heb niet zoals jou honderdduizenden dvd's en video's liggen van spelers van voor de jaren '60.
Maar ongetwijfeld zal jij ontzettend veel beelden gezien hebben van de beste man.
Het kan natuurlijk behoorlijk irritant zijn. Sowieso een redelijk kinderachtige move.quote:Op maandag 13 april 2009 00:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik had geloof ik in iets te veel topics Tong's VBL Dilemma topic # 4 had gezet.
en 2 topics in ONZ en GC.
Boehoeee
Ik zet soms mijn vraagtekens om de discussie te starten. Dat is gewoon leuk.quote:Op maandag 13 april 2009 00:53 schreef RayMania het volgende:
Ik moet mij verantwoorden voor een online stemming? Elke keer hetzelfde bij die toernooien.
Alleen die 2 topics zou je ¨irritant¨ kunnen vinden, maar dat vinden bekrompen mods nogal snelquote:Op maandag 13 april 2009 00:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk behoorlijk irritant zijn. Sowieso een redelijk kinderachtige move.
Ik ook.quote:
soms kun je als scheids beter 10 sec eerder affluiten !quote:
jemig wat een zooitje... daarbij is Ajax - Feijenoord nog vriendelijkquote:
Want?? lekker vrijquote:Op maandag 13 april 2009 11:09 schreef SCH het volgende:
Deze feestdag zouden we dus best af kunnen schaffen.
Nee, want het is normaal mijn werkdagquote:Op maandag 13 april 2009 11:09 schreef SCH het volgende:
Deze feestdag zouden we dus best af kunnen schaffen.
Je laat je vrijwillig bannen?quote:
Laptop gaat naar Acerquote:
Hielenlikker.quote:Op maandag 13 april 2009 18:17 schreef SCH het volgende:
Ik heb ook nog nooit van Nordahl gehoord hoor Ray, laat je niet gek maken door die ouwe lullen
Nee naar Holland Sportquote:
Oe had ik wel willen zienquote:Op maandag 13 april 2009 21:32 schreef Ole het volgende:
Rob de Nijs met zoon van 26. Kende zijn eigen zoon gewoon niet
quote:Op maandag 13 april 2009 21:37 schreef SCH het volgende:
Die interviewer is een goede vriend van mij. Bluezz vindt het starfuckerig als ik dat vertel, ik vind het gewoon leuke en zin volle informatie
Waarmee?quote:
mooie stad hèquote:
Oh je bent terug.quote:
Eiffeltoren rond 21.00 uur was mooiquote:Op maandag 13 april 2009 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooie stad hèalleen jammer dat er Fransen wonen
wat vond je de hoogtepunten?
Nou toevallig zit ik Stevie Wonders laatste concert te luisteren : live @ last.quote:
Ik heb alle nummers ged/l maar hier is de youtube trailer van het optreden, krijg je toch een beetje een indruk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:55 schreef tong80 het volgende:
Slapen wordt niks dus maar weer even Fokken.
Heb je een linkje Bluezz ?
Ow ships wat raar bij mij doet ie het gewoon ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
Ik zie dit Bluezz :
Insluiten op verzoek uitgeschakeld
quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:14 schreef tong80 het volgende:
Hij doet het
Wist je dat songs in the key of live gekozen werd tot beste album van de jaren 70 in Nederland door toonaangevfende journalisten ?
quote:
Voor de mensen die Bluezz niet kennen. Eén wijntje wil zeggen een nieuwe flesquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijke stillness nu hier, nog 1 wijntje en dan lekker slapen.
Nóg 2 dagen vrij
Ja koffie.quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo goedemorgen. Ik krijg m'n ogen niet open...
de RHCP maken tegenwoordige alleen nog maar verschrikkelijke middle of the road platenquote:
zeg maar gewoon zeiknummersquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:45 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
de RHCP maken tegenwoordige alleen nog maar verschrikkelijke middle of the road platen
a gossiequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Vandaag voor de 2e echo geweest... en de kleine had de hikdat was zo grappig te zien op de echo
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Vandaag voor de 2e echo geweest... en de kleine had de hikdat was zo grappig te zien op de echo
inclusief hik? Tof hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef appelsientje het volgende:
Ik zal van de week ff de echo inscannen
Nee helaas zonder hik, hij kon er geen filmpje van maken....quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inclusief hik? Tof hoorverder alles goed met de kleine?
Dat denken wij zelf ookquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat denken wij zelf ookwe hebben zelfs al een jongensnaam
Neem je de metroquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef Ole het volgende:
ik zit 'per ongeluk' in fr trein naar CS ipv bijlmer
mwah.. ik moest toch naar het Leidsepleinquote:
Tot 04.00 danquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:23 schreef Ole het volgende:
[..]
mwah.. ik moest toch naar het Leidseplein
Zet hem ook in FBquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef rubbereend het volgende:
even spammen: Een interview met..... RayMania
quote:
Ok, zeg dan we gaan je 4 uur per dag missenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Meestal slaap je 20 van de 24 uur lieverd.
Ja maar, ja maar, die vul je dan weer s' nachts inquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, zeg dan we gaan je 4 uur per dag missen
Als het dan maar werkt daarna!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net mijn IT-vriend gesproken.
Gaat over twee weken heel mijn PC opnieuw instellen. Om te kijken of dat helpt tegen het virus.
Ben hem dan wel 2 dagen kwijt
Nee, want ik ga je niet missen. Ik ben gewoon eerlijk. Ik weet dat je weer terugkeert, daar houd ik me aan vast.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, zeg dan we gaan je 4 uur per dag missen
Als het niet werkt moet er weer nieuwe hardware inquote:
Het is weer eens bingoquote:
oepsquote:
Vast zo'n homo jankerds filmquote:
Hup Liverpool....nog ff 2 erbij !quote:
Wat een belachelijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloody fuckin hell zeg, wat gebeurt daar allemaal.
Hup Guus uit Seoelquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:26 schreef Grulez het volgende:
Hup Dirk uit Katwijk.
video snortquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:31 schreef SCH het volgende:
Leuke film op RTL 7
Schitterende voetbalavond maar niemand poste iets. Mijn post was na 3 uur van de laatste.quote:
Gek, de VBL SC heeft daar namelijk geen last vanquote:Op woensdag 15 april 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
Komt natuurlijk ook omdat ie niet meer te zien is in VBL
Het blijft een jongeren forumquote:Op woensdag 15 april 2009 01:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek, de VBL SC heeft daar namelijk geen last van
Succes!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:36 schreef SCH het volgende:
Mooie dag voor een begrafenis, moeder van een vriend, veel te jong.Moet ik nog een jasje aan ook met dit weer
quote:
Ja ik niet zoveel meerquote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Ik kom toch tegenwoordig wel vaker langs hoor
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben het nu al zat... ik ga buiten op 't terras zitten..
Moet je eens wat vaker langskomenquote:
natuurlijk geïnspireerd door mijn special over Antonquote:
Je laptop was toch stuk?quote:
en nu opweg naar de finish van de Scheldeprijsquote:Op woensdag 15 april 2009 15:55 schreef borisz het volgende:
Lekker een uur of drie buiten gezeten en de VI uit gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |