quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:23 schreef pascalheister het volgende:
mogge
keukenshowroombezoekdag vandaag, eens zien wat ze me willen aansmeren
quote:
Sezten heeft wel tijd voor je hoor, komende weekquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:56 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
ik ben die fase nooit te boven gekomen...
En kwa keuken/baby/ meubelboulevard dingessen heeft het soms wel zijn voordelen om single te zijn
Ja, leuk. Kut Acerquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Sezten heeft wel tijd voor je hoor, komende week
Om te vieren dat jullie Jezus vermoord hebben?quote:
Heet water en een venkelknol voor maril neerzetquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:50 schreef maril het volgende:
middag, een kruidenthee aub
Hoe heette de voorstelling eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:16 schreef rubbereend het volgende:
oi
Guido Weijers was erg leuken we zijn er veilig doorgekomen op de derde rij
Het was wel raak hoor trouwens, mensen die te laat kwamen
een modbiele telefoon die afging
en bij zijn stukje over het niet geloven in god kwam er een knalharde donder voorbij
Nee, omdat het toevallig ook een keer gelijktijdig Pesach is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:03 schreef SCH het volgende:
Om te vieren dat jullie Jezus vermoord hebben?
Was heerlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Heet water en een venkelknol voor maril neerzet
Ha buurquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Suijk het volgende:
Zo'n verbouwing gaat je niet in de koude kleren zitten, maar het schiet lekker op!
Nog mensen behoefte aan een 12 jaar oude vaatwasser (inbouw), 16 jaar oude combi oven of een gebroken aanrechtblad (hout)?
Wat voor combi oven?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:23 schreef Suijk het volgende:
Zo'n verbouwing gaat je niet in de koude kleren zitten, maar het schiet lekker op!
Nog mensen behoefte aan een 12 jaar oude vaatwasser (inbouw), 16 jaar oude combi oven of een gebroken aanrechtblad (hout)?
Geen idee. Een hele vieze en de knoppen werken niet meer. Maar het lampje gaat branden als je de stekker erin doet. Leuk voor de sfeer ofzo?quote:
Naast de openhaardquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee. Een hele vieze en de knoppen werken niet meer. Maar het lampje gaat branden als je de stekker erin doet. Leuk voor de sfeer ofzo?
Ok, dan hebben zelfs wij een beterequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen idee. Een hele vieze en de knoppen werken niet meer. Maar het lampje gaat branden als je de stekker erin doet. Leuk voor de sfeer ofzo?
My manquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:47 schreef sezten het volgende:
Sparta hoort in de eredivise, ADO niet echt
Alleen jammer van die Emnes.quote:
Ole heeft je de goede dingen al bijgebracht hoor ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:47 schreef sezten het volgende:
Sparta hoort in de eredivise, ADO niet echt
ole komt dan ook uit Rotterdamquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ole heeft je de goede dingen al bijgebracht hoor ik.
Ze heeft idd plustpunten. Daarom slaapt ze op haar rug.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar ze woont nu in Amsterdam dus dat zijn pluspunten.
Ja mooi dat traditionele rood met groenquote:
Dat is zielig voor Setzenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft idd plustpunten. Daarom slaapt ze op haar rug.
Ik vind hem geweldig omdat iedereen hem lelijk vindtquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:24 schreef sezten het volgende:
Wat zijn plustpunten?![]()
Dat NEC shirt valt wel mee, ik vind hem gewoon normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |