Voor de sporter snap ik dat wel, maar voor de kijker is het toch wat minder interessant, lijkt mij?quote:Op maandag 13 april 2009 00:30 schreef golfer het volgende:
Dat er nooit een slag of situatie hetzelfde is. Dat je bij elke slag opnieuw alle basis-elementen van concentratie, techniek en omstandigheden moet berekenen en dan ook nog eens moet kunnen uitvoeren.
De kick die het geeft als het eens in de zoveel slagen eens een keer allemaal lukt is geweldig.
Het is een sport waarbij je gemiddeld ca. 4,5 uur per wedstrijd volledige concentratie moet kunnen behouden en ook nog eens de techniek en conditie moet hebben om het allemaal goed uit te voeren.
Niet als je ooit zelf een balletje hebt geslagen en gezien het feit dat er heel veel miljoenen mensen dat wel eens gedaan hebben is het dus voor al die ettelijke miljoenen mensen wel interessant om te volgen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:32 schreef RayMania het volgende:
Voor de sporter snap ik dat wel, maar voor de kijker is het toch wat minder interessant, lijkt mij?
Nee, nooit van gehoord. Tuurlijk wel.quote:Op maandag 13 april 2009 00:31 schreef tong80 het volgende:
En even serieus. Als je Nordahl niet kent als voetbalmod
Ik heb er geen DVD's of videobanden van.quote:Op maandag 13 april 2009 00:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord. Tuurlijk wel.
Alleen ik heb niet zoals jou honderdduizenden dvd's en video's liggen van spelers van voor de jaren '60.
Maar ongetwijfeld zal jij ontzettend veel beelden gezien hebben van de beste man.
Het kan natuurlijk behoorlijk irritant zijn. Sowieso een redelijk kinderachtige move.quote:Op maandag 13 april 2009 00:17 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik had geloof ik in iets te veel topics Tong's VBL Dilemma topic # 4 had gezet.
en 2 topics in ONZ en GC.
Boehoeee
Ik zet soms mijn vraagtekens om de discussie te starten. Dat is gewoon leuk.quote:Op maandag 13 april 2009 00:53 schreef RayMania het volgende:
Ik moet mij verantwoorden voor een online stemming? Elke keer hetzelfde bij die toernooien.
Alleen die 2 topics zou je ¨irritant¨ kunnen vinden, maar dat vinden bekrompen mods nogal snelquote:Op maandag 13 april 2009 00:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk behoorlijk irritant zijn. Sowieso een redelijk kinderachtige move.
Ik ook.quote:
soms kun je als scheids beter 10 sec eerder affluiten !quote:
jemig wat een zooitje... daarbij is Ajax - Feijenoord nog vriendelijkquote:
Want?? lekker vrijquote:Op maandag 13 april 2009 11:09 schreef SCH het volgende:
Deze feestdag zouden we dus best af kunnen schaffen.
Nee, want het is normaal mijn werkdagquote:Op maandag 13 april 2009 11:09 schreef SCH het volgende:
Deze feestdag zouden we dus best af kunnen schaffen.
Je laat je vrijwillig bannen?quote:
Laptop gaat naar Acerquote:
Hielenlikker.quote:Op maandag 13 april 2009 18:17 schreef SCH het volgende:
Ik heb ook nog nooit van Nordahl gehoord hoor Ray, laat je niet gek maken door die ouwe lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |