Wat eenquote:Op zondag 12 april 2009 19:02 schreef tong80 het volgende:
Golfert hier kan Bluezz niet aan tippen qua billen. Serena Williams :
De kont van Serena Williams
Goed werkquote:
Waar was je zonder mij geweest ?quote:Op zondag 12 april 2009 21:59 schreef sezten het volgende:.
Als jij het niet meer aan kan moet toch iemand het overnemen
Die gekke Turken tochquote:Hoogtepunt van de wedstrijd, hoewel negatief, vond plaats in de absolute slotseconden. Niet alleen op de tribunes stormde het, want de frustraties over het uitblijven van doelpunten brak spelers van beide teams op, hetgeen de aanleiding vormde voor een grootschalige ravotpartij. Scheidsrechter Firat Aydinus voelde zich genoodzaakt om hardhandig in te grijpen, en stuurde liefst vier spelers van het veld. Thuisploeg Galatasaray verloor Arda Turan en Emre Asik, terwijl Diego Lugano en Semih Sentürk van Fenerbahçe eveneens in mochten rukken.
Sorry hoor, ik denk ik breng eens wat vrolijkheidquote:Op zondag 12 april 2009 23:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gebruik FB lekker even voor relevante zaken.
Nou wat een vrolijkheid.quote:Op zondag 12 april 2009 23:51 schreef sezten het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik denk ik breng eens wat vrolijkheid
Omdat jij een nutteloze baggeruser bent.quote:Op zondag 12 april 2009 23:52 schreef sezten het volgende:
Waarom zei je dat eigenlijk niet tegen Yvonne toen zei het 10-jarig bestaan topic van FOK spamde in de FB?
Hoe voelt dat nou, die mondhoeken weer eens omhoog sinds lange tijd?quote:
Dat deed ik hier al hoorquote:Op zondag 12 april 2009 23:58 schreef sezten het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, die mondhoeken weer eens omhoog sinds lange tijd?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, bij je volgende baggertopic in KLB een ban
Moet je bij sjimz te raden gaan. Die komt zeuren om 1 post in FB die niet helemaal on-topic is, terwijl er zo veel off-topic posts zijn. En alleen bij mij gaat zeuren.quote:
Ik zal hem achter de schermen ter verantwoording roepen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Moet je bij sjimz te raden gaan. Die komt zeuren om 1 post in FB die niet helemaal on-topic is, terwijl er zo veel off-topic posts zijn. En alleen bij mij gaat zeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |