Ow ships wat raar bij mij doet ie het gewoon ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
Ik zie dit Bluezz :
Insluiten op verzoek uitgeschakeld
quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:14 schreef tong80 het volgende:
Hij doet het
Wist je dat songs in the key of live gekozen werd tot beste album van de jaren 70 in Nederland door toonaangevfende journalisten ?
quote:
Voor de mensen die Bluezz niet kennen. Eén wijntje wil zeggen een nieuwe flesquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijke stillness nu hier, nog 1 wijntje en dan lekker slapen.
Nóg 2 dagen vrij
Ja koffie.quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo goedemorgen. Ik krijg m'n ogen niet open...
de RHCP maken tegenwoordige alleen nog maar verschrikkelijke middle of the road platenquote:
zeg maar gewoon zeiknummersquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:45 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
de RHCP maken tegenwoordige alleen nog maar verschrikkelijke middle of the road platen
a gossiequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Vandaag voor de 2e echo geweest... en de kleine had de hikdat was zo grappig te zien op de echo
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Vandaag voor de 2e echo geweest... en de kleine had de hikdat was zo grappig te zien op de echo
inclusief hik? Tof hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef appelsientje het volgende:
Ik zal van de week ff de echo inscannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |