Ow ships wat raar bij mij doet ie het gewoon ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
Ik zie dit Bluezz :
Insluiten op verzoek uitgeschakeld
quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:14 schreef tong80 het volgende:
Hij doet het
Wist je dat songs in the key of live gekozen werd tot beste album van de jaren 70 in Nederland door toonaangevfende journalisten ?
quote:
Voor de mensen die Bluezz niet kennen. Eén wijntje wil zeggen een nieuwe flesquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijke stillness nu hier, nog 1 wijntje en dan lekker slapen.
Nóg 2 dagen vrij
Ja koffie.quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo goedemorgen. Ik krijg m'n ogen niet open...
de RHCP maken tegenwoordige alleen nog maar verschrikkelijke middle of the road platenquote:
zeg maar gewoon zeiknummersquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:45 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
de RHCP maken tegenwoordige alleen nog maar verschrikkelijke middle of the road platen
a gossiequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Vandaag voor de 2e echo geweest... en de kleine had de hikdat was zo grappig te zien op de echo
Wat schattigquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef appelsientje het volgende:
Goedemiddag
Vandaag voor de 2e echo geweest... en de kleine had de hikdat was zo grappig te zien op de echo
inclusief hik? Tof hoorquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef appelsientje het volgende:
Ik zal van de week ff de echo inscannen
Nee helaas zonder hik, hij kon er geen filmpje van maken....quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inclusief hik? Tof hoorverder alles goed met de kleine?
Dat denken wij zelf ookquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat denken wij zelf ookwe hebben zelfs al een jongensnaam
Neem je de metroquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef Ole het volgende:
ik zit 'per ongeluk' in fr trein naar CS ipv bijlmer
mwah.. ik moest toch naar het Leidsepleinquote:
Tot 04.00 danquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:23 schreef Ole het volgende:
[..]
mwah.. ik moest toch naar het Leidseplein
Zet hem ook in FBquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:49 schreef rubbereend het volgende:
even spammen: Een interview met..... RayMania
quote:
Ok, zeg dan we gaan je 4 uur per dag missenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Meestal slaap je 20 van de 24 uur lieverd.
Ja maar, ja maar, die vul je dan weer s' nachts inquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, zeg dan we gaan je 4 uur per dag missen
Als het dan maar werkt daarna!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:59 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net mijn IT-vriend gesproken.
Gaat over twee weken heel mijn PC opnieuw instellen. Om te kijken of dat helpt tegen het virus.
Ben hem dan wel 2 dagen kwijt
Nee, want ik ga je niet missen. Ik ben gewoon eerlijk. Ik weet dat je weer terugkeert, daar houd ik me aan vast.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, zeg dan we gaan je 4 uur per dag missen
Als het niet werkt moet er weer nieuwe hardware inquote:
Het is weer eens bingoquote:
oepsquote:
Vast zo'n homo jankerds filmquote:
Hup Liverpool....nog ff 2 erbij !quote:
Wat een belachelijke wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloody fuckin hell zeg, wat gebeurt daar allemaal.
Hup Guus uit Seoelquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:26 schreef Grulez het volgende:
Hup Dirk uit Katwijk.
video snortquote:Op dinsdag 14 april 2009 22:31 schreef SCH het volgende:
Leuke film op RTL 7
Schitterende voetbalavond maar niemand poste iets. Mijn post was na 3 uur van de laatste.quote:
Gek, de VBL SC heeft daar namelijk geen last vanquote:Op woensdag 15 april 2009 01:25 schreef tong80 het volgende:
Komt natuurlijk ook omdat ie niet meer te zien is in VBL
Het blijft een jongeren forumquote:Op woensdag 15 april 2009 01:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gek, de VBL SC heeft daar namelijk geen last van
Succes!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:36 schreef SCH het volgende:
Mooie dag voor een begrafenis, moeder van een vriend, veel te jong.Moet ik nog een jasje aan ook met dit weer
quote:
Ja ik niet zoveel meerquote:Op woensdag 15 april 2009 10:21 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Ik kom toch tegenwoordig wel vaker langs hoor
quote:Op woensdag 15 april 2009 11:07 schreef appelsientje het volgende:
Ik ben het nu al zat... ik ga buiten op 't terras zitten..
Moet je eens wat vaker langskomenquote:
natuurlijk geïnspireerd door mijn special over Antonquote:
Je laptop was toch stuk?quote:
en nu opweg naar de finish van de Scheldeprijsquote:Op woensdag 15 april 2009 15:55 schreef borisz het volgende:
Lekker een uur of drie buiten gezeten en de VI uit gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |