Ho ho ho... New York Mining Disaster 1941, Tragedy, Don't forget to remember me en Words zijn topplaten!quote:
Huh? Dan zoek je verkeerd. Ik kom altijd wel op één of andere blog terecht waar 'n downloadlinkje staat.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vaak als ik één nummer zoek dan kom je op allemaal obscure betaalsites. De Castle Vania remix is geen officiele mix, dus kun je hem niet kopen, maar wel gratis downloaden
Assen ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
TT.
Wat is er nou mis mee?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:33 schreef borisz het volgende:
Alleen chocolade-eieren.
Gekookt of gebakken
Als ik weer eens iets niet kan vinden dan fax ik je wel ff.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Huh? Dan zoek je verkeerd. Ik kom altijd wel op één of andere blog terecht waar 'n downloadlinkje staat.
Heilig schennisquote:
De "nieuwe" Gotye is fijnquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:34 schreef Sirolf het volgende:
En ook alvast even de aaaaah... Freak 11 van vannacht! Met maar liefste 7 (!) nieuwe binnenkomers , maar wel dezelfde Freakandel Speciaal als vorige week.
1 ) French Navy - Camera Obscura
2 ) One Day - The Juan Maclean
3 ) Shine All Day - Grandmaster Flash
4 ) Fitz & The Dizzyspells - Andrew Bird
5 ) Rich Girls - The Virgins
6 ) Love Letter To Japan - The Bird & The Bee
7 ) Coming Back - Gotye
8 ) Gumball Machine Weekend - Yppah
9 ) Digital Hearts - Howling Bells
10) You And Me - Patty
11) Headlock - Esser
Alright.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik weer eens iets niet kan vinden dan fax ik je wel ff.
Thanxquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Alright.![]()
Je kunt trouwens ook http://file2hd.com/ gebruiken om nummers van bijvoorbeeld MySpace te plukken.
Goed bezig, die D.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Alright.![]()
Je kunt trouwens ook http://file2hd.com/ gebruiken om nummers van bijvoorbeeld MySpace te plukken.
Zulke topics heten ook vrijdagavondtopics.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel topics erdoorheen gejaagd gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Niet meer dan normaal tochquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel topics erdoorheen gejaagd gisteren.
Gemiddelde luisteraars zijn stom.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
toch jammer dat de muziek in MYA door de gem. 3FM luisteraar weer negatief beoordeeld werd
Ach, dat zal dan bij 3VOOR12 ook wel gebeuren. Vraag is natuurlijk ook wat 'de gemiddelde 3FM-luisteraar' is, en of dat onderzoek wel echt onder die groep mensen is gedaan...quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
toch jammer dat de muziek in MYA door de gem. 3FM luisteraar weer negatief beoordeeld werd
uuhhm, dat is bijzonder slecht nieuws want dan vrees ik dat de ochtend/middag programmering op 3FM niet zal veranderen. Schijnbaar zitten de mensen toch te wachten op de std. top 40 meuk. Ik hoop dat jullie je format niet hoeven aan te passen. Gelukkig zijn er ook mensen die het positief beoordelenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Volgens mij gaat de gemiddelde luisteraar om 22 uur naar bed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, dat zal dan bij 3VOOR12 ook wel gebeuren. Vraag is natuurlijk ook wat 'de gemiddelde 3FM-luisteraar' is, en of dat onderzoek wel echt onder die groep mensen is gedaan...
Dezelfde luisteraars die zich wel vergapen aan Alphabeat, Nikki enzo.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Heb 3voor12 en mya tijdens de tns nipo equette als zeer goed beoordeeldquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
TRusten Sirolfquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:00 schreef Sirolf het volgende:
En met Mr. Brightside als slaapliedje vind ik het 't wel weer mooi geweest voor deze vrij goede vrijdag.
Freaknacht kijk ik wel via 't MediaCenter morgen, dan kan ik tenminste doorspoelen.
Veel plezier en doe ze de groeten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal, ik ga nog even dansen in tivoli bij 2MANYDJS
Niets van aantrekkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
En je bent nu door Giel verrast?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een homoshirtjes hebben de dj's vanavond aan![]()
. Veenstra eerder vanavond en Giel nu
.
Hopen dat die gasten uit Zuilen-Noord niet meelezen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Ciao!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:05 schreef Briggy het volgende:
Mooie afsluiterMr. Brightside.
Ik moet morgenochtend weer vroeg op om richting Zandvoort te gaan dus ik ga lekker slapen, trusten allemaal
Lady Linnquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:44 schreef Timo20 het volgende:
Ik hoop echt zo hard dat dit een grote hit wordt in Nederland:
wat een ultiem relaxte track.![]()
![]()
![]()
en wat een schatje
Trusten !quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:05 schreef Briggy het volgende:
Mooie afsluiterMr. Brightside.
Ik moet morgenochtend weer vroeg op om richting Zandvoort te gaan dus ik ga lekker slapen, trusten allemaal
Kleine nuancering: mogelijk mag ie niet meedoen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
In de categorie 'Van achteren gepakt': Lance Armstrong mag niet aan de start verschijnen van de Tour de France.
Geweldig evenement, maar de anti-dopingfransozen die een heksenjacht organiseren tegen wielrenners die gepakt dan wel blijkbaar gepakt hebben voeren praktijken waaraan de Stasi zich net niet schuldig aan zou hebben gevonden.
Hun gedrevenheid om dopingzondaars op te sporen heeft al tot een aantal doorbraken geleid die goed zijn voor de sport. Ze spelen alleen (zeker in het geval Armstrong) een veel te persoonlijk spelletje. Ze hebben het sowieso op niet-Franse renners, maar Armstrong is helemaal staatsvijand nr.1.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
In de categorie 'Van achteren gepakt': Lance Armstrong mag niet aan de start verschijnen van de Tour de France.
Geweldig evenement, maar de anti-dopingfransozen die een heksenjacht organiseren tegen wielrenners die gepakt dan wel blijkbaar gepakt hebben voeren praktijken waaraan de Stasi zich net niet schuldig aan zou hebben gevonden.
quote:
heerlijk chanson inderdaad. Morgen eens kijken of ik de cd ergens vandaan kan toverenquote:
Dacht dat het een gepasseerd station wasquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:07 schreef -Hans- het volgende:
Ja, laten we het eens over Di-rect hebben..
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:07 schreef -Hans- het volgende:
Ja, laten we het eens over Di-rect hebben..
Die Fransozen kunnen het nog steeds niet verkroppen dat een ex-kankerpatiënt ineens de Tour zeven keer komt winnen en zweren nog steeds op verboden middelen, terwijl Lance geen illegale additieven gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hun gedrevenheid om dopingzondaars op te sporen heeft al tot een aantal doorbraken geleid die goed zijn voor de sport. Ze spelen alleen (zeker in het geval Armstrong) een veel te persoonlijk spelletje. Ze hebben het sowieso op niet-Franse renners, maar Armstrong is helemaal staatsvijand nr.1.
Hier of hierquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heerlijk chanson inderdaad. Morgen eens kijken of ik de cd ergens vandaan kan toveren
Ben voorlopig ook even geswitched naar MP3'squote:Op zaterdag 11 april 2009 01:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!! My thoughts exactly
Heb m`n fijne internet radio op iTunes maar weer opgezet, met wat heerlijk relaxte dance muziek van www.ibizasonica.com
Met het weer van vandaag, een heerlijke koude goud-gele pret cilinder en die muziek krijg ik echt zo`n zin in de zomer, niet normaal![]()
Ik wil bakken op het strand, of met een heerlijke cocktail aan het zwembad hangen. hhhmmmmmmmm
quote:
Is die niet toevallig van Stakka Bo?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]just did
maar ik bedoelde eigenlijk het origneel
Niet zo raarquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben voorlopig ook even geswitched naar MP3's.
wat houdt je tegen?quote:Het laatste zou ik trouwens ook wel willen. Heerlijk!
Virenque deugt zeker niet. Maar ja, het is een Fransman he? De Fransozen kunnen überhaupt niet verkroppen dat ze geen grote rondes meer winnen. Dat komt natuurlijk omdat iedereen behalve de Fransen doping gebruiken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die Fransozen kunnen het nog steeds niet verkroppen dat een ex-kankerpatiënt ineens de Tour zeven keer komt winnen en zweren nog steeds op verboden middelen, terwijl Lance geen illegale additieven gebruikt heeft.
Ook schijnheilig vind ik dat Richard Virenque wel gepakt heeft, maar door de Fransen zalig werd verklaard vanwege zijn zogenaamde klimcapaciteiten. Die Virenque deugt niet: zelf dopinggebruik later ontkennen dan de rest en je carrière zorgeloos afsluiten, terwijl je ex-ploegmaats bij Festina allemaal door het stof gingen en voor eeuwig gebrandmerkt gaan als pakhazen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:47 schreef TheZapster het volgende:
i Top 100 van vrijdag 10 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 410 -Hans-
002. 241 Stefstuntpiloot
003. 236 TIM-846
004. 235 Roel_Jewel
005. 217 Noortje.
Je hebt je best weer gedaan gisteren Hans
whehequote:Op zaterdag 11 april 2009 01:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Keihard, zoals Hans altijd zelf zegt![]()
Bijna anderhalf topic in zijn eentje volgepost
Dat er niet veel aan is ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Met Giel is er ook echt heel weinig aan. Té interactief.
Ik probeer Ekdom te halen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat er niet veel aan is ben ik het wel een beetje mee eens, maar dan toch vind ik het jammer dat alle 3fmers al slapen
.
Dat ga ik niet halen, iets te veel bierquote:
ach ja, het wentquote:Op zaterdag 11 april 2009 07:44 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgenhet is vroeg voor een vrije zaterdag
Fijne request ja van Simonquote:
Kijkt naar buiten maar ziet eigenlijk alleen maar zon. Sorry !quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef cosmick het volgende:
Waar is die zon mensen, 't is gewoon bewolkt hier.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:06 schreef Treezz het volgende:![]()
en wat vinden jullie van de mega hit van deze week?
Hier ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef cosmick het volgende:
Waar is die zon mensen, 't is gewoon bewolkt hier.
ja, hij is goed vind ik , beter dan dioquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Hoorde 'm vanochtend weer, maar ik vind 'm erg goed! Death vond ik trouwens al een super plaat, maar Farewell to the fairground doet daar zeker niet aan onder
.
het regent hier zelfsquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook. In de buurt regent 't zelfs blijkbaar: http://www.buienradar.nl/
Haha, veel beter inderdaad dan Dio, maar dat is ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja, hij is goed vind ik , beter dan dio![]()
ik hoor af en toe ook taylor swift op de radio.. verschrikkelijk! op 3fm nog wel![]()
![]()
en gister heb ik u2 2 keer gehoord
quote:Kater(tje)...Drive Like Maria was erg goed gisteren in Paradiso...Nooit meer bier..
6 minutes ago from TweetDeck
Dat huppeltje in die beat vind ik wel geinig. Leuk nummer veder, maar niet echt bijzonder ofzo.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:06 schreef Treezz het volgende:![]()
en wat vinden jullie van de mega hit van deze week?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:22 schreef cosmick het volgende:
Vanavond zou ik gezellig naar Nina, ben ik fucking ziek.
Dikke vette kutzooi.
Sterkte! 't komt goedquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoop echter dat ik binnen een paar uur weer opknap.
Flink wat panadol in je mikquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoop echter dat ik binnen een paar uur weer opknap.
Roel?quote:Roel
Eindelijk zijn we verlost van Nederlands bekendste coverband laten we hopen dat het blijvend is !
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/298213
Ja maar met dit werkt dat geloof ik niet zo.quote:
Hmnee. Diacure of loperamide is dan de remediequote:Op zaterdag 11 april 2009 11:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja maar met dit werkt dat geloof ik niet zo.
quote:Ik zag het namelijk al helemaal voor me; met Nina op de foto.
Helaas gemistquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:30 schreef borisz het volgende:
Iemand Wilfred Genee gezien bij DWDD ?
Geweldige tv
Hahahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Jij denkt zeker dat je zelf Steve Miller Band.
Even reclame maken, buikgriepquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef cosmick het volgende:
[TK] 2 kaarten Motel Mozaique vanavond![]()
.
Hmz. Da's kutquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef cosmick het volgende:
.
Niemand kent de bandsquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Even reclame maken, buikgriep![]()
Is er niemand in je omgeving die graag wilt?
Ik knal de link ook wel ff op twitter. Mss dat daar een geïnteresseerde tussen zitquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niemand kent de bands. Ik verder ook niet, maar ging alleen voor A Camp.
Thanks Roelquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik knal de link ook wel ff op twitter. Mss dat daar een geïnteresseerde tussen zit.
Zondequote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef cosmick het volgende:
.
Verschilt echt van plaats tot plaats vandaag. Hier is 't nu best lekker, maar ook bewolkt. Gelukkig wel droog.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waarom regent het vandaag zo terwijl ze gezegd hebben dat het vandaag net zo lekker zou worden als gisteren
hij is nu hierquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:20 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag samen
Wat een weertje, ik geloof ik hoor een narcissen![]()
[..]
hij is nu hier
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hier in Maastricht doet ie ook lekker z'n best.
quote:Goddamn right, it`s a beautiful day
Het was hier alleen sochtends zonnig ( omg utrecht)quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waarom regent het vandaag zo terwijl ze gezegd hebben dat het vandaag net zo lekker zou worden als gisteren
Hoi Timoooquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:20 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag samen
Wat een weertje, ik geloof ik hoor een narcissen![]()
[..]
hij is nu hier
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Timooo.
Hier rond 12:30 even een bui en daarna gewoon weer de zon. Het is geweldig buiten, damn!
LOL, die zie ik! Homoshirt? Nee Roel, kom op! Echt?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
.
Morgen, de 12e.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:51 schreef -Hans- het volgende:
Zou het vandaag ook feest zijn bij Michiel Veenstra? Disneyland Parijs ging op 11 april 1992 namelijk open.
Hoi Marijehquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:26 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Een bui? Daar hebben wij geen last van gehad.
De 12e?! Dan klopt mijn bron dus niet (RTV Noord website). Excuses, maar morgen dus feestquote:
gewoon een krentenbroodquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
@ MarijeH : Wat is een krentenwegge ?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:37 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Ik ben een beetje verbrand in de zon vandaag, mijn hele hoofd gloeit
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
gewoon een krentenbrood. Maar dan uit het Oosten des lands
.
Hoi Hansquote:
Yep... ik moet nog wel ff etenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yooooooo ! straks ook de Sense of dance luisteren?
Ah, tof! wat staat er op het menu dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yep... ik moet nog wel ff etenmaar dat is al onderweg (hoop ik)
Kan hij mooi eieren zoeken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Onze vriend Stefstuntpiloot heeft een ban te pakken
Alesha Dixon ineens op P5? dacht juist dat die plaat alweer uit was. Ik hoor 'm amper op 3FM.quote:05 20 alesha dixon - the boy does nothing
06 39 lily allen - fuck you
Ach, Alphabeat's Fascination werd ook pas een hit toen ie op 3 al helemaal grijs was gedraaid...quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Muziek?? come on wat een geklets...
JAAAAAAAA Drive Like Maria
MEga top 50 lijst van vandaag
[..]
Alesha Dixon ineens op P5? dacht juist dat die plaat alweer uit was. Ik hoor 'm amper op 3FM.
3FM lijkt deze plaat juist niet echt grijs te draaien, maar ik zie de clip ook weinig op tv voorbij komen. Misschien kijk ik op de verkeerde momenten? Toch wel een opvallende stijger, imoquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, Alphabeat's Fascination werd ook pas een hit toen ie op 3 al helemaal grijs was gedraaid...
Heul erg fijn zelfs, damn! Gaat een hit wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:09 schreef Susi het volgende:
Klinkt fijn
Of nog beter: Zeg helemaal NIET hoe je er aan komt. Da's nog beter.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef Topspin het volgende:
Vertel gewoon dat je van Brein geen reclame mag maken voor internet downloaden en hang niet de malloot uit en hou mensen niet voor de gek met je slappe gelul.
Tis opquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof! wat staat er op het menu dan?
sersjee, okay
Het is geweldig! vorige week vond ik het persoonlijk allemaal wat te vaag, maar de platen die nu gedraaid zijn spreken mij persoonlijk veel meer aan. Check de namen ook eens: Laidback Luke, Calvin Harris, David Guetta, Lady GaGa. Niet verkeerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:16 schreef themauster het volgende:
Toch een beetje jammer dat ik vanavond niet luisteren kanAan Hans zijn posts te zien is het weer het luisteren waard
Inderdaad. Dat is nog de beste oplossing. Gaan uitleggen hoe je eraan komt wekt vanzelf de interesse van de luisteraar op. Komt ook dubieus over. Als ik een DJ hoor vertellen over vele bochten en wegen tot het bemachigen van een nummer dan ga ik al snel denken dat ze even op binsearch hebben lopen zoeken of elders. Ook komt het over dat muziek niet makkelijk te krijgen is en dat je er moeite voor moet doen, vraag me af wat is uberhaupt de boodschap ervan. Ik ben naar Miami geweest en die stuurde me door naar San Fracisco, toen kwam ik op Cuba terecht en op Gran Canaria lag in een sigarendoos de cd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of nog beter: Zeg helemaal NIET hoe je er aan komt. Da's nog beter.
Geloof me... ik heb m van de franse radio moeten rippen en de jingles eruit moeten knippen dus dat vind ik redelijk wat moeitequote:Op zaterdag 11 april 2009 22:12 schreef Topspin het volgende:
Lekker nummertje
Alleen altijd zo zielig als de DJ gaat beweren dat ze door vele bochten en wegen aan het nummer zijn gekomen terwijl je op nieuwsgroepen binnen 20 seconde dat nummer kunt bemachtigen als doorsneeburger. Zoals Giel Beelen ook bezig was dat hij diepe connecties had die via complexe wegen aan het nieuwe U2 album gekomen waren![]()
Bang om te beweren dat er nieuwsgroepen zijn op internet of dommigheid? Denk eerder angst voor Brein. Dan denk ik bij mezelf. Vertel gewoon dat je van Brein geen reclame mag maken voor internet downloaden en hang niet de malloot uit en hou mensen niet voor de gek met je slappe gelul.
Dat kun je wel zeggen ja, haha! Applausje dan maarquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:23 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Geloof me... ik heb m van de franse radio moeten rippen en de jingles eruit moeten knippen dus dat vind ik redelijk wat moeite
Ik denk dat we de radio zo maar even op 3fm zettenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
Feivel![]()
[..]
Het is geweldig! vorige week vond ik het persoonlijk allemaal wat te vaag, maar de platen die nu gedraaid zijn spreken mij persoonlijk veel meer aan. Check de namen ook eens: Laidback Luke, Calvin Harris, David Guetta, Lady GaGa. Niet verkeerd.
Klinkt goed !quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Tis op![]()
Ik had een kipfiletschotel besteld(kipfiletjes, patat, sla en een pita)
O ja... en een berg pittige knoflooksaus... DIE LUCHT!
Was dat voor of na internet?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:23 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Geloof me... ik heb m van de franse radio moeten rippen en de jingles eruit moeten knippen dus dat vind ik redelijk wat moeite
Geweldig, goed bezig! btw: het was de moeite waard. Erg toffe nieuwe single.. !quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:23 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Moet wel een relaxed leven zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Tis op![]()
Ik had een kipfiletschotel besteld(kipfiletjes, patat, sla en een pita)
O ja... en een berg pittige knoflooksaus... DIE LUCHT!
Whehe, succes!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:24 schreef themauster het volgende:
Ik denk dat we de radio zo maar even op 3fm zettenkan mooi als achtergrondmuziekje tijdens dat ik revanche neem op mijn zwager met pokeren
Had ik maar een relaxed levenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet wel een relaxed leven zijn.
Mijn leven is een parodie op van zomaar iemand anders. Zometeen kijk ik Nederlands en Belgisch voetbal en dan ga ik de nacht weer doorhalen. Ik zie voorlopig geen hoop op verbetering.
Leuk om te zien inderdaadquote:
Wat natuurlijk ook best lachen kan zijn en zeker als het niet koud is buitenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef Topspin het volgende:
Dus dan bouw ik maar een feestje met laptop in de tuin
Hoe zielig het ook mag klinken, ik vermaak me wel
Misschien moet hij Giel vervangen op de vrijdagnacht?quote:
Hier in het zuiden van Nederland is het aangenaam, zeker met 2 truien aan. Gisteren tot 4 uur buiten gezeten dus hoe laat het vanavond gaat worden weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook best lachen kan zijn en zeker als het niet koud is buiten
Dansend met je laptop door de tuinquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef Topspin het volgende:
Dus dan bouw ik maar een feestje met laptop in de tuin
Hoe zielig het ook mag klinken, ik vermaak me wel
2 truien, serieus?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:52 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hier in het zuiden van Nederland is het aangenaam, zeker met 2 truien aan. Gisteren tot 4 uur buiten gezeten dus hoe laat het vanavond gaat worden weet ik niet zeker
Goed plan!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien moet hij Giel vervangen op de vrijdagnacht?
Mijn snoer van de sennheiser is 3 meter lang dus ik haal de diepvries net niet, zou deze muziek op de ipod te ontvangen zijn dan zou ik al swingend die amstel uit de vriezer halenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dansend met je laptop door de tuin![]()
Maarruuh ouwe zeurpietdas toch een C=64 scherm in je avatar?
Vind ik ook een geweldig figuur vorige week zag die 2 dames met een behoorlijke voorgevel zegt ie die hebben ook een behoorlijke bos hout voor de deurquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Goed plan!
Net als dat ik op zaterdagnacht standaard clubcam van TMF kijk en luister. Niet om de clubs, maar om de voiceover, wat heeft díe man een humor (en kan ie ff de bellers in de maling nemen..)..
Wist niet dat daar een VO bij zat joh! gelijk ff checken, vanaf hoe laat is dat feest?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Vind ik ook een geweldig figuur vorige week zag die 2 dames met een behoorlijke voorgevel zegt ie die hebben ook een behoorlijke bos hout voor de deur
Om 1700 had ik al een trui en broek aan. Pas bij 25 graden is het hier korte broek en t-shirt. Een beetje wind en ik vind het al snel te fris bij stil zitten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2 truien, serieus?. Volgens het KNMI is het daar nog 16,7 graden! Maar het wordt trouwens niet kouder dan 10 graden dus dat is echt prima te doen
. Was even weg maar dit is de Ramon mix? Klinkt weer erg fijn!
Half 1quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Wist niet dat daar een VO bij zat joh! gelijk ff checken, vanaf hoe laat is dat feest?
't is volgens mij ook wind vanuit het Noorden en dat kan idd best koud aanvoelenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef Topspin het volgende:
[..]
Om 1700 had ik al een trui en broek aan. Pas bij 25 graden is het hier korte broek en t-shirt. Een beetje wind en ik vind het al snel te fris bij stil zitten.
Altijd het noorden ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is volgens mij ook wind vanuit het Noorden en dat kan idd best koud aanvoelen
Nou nou, niet overdrijven hequote:Op zaterdag 11 april 2009 23:09 schreef Topspin het volgende:
[..]
Altijd het noorden ookEn dan maar zeiken op het zuiden al die Randstedelingen terwijl vanuit het zuiden de warme lucht komt. Ze moeten Limburg in hun hart nemen als provincie
Hoe heet dat ding? Ga ik 'm even checkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:14 schreef Topspin het volgende:
Iemand de beukplaat van Mental Theo al eens beluisterd? Gisteren even op gezet zijn nieuwe album maar dan maar liever deze muziek. Die nieuwe cd van Mental Theo die werkt al op de zenuwen na 4 secondes afspelen. Een 3 dubbele cd met alleen maar beuk-nummers, het beukt dwars door de hersens heen en gaat via de wervelgraad naar de zenuwen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe heet dat ding? Ga ik 'm even checken. Die andere gast (Lownoise) doet tegenwoordig heel wat anders, dacht ik. Iets met zen leraar, wtf?!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef -Hans- het volgende:
Bush over het gebruik van drugs. Geinige plaat
Thanks!!! Zal 'm straks even checkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef Topspin het volgende:
Lownoise geeft inderdaad Zen lesGaat erover hoe je als mens je leven zinvol kunt maken op een filosofische manier. Vond dat niet eens zo vreemd die afslag in zijn leven omdat hij het nummer wonderfull days heeft gemaakt en nog meer van die " zen " nummers. Wonderfull days zometeen even luisteren tussendoor, soms is er een behoefte hier om een bepaald nummer te horen.
Hij zit er echt. En stemtechnisch klinkt 'ie af en toe als jou. Pas dus op dat je niet denkt dat je je zelf gaat horen ;-)quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Wist niet dat daar een VO bij zat joh! gelijk ff checken, vanaf hoe laat is dat feest?
Nogmaals thanks! Jij ook een fijne avond. Tot een volgende keerquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:26 schreef Topspin het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:29 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Intro> Heel tof want ik zat net even in mijn mp3 verzameling te zoeken naar die plaat.
Alan Braxe. Een van de beste danceplaten ooit !
Klonk wel ok iddquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:35 schreef themauster het volgende:
ooh deze is ook wel lekker van The Chain geloof ik
Zekersquote:
Huh?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:47 schreef themauster het volgende:
ik ruik de paasvuren van Duitsland!!!1 hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |