Dezelfde luisteraars die zich wel vergapen aan Alphabeat, Nikki enzo.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
toch jammer dat de muziek in MYA door de gem. 3FM luisteraar weer negatief beoordeeld werd
Heb 3voor12 en mya tijdens de tns nipo equette als zeer goed beoordeeldquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
toch jammer dat de muziek in MYA door de gem. 3FM luisteraar weer negatief beoordeeld werd
TRusten Sirolfquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:00 schreef Sirolf het volgende:
En met Mr. Brightside als slaapliedje vind ik het 't wel weer mooi geweest voor deze vrij goede vrijdag.
Freaknacht kijk ik wel via 't MediaCenter morgen, dan kan ik tenminste doorspoelen.
Veel plezier en doe ze de groeten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:01 schreef moveyourass-kevin het volgende:
doei allemaal, ik ga nog even dansen in tivoli bij 2MANYDJS
Niets van aantrekkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
En je bent nu door Giel verrast?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een homoshirtjes hebben de dj's vanavond aan![]()
. Veenstra eerder vanavond en Giel nu
.
Hopen dat die gasten uit Zuilen-Noord niet meelezen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een homoshirtjes hebben de dj's vanavond aan![]()
. Veenstra eerder vanavond en Giel nu
.
Ciao!quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:05 schreef Briggy het volgende:
Mooie afsluiterMr. Brightside.
Ik moet morgenochtend weer vroeg op om richting Zandvoort te gaan dus ik ga lekker slapen, trusten allemaal
Lady Linnquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:44 schreef Timo20 het volgende:
Ik hoop echt zo hard dat dit een grote hit wordt in Nederland:
wat een ultiem relaxte track.![]()
![]()
![]()
en wat een schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |