Trusten !quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:05 schreef Briggy het volgende:
Mooie afsluiterMr. Brightside.
Ik moet morgenochtend weer vroeg op om richting Zandvoort te gaan dus ik ga lekker slapen, trusten allemaal
Kleine nuancering: mogelijk mag ie niet meedoen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
In de categorie 'Van achteren gepakt': Lance Armstrong mag niet aan de start verschijnen van de Tour de France.
Geweldig evenement, maar de anti-dopingfransozen die een heksenjacht organiseren tegen wielrenners die gepakt dan wel blijkbaar gepakt hebben voeren praktijken waaraan de Stasi zich net niet schuldig aan zou hebben gevonden.
Hun gedrevenheid om dopingzondaars op te sporen heeft al tot een aantal doorbraken geleid die goed zijn voor de sport. Ze spelen alleen (zeker in het geval Armstrong) een veel te persoonlijk spelletje. Ze hebben het sowieso op niet-Franse renners, maar Armstrong is helemaal staatsvijand nr.1.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:04 schreef Ofyles2 het volgende:
In de categorie 'Van achteren gepakt': Lance Armstrong mag niet aan de start verschijnen van de Tour de France.
Geweldig evenement, maar de anti-dopingfransozen die een heksenjacht organiseren tegen wielrenners die gepakt dan wel blijkbaar gepakt hebben voeren praktijken waaraan de Stasi zich net niet schuldig aan zou hebben gevonden.
quote:
heerlijk chanson inderdaad. Morgen eens kijken of ik de cd ergens vandaan kan toverenquote:
Dacht dat het een gepasseerd station wasquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:07 schreef -Hans- het volgende:
Ja, laten we het eens over Di-rect hebben..
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:07 schreef -Hans- het volgende:
Ja, laten we het eens over Di-rect hebben..
Die Fransozen kunnen het nog steeds niet verkroppen dat een ex-kankerpatiënt ineens de Tour zeven keer komt winnen en zweren nog steeds op verboden middelen, terwijl Lance geen illegale additieven gebruikt heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hun gedrevenheid om dopingzondaars op te sporen heeft al tot een aantal doorbraken geleid die goed zijn voor de sport. Ze spelen alleen (zeker in het geval Armstrong) een veel te persoonlijk spelletje. Ze hebben het sowieso op niet-Franse renners, maar Armstrong is helemaal staatsvijand nr.1.
Hier of hierquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heerlijk chanson inderdaad. Morgen eens kijken of ik de cd ergens vandaan kan toveren
Ben voorlopig ook even geswitched naar MP3'squote:Op zaterdag 11 april 2009 01:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]!!! My thoughts exactly
Heb m`n fijne internet radio op iTunes maar weer opgezet, met wat heerlijk relaxte dance muziek van www.ibizasonica.com
Met het weer van vandaag, een heerlijke koude goud-gele pret cilinder en die muziek krijg ik echt zo`n zin in de zomer, niet normaal![]()
Ik wil bakken op het strand, of met een heerlijke cocktail aan het zwembad hangen. hhhmmmmmmmm
quote:
Is die niet toevallig van Stakka Bo?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]just did
maar ik bedoelde eigenlijk het origneel
Niet zo raarquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben voorlopig ook even geswitched naar MP3's.
wat houdt je tegen?quote:Het laatste zou ik trouwens ook wel willen. Heerlijk!
Virenque deugt zeker niet. Maar ja, het is een Fransman he? De Fransozen kunnen überhaupt niet verkroppen dat ze geen grote rondes meer winnen. Dat komt natuurlijk omdat iedereen behalve de Fransen doping gebruiken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die Fransozen kunnen het nog steeds niet verkroppen dat een ex-kankerpatiënt ineens de Tour zeven keer komt winnen en zweren nog steeds op verboden middelen, terwijl Lance geen illegale additieven gebruikt heeft.
Ook schijnheilig vind ik dat Richard Virenque wel gepakt heeft, maar door de Fransen zalig werd verklaard vanwege zijn zogenaamde klimcapaciteiten. Die Virenque deugt niet: zelf dopinggebruik later ontkennen dan de rest en je carrière zorgeloos afsluiten, terwijl je ex-ploegmaats bij Festina allemaal door het stof gingen en voor eeuwig gebrandmerkt gaan als pakhazen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:47 schreef TheZapster het volgende:
i Top 100 van vrijdag 10 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 410 -Hans-
002. 241 Stefstuntpiloot
003. 236 TIM-846
004. 235 Roel_Jewel
005. 217 Noortje.
Je hebt je best weer gedaan gisteren Hans
whehequote:Op zaterdag 11 april 2009 01:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Keihard, zoals Hans altijd zelf zegt![]()
Bijna anderhalf topic in zijn eentje volgepost
Dat er niet veel aan is ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Met Giel is er ook echt heel weinig aan. Té interactief.
Ik probeer Ekdom te halen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat er niet veel aan is ben ik het wel een beetje mee eens, maar dan toch vind ik het jammer dat alle 3fmers al slapen
.
Dat ga ik niet halen, iets te veel bierquote:
ach ja, het wentquote:Op zaterdag 11 april 2009 07:44 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgenhet is vroeg voor een vrije zaterdag
Fijne request ja van Simonquote:
Kijkt naar buiten maar ziet eigenlijk alleen maar zon. Sorry !quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef cosmick het volgende:
Waar is die zon mensen, 't is gewoon bewolkt hier.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:06 schreef Treezz het volgende:![]()
en wat vinden jullie van de mega hit van deze week?
Hier ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef cosmick het volgende:
Waar is die zon mensen, 't is gewoon bewolkt hier.
ja, hij is goed vind ik , beter dan dioquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Hoorde 'm vanochtend weer, maar ik vind 'm erg goed! Death vond ik trouwens al een super plaat, maar Farewell to the fairground doet daar zeker niet aan onder
.
het regent hier zelfsquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook. In de buurt regent 't zelfs blijkbaar: http://www.buienradar.nl/
Haha, veel beter inderdaad dan Dio, maar dat is ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja, hij is goed vind ik , beter dan dio![]()
ik hoor af en toe ook taylor swift op de radio.. verschrikkelijk! op 3fm nog wel![]()
![]()
en gister heb ik u2 2 keer gehoord
quote:Kater(tje)...Drive Like Maria was erg goed gisteren in Paradiso...Nooit meer bier..
6 minutes ago from TweetDeck
Dat huppeltje in die beat vind ik wel geinig. Leuk nummer veder, maar niet echt bijzonder ofzo.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:06 schreef Treezz het volgende:![]()
en wat vinden jullie van de mega hit van deze week?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:22 schreef cosmick het volgende:
Vanavond zou ik gezellig naar Nina, ben ik fucking ziek.
Dikke vette kutzooi.
Sterkte! 't komt goedquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoop echter dat ik binnen een paar uur weer opknap.
Flink wat panadol in je mikquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoop echter dat ik binnen een paar uur weer opknap.
Roel?quote:Roel
Eindelijk zijn we verlost van Nederlands bekendste coverband laten we hopen dat het blijvend is !
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/298213
Ja maar met dit werkt dat geloof ik niet zo.quote:
Hmnee. Diacure of loperamide is dan de remediequote:Op zaterdag 11 april 2009 11:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja maar met dit werkt dat geloof ik niet zo.
quote:Ik zag het namelijk al helemaal voor me; met Nina op de foto.
Helaas gemistquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:30 schreef borisz het volgende:
Iemand Wilfred Genee gezien bij DWDD ?
Geweldige tv
Hahahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Jij denkt zeker dat je zelf Steve Miller Band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |