whehequote:Op zaterdag 11 april 2009 01:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Keihard, zoals Hans altijd zelf zegt![]()
Bijna anderhalf topic in zijn eentje volgepost
Dat er niet veel aan is ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Met Giel is er ook echt heel weinig aan. Té interactief.
Ik probeer Ekdom te halen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat er niet veel aan is ben ik het wel een beetje mee eens, maar dan toch vind ik het jammer dat alle 3fmers al slapen
.
Dat ga ik niet halen, iets te veel bierquote:
ach ja, het wentquote:Op zaterdag 11 april 2009 07:44 schreef Briggy het volgende:
Goedemorgenhet is vroeg voor een vrije zaterdag
Fijne request ja van Simonquote:
Kijkt naar buiten maar ziet eigenlijk alleen maar zon. Sorry !quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef cosmick het volgende:
Waar is die zon mensen, 't is gewoon bewolkt hier.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:06 schreef Treezz het volgende:![]()
en wat vinden jullie van de mega hit van deze week?
Hier ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:59 schreef cosmick het volgende:
Waar is die zon mensen, 't is gewoon bewolkt hier.
ja, hij is goed vind ik , beter dan dioquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Hoorde 'm vanochtend weer, maar ik vind 'm erg goed! Death vond ik trouwens al een super plaat, maar Farewell to the fairground doet daar zeker niet aan onder
.
het regent hier zelfsquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook. In de buurt regent 't zelfs blijkbaar: http://www.buienradar.nl/
Haha, veel beter inderdaad dan Dio, maar dat is ook niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:14 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja, hij is goed vind ik , beter dan dio![]()
ik hoor af en toe ook taylor swift op de radio.. verschrikkelijk! op 3fm nog wel![]()
![]()
en gister heb ik u2 2 keer gehoord
quote:Kater(tje)...Drive Like Maria was erg goed gisteren in Paradiso...Nooit meer bier..
6 minutes ago from TweetDeck
Dat huppeltje in die beat vind ik wel geinig. Leuk nummer veder, maar niet echt bijzonder ofzo.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:06 schreef Treezz het volgende:![]()
en wat vinden jullie van de mega hit van deze week?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:22 schreef cosmick het volgende:
Vanavond zou ik gezellig naar Nina, ben ik fucking ziek.
Dikke vette kutzooi.
Sterkte! 't komt goedquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoop echter dat ik binnen een paar uur weer opknap.
Flink wat panadol in je mikquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoop echter dat ik binnen een paar uur weer opknap.
Roel?quote:Roel
Eindelijk zijn we verlost van Nederlands bekendste coverband laten we hopen dat het blijvend is !
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/298213
Ja maar met dit werkt dat geloof ik niet zo.quote:
Hmnee. Diacure of loperamide is dan de remediequote:Op zaterdag 11 april 2009 11:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja maar met dit werkt dat geloof ik niet zo.
quote:Ik zag het namelijk al helemaal voor me; met Nina op de foto.
Helaas gemistquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:30 schreef borisz het volgende:
Iemand Wilfred Genee gezien bij DWDD ?
Geweldige tv
Hahahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh. Jij denkt zeker dat je zelf Steve Miller Band.
Even reclame maken, buikgriepquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef cosmick het volgende:
[TK] 2 kaarten Motel Mozaique vanavond![]()
.
Hmz. Da's kutquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef cosmick het volgende:
.
Niemand kent de bandsquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Even reclame maken, buikgriep![]()
Is er niemand in je omgeving die graag wilt?
Ik knal de link ook wel ff op twitter. Mss dat daar een geïnteresseerde tussen zitquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niemand kent de bands. Ik verder ook niet, maar ging alleen voor A Camp.
Thanks Roelquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik knal de link ook wel ff op twitter. Mss dat daar een geïnteresseerde tussen zit.
Zondequote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef cosmick het volgende:
.
Verschilt echt van plaats tot plaats vandaag. Hier is 't nu best lekker, maar ook bewolkt. Gelukkig wel droog.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waarom regent het vandaag zo terwijl ze gezegd hebben dat het vandaag net zo lekker zou worden als gisteren
hij is nu hierquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:20 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag samen
Wat een weertje, ik geloof ik hoor een narcissen![]()
[..]
hij is nu hier
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hier in Maastricht doet ie ook lekker z'n best.
quote:Goddamn right, it`s a beautiful day
Het was hier alleen sochtends zonnig ( omg utrecht)quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waarom regent het vandaag zo terwijl ze gezegd hebben dat het vandaag net zo lekker zou worden als gisteren
Hoi Timoooquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:20 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag samen
Wat een weertje, ik geloof ik hoor een narcissen![]()
[..]
hij is nu hier
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Timooo.
Hier rond 12:30 even een bui en daarna gewoon weer de zon. Het is geweldig buiten, damn!
LOL, die zie ik! Homoshirt? Nee Roel, kom op! Echt?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een homoshirtjes hebben de dj's vanavond aan![]()
. Veenstra eerder vanavond en Giel nu
.
Morgen, de 12e.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:51 schreef -Hans- het volgende:
Zou het vandaag ook feest zijn bij Michiel Veenstra? Disneyland Parijs ging op 11 april 1992 namelijk open.
Hoi Marijehquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:26 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Een bui? Daar hebben wij geen last van gehad.
De 12e?! Dan klopt mijn bron dus niet (RTV Noord website). Excuses, maar morgen dus feestquote:
gewoon een krentenbroodquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
@ MarijeH : Wat is een krentenwegge ?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:37 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Ik ben een beetje verbrand in de zon vandaag, mijn hele hoofd gloeit
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
gewoon een krentenbrood. Maar dan uit het Oosten des lands
.
Hoi Hansquote:
Yep... ik moet nog wel ff etenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yooooooo ! straks ook de Sense of dance luisteren?
Ah, tof! wat staat er op het menu dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yep... ik moet nog wel ff etenmaar dat is al onderweg (hoop ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |