Even reclame maken, buikgriepquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef cosmick het volgende:
[TK] 2 kaarten Motel Mozaique vanavond![]()
.
Hmz. Da's kutquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef cosmick het volgende:
.
Niemand kent de bandsquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Even reclame maken, buikgriep![]()
Is er niemand in je omgeving die graag wilt?
Ik knal de link ook wel ff op twitter. Mss dat daar een geïnteresseerde tussen zitquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Niemand kent de bands. Ik verder ook niet, maar ging alleen voor A Camp.
Thanks Roelquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik knal de link ook wel ff op twitter. Mss dat daar een geïnteresseerde tussen zit.
Zondequote:Op zaterdag 11 april 2009 12:31 schreef cosmick het volgende:
.
Verschilt echt van plaats tot plaats vandaag. Hier is 't nu best lekker, maar ook bewolkt. Gelukkig wel droog.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waarom regent het vandaag zo terwijl ze gezegd hebben dat het vandaag net zo lekker zou worden als gisteren
hij is nu hierquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:20 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag samen
Wat een weertje, ik geloof ik hoor een narcissen![]()
[..]
hij is nu hier
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hier in Maastricht doet ie ook lekker z'n best.
quote:Goddamn right, it`s a beautiful day
Het was hier alleen sochtends zonnig ( omg utrecht)quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waarom regent het vandaag zo terwijl ze gezegd hebben dat het vandaag net zo lekker zou worden als gisteren
Hoi Timoooquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:20 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag samen
Wat een weertje, ik geloof ik hoor een narcissen![]()
[..]
hij is nu hier
quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Timooo.
Hier rond 12:30 even een bui en daarna gewoon weer de zon. Het is geweldig buiten, damn!
LOL, die zie ik! Homoshirt? Nee Roel, kom op! Echt?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een homoshirtjes hebben de dj's vanavond aan![]()
. Veenstra eerder vanavond en Giel nu
.
Morgen, de 12e.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:51 schreef -Hans- het volgende:
Zou het vandaag ook feest zijn bij Michiel Veenstra? Disneyland Parijs ging op 11 april 1992 namelijk open.
Hoi Marijehquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:26 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Een bui? Daar hebben wij geen last van gehad.
De 12e?! Dan klopt mijn bron dus niet (RTV Noord website). Excuses, maar morgen dus feestquote:
gewoon een krentenbroodquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:43 schreef Susi het volgende:
@ MarijeH : Wat is een krentenwegge ?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:37 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Ik ben een beetje verbrand in de zon vandaag, mijn hele hoofd gloeit
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
gewoon een krentenbrood. Maar dan uit het Oosten des lands
.
Hoi Hansquote:
Yep... ik moet nog wel ff etenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yooooooo ! straks ook de Sense of dance luisteren?
Ah, tof! wat staat er op het menu dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:25 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yep... ik moet nog wel ff etenmaar dat is al onderweg (hoop ik)
Kan hij mooi eieren zoeken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef Sersjee het volgende:
Onze vriend Stefstuntpiloot heeft een ban te pakken
Alesha Dixon ineens op P5? dacht juist dat die plaat alweer uit was. Ik hoor 'm amper op 3FM.quote:05 20 alesha dixon - the boy does nothing
06 39 lily allen - fuck you
Ach, Alphabeat's Fascination werd ook pas een hit toen ie op 3 al helemaal grijs was gedraaid...quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Muziek?? come on wat een geklets...
JAAAAAAAA Drive Like Maria
MEga top 50 lijst van vandaag
[..]
Alesha Dixon ineens op P5? dacht juist dat die plaat alweer uit was. Ik hoor 'm amper op 3FM.
3FM lijkt deze plaat juist niet echt grijs te draaien, maar ik zie de clip ook weinig op tv voorbij komen. Misschien kijk ik op de verkeerde momenten? Toch wel een opvallende stijger, imoquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, Alphabeat's Fascination werd ook pas een hit toen ie op 3 al helemaal grijs was gedraaid...
Heul erg fijn zelfs, damn! Gaat een hit wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:09 schreef Susi het volgende:
Klinkt fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |