Om 1700 had ik al een trui en broek aan. Pas bij 25 graden is het hier korte broek en t-shirt. Een beetje wind en ik vind het al snel te fris bij stil zitten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2 truien, serieus?. Volgens het KNMI is het daar nog 16,7 graden! Maar het wordt trouwens niet kouder dan 10 graden dus dat is echt prima te doen
. Was even weg maar dit is de Ramon mix? Klinkt weer erg fijn!
Half 1quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef Daniellippens het volgende:
[..]
Wist niet dat daar een VO bij zat joh! gelijk ff checken, vanaf hoe laat is dat feest?
't is volgens mij ook wind vanuit het Noorden en dat kan idd best koud aanvoelenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef Topspin het volgende:
[..]
Om 1700 had ik al een trui en broek aan. Pas bij 25 graden is het hier korte broek en t-shirt. Een beetje wind en ik vind het al snel te fris bij stil zitten.
Altijd het noorden ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is volgens mij ook wind vanuit het Noorden en dat kan idd best koud aanvoelen
Nou nou, niet overdrijven hequote:Op zaterdag 11 april 2009 23:09 schreef Topspin het volgende:
[..]
Altijd het noorden ookEn dan maar zeiken op het zuiden al die Randstedelingen terwijl vanuit het zuiden de warme lucht komt. Ze moeten Limburg in hun hart nemen als provincie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |