Misschien moet hij Giel vervangen op de vrijdagnacht?quote:
Hier in het zuiden van Nederland is het aangenaam, zeker met 2 truien aan. Gisteren tot 4 uur buiten gezeten dus hoe laat het vanavond gaat worden weet ik niet zekerquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook best lachen kan zijn en zeker als het niet koud is buiten
Dansend met je laptop door de tuinquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:44 schreef Topspin het volgende:
Dus dan bouw ik maar een feestje met laptop in de tuin
Hoe zielig het ook mag klinken, ik vermaak me wel
2 truien, serieus?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:52 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hier in het zuiden van Nederland is het aangenaam, zeker met 2 truien aan. Gisteren tot 4 uur buiten gezeten dus hoe laat het vanavond gaat worden weet ik niet zeker
Goed plan!quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien moet hij Giel vervangen op de vrijdagnacht?
Mijn snoer van de sennheiser is 3 meter lang dus ik haal de diepvries net niet, zou deze muziek op de ipod te ontvangen zijn dan zou ik al swingend die amstel uit de vriezer halenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dansend met je laptop door de tuin![]()
Maarruuh ouwe zeurpietdas toch een C=64 scherm in je avatar?
Vind ik ook een geweldig figuur vorige week zag die 2 dames met een behoorlijke voorgevel zegt ie die hebben ook een behoorlijke bos hout voor de deurquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:55 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Goed plan!
Net als dat ik op zaterdagnacht standaard clubcam van TMF kijk en luister. Niet om de clubs, maar om de voiceover, wat heeft díe man een humor (en kan ie ff de bellers in de maling nemen..)..
Wist niet dat daar een VO bij zat joh! gelijk ff checken, vanaf hoe laat is dat feest?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Vind ik ook een geweldig figuur vorige week zag die 2 dames met een behoorlijke voorgevel zegt ie die hebben ook een behoorlijke bos hout voor de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |