Hoe heet dat ding? Ga ik 'm even checkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:14 schreef Topspin het volgende:
Iemand de beukplaat van Mental Theo al eens beluisterd? Gisteren even op gezet zijn nieuwe album maar dan maar liever deze muziek. Die nieuwe cd van Mental Theo die werkt al op de zenuwen na 4 secondes afspelen. Een 3 dubbele cd met alleen maar beuk-nummers, het beukt dwars door de hersens heen en gaat via de wervelgraad naar de zenuwen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoe heet dat ding? Ga ik 'm even checken. Die andere gast (Lownoise) doet tegenwoordig heel wat anders, dacht ik. Iets met zen leraar, wtf?!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef -Hans- het volgende:
Bush over het gebruik van drugs. Geinige plaat
Thanks!!! Zal 'm straks even checkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:20 schreef Topspin het volgende:
Lownoise geeft inderdaad Zen lesGaat erover hoe je als mens je leven zinvol kunt maken op een filosofische manier. Vond dat niet eens zo vreemd die afslag in zijn leven omdat hij het nummer wonderfull days heeft gemaakt en nog meer van die " zen " nummers. Wonderfull days zometeen even luisteren tussendoor, soms is er een behoefte hier om een bepaald nummer te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |