Goed bezig, die D.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Alright.![]()
Je kunt trouwens ook http://file2hd.com/ gebruiken om nummers van bijvoorbeeld MySpace te plukken.
Zulke topics heten ook vrijdagavondtopics.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel topics erdoorheen gejaagd gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Niet meer dan normaal tochquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veel topics erdoorheen gejaagd gisteren.
Gemiddelde luisteraars zijn stom.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
toch jammer dat de muziek in MYA door de gem. 3FM luisteraar weer negatief beoordeeld werd
Ach, dat zal dan bij 3VOOR12 ook wel gebeuren. Vraag is natuurlijk ook wat 'de gemiddelde 3FM-luisteraar' is, en of dat onderzoek wel echt onder die groep mensen is gedaan...quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
toch jammer dat de muziek in MYA door de gem. 3FM luisteraar weer negatief beoordeeld werd
uuhhm, dat is bijzonder slecht nieuws want dan vrees ik dat de ochtend/middag programmering op 3FM niet zal veranderen. Schijnbaar zitten de mensen toch te wachten op de std. top 40 meuk. Ik hoop dat jullie je format niet hoeven aan te passen. Gelukkig zijn er ook mensen die het positief beoordelenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Volgens mij gaat de gemiddelde luisteraar om 22 uur naar bed.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, dat zal dan bij 3VOOR12 ook wel gebeuren. Vraag is natuurlijk ook wat 'de gemiddelde 3FM-luisteraar' is, en of dat onderzoek wel echt onder die groep mensen is gedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |