Tja, maar wat voor chocola?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chocola doet het vaak wel goed bij vrouwen!.
Hehe. Kan kan.quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:30 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Hehe. Kan kan.
Maar wellicht dat het ook zonder chocola goedgemaakt kan worden.
Dit..quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit..
ow ennuh, kersenbonbonsuberhaupt bonbons
Welterustenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef Nijns het volgende:
Al die mannen hier en ik ben te moe om rechtop te blijven zitten.. (laat dubbelzinnige opmerkingen maar achterwege) ik ga mn bedje op zoeken, trusten schatten!
![]()
Nee dat niet, heb wat goeds gedaan voor FOKquote:
Slaap lekker en tot ooit!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef Nijns het volgende:
Al die mannen hier en ik ben te moe om rechtop te blijven zitten.. (laat dubbelzinnige opmerkingen maar achterwege) ik ga mn bedje op zoeken, trusten schatten!
![]()
Vandaar die database-error netquote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb wat goeds gedaan voor FOK
Heb 150 foto's naar ze verstuurd!
Serieus? Hahaa! Ze hadden wel problemen met de server waar de fotos op moeten staan!quote:
[ FOK!fotograaf ]quote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb wat goeds gedaan voor FOK
Heb 150 foto's naar ze verstuurd!
Tot nu toe heb ik pas 1 iemand gerekruteerd... Daar kunnen best nog wel wat mensen bij! Maar wie?quote:
Ik vind je liefquote:
Das altijd zoo een teleurstelling..quote:
Zo lekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das altijd zoo een teleurstelling..
Denk je een lekkere bonbon te krijgen, zit er kersenlikeurrotzooi in
En zo hebben we weer iets gevonden waar we totaal geen overeenkomst in hebbenquote:
Slaap lekker KGquote:Op donderdag 9 april 2009 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou Pien en Jeffrey, slaap lekker allebei! Ik ben er weg van![]()
Nou, dan moet je nog wel iets anders doenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind je liefKrijg ik nu kersenbonbons?
Wat moet ik doen?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:30 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Nou, dan moet je nog wel iets anders doen.
Ik heb er 1 in mn handquote:Op donderdag 9 april 2009 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Met plaatje dan wennen jullie weer aan mij
[ afbeelding ]
Zeg Meneer Pheno,quote:
G!quote:
Ik zal eens kijken in mijn overvolle agenda, je hoort nog.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeg Meneer Pheno,
Heeft u heel misschien zin om 17 mei een terrasje in Utrecht te pakken?
Vriendelijke groet,
Kanis
zet nou eronder..quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken in mijn overvolle agenda, je hoort nog.
Poepen heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zet nou eronder..
vriendelijke groet
Gunninkparty-pooper
quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
koffiezetapparaat is aan het ontkalken.. tis gewoon een proces van een uur
een uur geen koffie
op goede vrijdag
wat doen ze me aan?
Omdat dat programma zo lang duurtquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo lang
.
Da's geen goeie vrijdag.
Mogguhquote:
quote:
Hoe dat?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb besloten dat ik vandaag vrij heb
Bengelaartje!quote:
quote:
Mogguhquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Goedenmorgen. Drinken jullie hier echt allemaal vaak koffie?
Koffiequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik had eigenlijk bedacht dat ik vanochtend iets moest doen met auto en nieuwe schokbrekers, maar ik ben te luiquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk bedacht dat ik vanochtend iets moest doen met auto en nieuwe schokbrekers, maar ik ben te lui
Maar of het verstandig was.....quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Eindelijk? Ik kon gister ook de hele dag met een korte broek en t-shirt rondlopen.
Gister was ik de hele dag op de uni.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Eindelijk? Ik kon gister ook de hele dag met een korte broek en t-shirt rondlopen.
Gisteren lag ik de hele middag in een tandartsstoelquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat maakt alles weer helemaal goed lijkt me!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gister was ik de hele dag op de uni.
wel bbq + cocktails daarna
zo hockeytoernooi + hockeyfeest
Dan ga je er vandaag voor zorgen dat deze dag je vorige dag weer goed maakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gisteren lag ik de hele middag in een tandartsstoel
Gitaarmatquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
XDquote:
Dan moeten wel die wolken ergens anders gaan hangen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan ga je er vandaag voor zorgen dat deze dag je vorige dag weer goed maakt.
De hele middag? Moesten al je tanden getrokken worden..?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gisteren lag ik de hele middag in een tandartsstoel
Oh nee, toch niet zo´n beige/witte bermuda, met "hip" roze shirt en teenslippers he?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Balletjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet zo´n beige/witte bermuda, met "hip" roze shirt en teenslippers he?
Waarom heeft Maastricht zo veel studenten
Allemaal balletjes
Neuj? Teenslippersquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet zo´n beige/witte bermuda, met "hip" roze shirt en teenslippers he?
Allemaal balletjes
Reden voor mij om voor een andere studentenstad dan Maastricht te hebben gekozenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Allemaal balletjes
Ramen en deuren open in huis helpt alvastquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo eens naar buiten. Iets met frisse lucht. En daarna het huis schoonmaken, na 3 weken mag dat wel eensNiet dat het heel smerig is, maar he, toch dat stemmetje in je hoofd he
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik pas 1 iemand gerekruteerd... Daar kunnen best nog wel wat mensen bij! Maar wie?
Dat zeker. Maar ook in de hoekjes poetsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ramen en deuren open in huis helpt alvast
Gij ook al?quote:
En in andere studentensteden kom je ook echt geen studenten tegenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Reden voor mij om voor een andere studentenstad dan Maastricht te hebben gekozen
Niet vermeldquote:
Collegaquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Er is meer dan alleen muzieknieuws hequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
XD
Ik kon niet zoveel vinden op muziek.headliner.nl dus dacht maar even hier wat leuks te lezen/posten.
Studenten in Maastrichtquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Allemaal balletjes
quote:
Niet alle studenten zijn van de Sorpsballen als in mestreechquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En in andere studentensteden kom je ook echt geen studenten tegen
het kan erger, door mijn auw voeten loop ik af en toe op sandalenquote:
Kijk je wel uit wat je doet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ook in de hoekjes poetsen
Heb ik dat ook weer een keer gedaan.
_A_ is toch straks op het werk, dus kan ik de hele inboedel eens zonder problemen buiten zetten. "die tafel heb ik nog nodig" of "waar moet ik zitten" hoor ik dan zeker niet
Jij hebt een geldige reden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
het kan erger, door mijn auw voeten loop ik af en toe op sandalen
Ik dank u bij voorbaatquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken in mijn overvolle agenda, je hoort nog.
Ik stel mijn tijd en gebit ter beschikking van studerende studenten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
De hele middag? Moesten al je tanden getrokken worden..?
Heb je die echt alleen maar hier?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet alle studenten zijn van de Sorpsballen als in mestreech.
Je hebt de gereedschapskist bovenop haar gezet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
Klonkette lag te lang in bed vanmorgen en ik wou wat gaan klussen in de slaapkamer, betwijfel of ze daar echt blij mee was
Vast wel als jij het deedquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
Klonkette lag te lang in bed vanmorgen en ik wou wat gaan klussen in de slaapkamer, betwijfel of ze daar echt blij mee was
Ladyquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je die echt alleen maar hier?
Waarom komen ze naar hier?
Ga Utrecht lastig vallen ofzo
Hey schatquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lady![]()
En Utrecht lastigvallen? Dat is al zo lelijk en eng, kan je dat die arme studenten wel aan doen?
Oke, dan dumpen we ze in Utrechtquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey schat
Ja, dat mag ikze vallen mij ook lastig met hun ontgroeningsrituelen (auto is al eens ondergekotst door een of andere dronken student)
Prima.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
Naamgenoot
Hoe is het in het niet zo zonnige zuiden?
Omdat rechten, geneeskunde en economie in Mestreech nogal prominent zijn, en dat zijn typisch ballenstudies.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je die echt alleen maar hier?
Waarom komen ze naar hier?
Ga Utrecht lastig vallen ofzo
Preciesquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet alle studenten zijn van de Sorpsballen als in mestreech.
Niet te vergeten: Hotelschool!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat rechten, geneeskunde en economie in Mestreech nogal prominent zijn, en dat zijn typisch ballenstudies.
Ik sta er inquote:
Niet dat je echt bijkleurde met al die wolkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Is dat een typische ballenstudie dan?quote:
Moedigquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik stel mijn tijd en gebit ter beschikking van studerende studenten.
Daar zitten er wel veel jaquote:
Wil wel maar kan nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
Wie gaat er mee naar het strand vanmiddag?
Ik wil meequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
Kwestie van weinig zelfbeheersing.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige filmpjes wil ik helemaal niet zien op youtube
Waarom kijk ik dan toch
*nieuwsgierig is*quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige filmpjes wil ik helemaal niet zien op youtube
Waarom kijk ik dan toch
Een aantal voetballers die dood omvallen.quote:
Die ligt ook in den haag.. geen excuus om hier te komen studerenquote:
Oowww, ik dacht hele vieze/enge dingen. Het is lullig dat ze dood neervallen maar je ziet er toch vrijwel niets aan..?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een aantal voetballers die dood omvallen.
Of deze (die het wel overleefd heeft).
Idd, voor de hotelschool naar Maastricht gaan is zelfs heel domquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die ligt ook in den haag.. geen excuus om hier te komen studeren
Ik vind dit heel schokkend zelfs, maar het is niet echt vies nee:quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oowww, ik dacht hele vieze/enge dingen. Het is lullig dat ze dood neervallen maar je ziet er toch vrijwel niets aan..?
Ben blij dat ik dat niet heb gedaan danquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, voor de hotelschool naar Maastricht gaan is zelfs heel dom
Jij bent wel naar Den Haag gegaan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat niet heb gedaan dan
Wat afschuwelijk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind dit heel schokkend zelfs, maar het is niet echt vies nee:
Nee, ook niet. Leeuwardenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent wel naar Den Haag gegaan?
Dat bedoel ik dus. Niet vies. Gewoon vreselijke beelden.quote:
Hmhm.. Je kan beter wat vrolijks gaan kijken!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Niet vies. Gewoon vreselijke beelden.
Hier klaart het juist een beetje op.quote:
Venloquote:
Ik ben aan het werk manquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag hockey op tvquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hmhm.. Je kan beter wat vrolijks gaan kijken!
Snap ik! Tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
totaaaaal geen zin om te werken vandaag
Half 5...quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Getver, een flink huurhuis hier in de buurt (bij de vriendin in de buurt) kost al 4.000 euro per jaar.. maar dan heb je wel 7 kamers en twee badkamers.. nou ja.. ik zoek nog even verder, morgen maar eens rondkijken op de motor hier.
Wat moet je met 7 kamersquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Getver, een flink huurhuis hier in de buurt (bij de vriendin in de buurt) kost al 4.000 euro per jaar.. maar dan heb je wel 7 kamers en twee badkamers.. nou ja.. ik zoek nog even verder, morgen maar eens rondkijken op de motor hier.
per jaar?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je met 7 kamers
4000 euro is redelijk veel toch wel ook
Elke dag van de week in een andere kamer neuken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je met 7 kamers
Jij woont dan ook in een onderontwikkelde provincie maar niet in een ontwikkelingslandquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
per jaar?
ik betaal al meer... voor 3 slaapkamers
Ik moet me nog aankledenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:42 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn korte broek maar eens ga opzoeken.
Hier is Goede Vrijdag een vrije dagquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
totaaaaal geen zin om te werken vandaag
1 slaapkamer, 1 gastenslaapkamer, 1 werkkamer, 1 kamer voor mijn verzameling postzegels, 1 kamer voor de huismeid en die andere twee komen ook vast wel vol.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je met 7 kamers
Dat ook uiteraard, al zal het wel gaan vervelen na een paar weken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke dag van de week in een andere kamer neuken?
Gewaagd!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:42 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn korte broek maar eens ga opzoeken.
Gewoon afwisselen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard, al zal het wel gaan vervelen na een paar weken.
Dat gegigolo is wel ok ja.quote:
Je moet wat om aan je postcount te komen zoals een indah betaamt!quote:
Daarom!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
7 kamers is dan ook maar magertjes.. wc, woonkamer en badkamers niet meegeteld natuurlijk.
En die jurken maar betalen!quote:
goed gezien!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet wat om aan je postcount te komen zoals een indah betaamt!
hogedrukspuit is teveel werk?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de tuintegels een van mos ontdoen met dat toffe spul, denk ik.
Dat is echt een gek volkje hoor.. Vooral te merken in Kuala Lumpur waar tijdens het Arabische vakantie-seizoen hele kuddes lopen.. Man en vrouw (neem ik aan, niet te zien onder die zwarte lakens) overdag over straat met kinderwagen. In de nacht kwam ik die mannen weer tegen, maar dan in de nachtclub met een aantal vrouwen om hen heen en hardstikke dronkenquote:
Wiezo dat?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lady![]()
En Utrecht lastigvallen? Dat is al zo lelijk en eng, kan je dat die arme studenten wel aan doen?
Hotelschoolquote:
Multiquote ftwquote:
Kattenquote:
maar het reageren op een MQ is dan weer minder handig... zoals je nu ziet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Utreg is leuk!
Nog 20 of 27 dagen
![]()
[..]
Hotelschool![]()
Niet persoonlijk maar heb een hele batterij stagiairs begeleid van de hotelschool en op een uitzondering na komt daar echt geen geschikt hospitality volk vandaanDie opleidingen moeten echt op de schop..
[..]
Multiquote ftw![]()
[..]
Katten![]()
![]()
Heel hard door t huis rennen en met dr kop tegen de muur lopenquote:
Knippen dusquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar het reageren op een MQ is dan weer minder handig... zoals je nu ziet.
Filmpje?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel hard door t huis rennen en met dr kop tegen de muur lopen
Nee, ik vond 't nogal vreemd, omdat ze normaal heel rustig is enzo...quote:
Ben je bang dat er iets mis is?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik vond 't nogal vreemd, omdat ze normaal heel rustig is enzo...
Ja, beetje wel... Niks voor haar om zo gek te doen, zit is al 13...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben je bang dat er iets mis is?
whehe.. heerlijk he...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Muck het volgende:
wel verdomme!
er werken hier twee uitzendbureaus op de afdeling, maar ze krijgen vandaag niet hetzelfde bedrag
Tempo Team betaalt 200% uitSusa
gewoon 100%
Hmm, misschien niet leuk om te lezen maar volgens deze sites is het verstandig om even naar de dierenarts te gaan als dat zo blijft:quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, beetje wel... Niks voor haar om zo gek te doen, zit is al 13...
Muck!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Muck het volgende:
wel verdomme!
er werken hier twee uitzendbureaus op de afdeling, maar ze krijgen vandaag niet hetzelfde bedrag
gewoon 100%
Hmm, ze is nu gewoon weer normaal, denk dat ze gewoon blij was dat ze naar buiten mochtquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm, misschien niet leuk om te lezen maar volgens deze sites is het verstandig om even naar de dierenarts te gaan als dat zo blijft:
http://www.diereninfo.com/index2o.asp?id=102607&soort=vraag
http://www.saintprocat.nl/Saint/de_oudere_kat.htm
Hoewel het wel zo is dat bij deze sites het gaat over rustiger worden van katten. Maak je in ieder geval niet te veel zorgen (dat merkt de kat) en hou het gewoon even in de gaten.
sorry voor het ongevraagde advies, katten gaan me altijd aan het hart
whehe.. welke kat heeft dat nu niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm, ze is nu gewoon weer normaal, denk dat ze gewoon blij was dat ze naar buiten mocht
BEZOPENquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Muck het volgende:
wel verdomme!
gewoon 100%
KGquote:
Die werken helaas niet met de ohraquote:Ik zou voor Randstad gaan, daar verdiende ik bijna net zoveel als met mn vaste werk
ik wil naar Tempo Teamquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
BEZOPEN
Tempo-Team doet teveel voor haar personeel, want vandaag is helegaar geen officiële feestdag.
Hier wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
BEZOPEN
Tempo-Team doet teveel voor haar personeel, want vandaag is helegaar geen officiële feestdag.
maar het kan denk ik niet....quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
maar het kan denk ik niet....
andere collega's hebben het al geprobeerd, en das ook niet gelukt
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm, ze is nu gewoon weer normaal, denk dat ze gewoon blij was dat ze naar buiten mocht
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
KG
[..]
Die werken helaas niet met de ohra
en ze willen mij niet
quote:Verwarde Duitse springt tussen ijsberen
BERLIJN - Een verwarde vrouw heeft vrijdag consternatie veroorzaakt in de dierentuin van Berlijn.
Ze waagde zich na een klimpartij in het verblijf van de ijsberen. Volgens een woordvoerster van de politie liep de vrouw beetwonden op in haar arm, maar overleefde ze het avontuur.
Het incident had plaats op het moment dat de levensgevaarlijke roofdieren werden gevoederd. De dierentuin liet weten dat Knut, de beroemdste ijsbeer van Duitsland, er niet bij betrokken was.
Knut werd in december 2006 vlak na zijn geboorte verstoten door zijn moeder. Een verzorger besloot het toen nog maar 810 gram wegende donzige ijsbeertje met de fles groot te brengen. Het duo werd in Duitsland en daarbuiten wereldberoemd.
Weer die Knut. Godsamme, schiet dat beest dood ipv nonnieuws.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer die Knut. Godsamme, schiet dat beest dood ipv nonnieuws.
Welles, komkommertijd begint dus haalt men Knut maar weer van stalquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat beertje heeft geen invloed op het nieuws hoor
Lief he, en jaloerse pinguinquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat beertje heeft geen invloed op het nieuws hoor
Raam open en 120 rijden helptquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:27 schreef Nijns het volgende:
Dat kan ik trouwens zo ook vast wel, zwetend in de auto
Vraag me ook af of het wel klopt of dat het vermoedens van de medewerkers zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
BEZOPEN
* omnomnomnomnomquote:
Die heb je van DePersquote:
Ook zoiets kroms. In een heleboel landen wel, maar hier weer niet. Stomme Calvinistenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
Goede Vrijdag is dan ook geen feestdag in NL.
Goede vrijdag vier je maar in de kerkquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
Goede Vrijdag is dan ook geen feestdag in NL.
Door die prutsers ben ik mijn baantje kwijt geraaktquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom niet? Ik heb altijd heel prettig samengewerkt met Randstad Arnhem..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Door die prutsers ben ik mijn baantje kwijt geraakt![]()
Ik liep op oproepbasis bij Dille&Kamille in Arnhem, werd ziek en moest een keer afbellen. Vervolgens zat Randstad te kutten met het contract, maakten wat stomme fouten waardoor ik op de zwarte lijst kwam te staan en ik kon vertrekken
Naderhand wel excuses gehad, maar ze konden de boom in. Door die eikels heb ik een tijd zonder werk gezeten
Dat was echt kut ja...quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]das wel kut ja.. Ik zat bij de afdeling Horeca gelukkig
Daar en bij Start, had twee uitzendbaantjes naast mn vaste baan (en geen leven meer). Maar ja dat moest ff
Dat is dan ook écht een Muckiewinkelquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was echt kut ja...
Terwijl ik het erg naar mijn zin had bij Dille&Kamille
Ik heb volgens mij ooit een onderzetter of zoiets gekocht daarquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was echt kut ja...
Terwijl ik het erg naar mijn zin had bij Dille&Kamille
Ja, kloptquote:
Ze hebben kruiden en toffe kookspullen enzo manquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ooit een onderzetter of zoiets gekocht daarwat een prutswinkel
Je moet ervan houden
![]()
nee, na dat achterlijke verhaal dat rampstad afgestoken heeft tegen ze, wilden ze niks meer met me te maken hebbenquote:Wilde Dille je niet zelf aannemen dan?
Daaromquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
H4T3N = V3RL4T3H he, geen negatieve energie bewaren
Wat de neuk?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
pijp jij nou ook voor een breezer?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is dat een oneerbaar voorstel?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik weet anders nog wel een andere vacature voor je
Iets met zon, strand, Gosser en Oostenrijkquote:
Mag MPG mee?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iets met zon, strand, Gosser en Oostenrijk
Ja, doei, dan kan ik zeker de hele dag koffie gaan zetten daar in Mayrhofen, terwijl Muck de toffe klusjes krijgtquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik weet anders nog wel een andere vacature voor je
Gosserquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iets met zon, strand, Gosser en Oostenrijk
Tof, nu weer nieuws schrijven?quote:
* Zeemist bestelt voor Zandvoortquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:13 schreef DaMart het volgende:
Wat doen die wolken voor mijn zon?
*wolken richting oosten blaast...
Ik GA gewoon meequote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, doei, dan kan ik zeker de hele dag koffie gaan zetten daar in Mayrhofen, terwijl Muck de toffe klusjes krijgt.
quote:
quote:
Hihihi, ik zei sex. En tet.quote:
En dat als nieuwsschrijver:quote:
quote:U hebt gezocht op het woord: sex.
RESULTAAT
seks de; m 1 gegevens, verhalen, afbeeldingen over het geslachtsleven; erotiek 2 seksuele gemeenschap: ~ hebben met iem
sek·su·a·li·teit de; v alles wat het geslachtsverkeer betreft
We weten allemaal hoe het werkt hoor, bij gestapo FPquote:
een noobquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar ik moet nog via het checktopique omdat ik nieuw ben dus dat kan niet direct online gegooid worden.
Sex is Engels, ik weet dat ik dat hoor te vertalenquote:
Je had het dus gewoon over een sekstiet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Sex is Engels, ik weet dat ik dat hoor te vertalen.
Tet is Vlaams, ook dat moet ik eigenlijk aanpassen.
Hier ookquote:
Lent? Ligt dat in Limburrech?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook
Ik zit 8 hoog, dus kijk lekker uit over Lent
Kom 's gauw brengenquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, avondeten!.
Tosti met ham, kaas en ananas![]()
![]()
.
Nouquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom maar halen... tegen de tijd dat ik bij jou ben, is hij koud.
Nee, hoe moet ik een tosti warmhouden onderweg?quote:
Ik vind jou tofquote:
quote:
Friet met Joppiesausquote:
Jop-pie-bur-ger.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat is MPG weer aanwezig ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |