Welles, komkommertijd begint dus haalt men Knut maar weer van stalquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat beertje heeft geen invloed op het nieuws hoor
Lief he, en jaloerse pinguinquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat beertje heeft geen invloed op het nieuws hoor
Raam open en 120 rijden helptquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:27 schreef Nijns het volgende:
Dat kan ik trouwens zo ook vast wel, zwetend in de auto
Vraag me ook af of het wel klopt of dat het vermoedens van de medewerkers zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
BEZOPEN
Tempo-Team doet teveel voor haar personeel, want vandaag is helegaar geen officiële feestdag.
* omnomnomnomnomquote:
Die heb je van DePersquote:
Ook zoiets kroms. In een heleboel landen wel, maar hier weer niet. Stomme Calvinistenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
Goede Vrijdag is dan ook geen feestdag in NL.
Goede vrijdag vier je maar in de kerkquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
Goede Vrijdag is dan ook geen feestdag in NL.
Door die prutsers ben ik mijn baantje kwijt geraaktquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom niet? Ik heb altijd heel prettig samengewerkt met Randstad Arnhem..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Door die prutsers ben ik mijn baantje kwijt geraakt![]()
Ik liep op oproepbasis bij Dille&Kamille in Arnhem, werd ziek en moest een keer afbellen. Vervolgens zat Randstad te kutten met het contract, maakten wat stomme fouten waardoor ik op de zwarte lijst kwam te staan en ik kon vertrekken
Naderhand wel excuses gehad, maar ze konden de boom in. Door die eikels heb ik een tijd zonder werk gezeten
Dat was echt kut ja...quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]das wel kut ja.. Ik zat bij de afdeling Horeca gelukkig
Daar en bij Start, had twee uitzendbaantjes naast mn vaste baan (en geen leven meer). Maar ja dat moest ff
Dat is dan ook écht een Muckiewinkelquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was echt kut ja...
Terwijl ik het erg naar mijn zin had bij Dille&Kamille
Ik heb volgens mij ooit een onderzetter of zoiets gekocht daarquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was echt kut ja...
Terwijl ik het erg naar mijn zin had bij Dille&Kamille
Ja, kloptquote:
Ze hebben kruiden en toffe kookspullen enzo manquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ooit een onderzetter of zoiets gekocht daarwat een prutswinkel
Je moet ervan houden
![]()
nee, na dat achterlijke verhaal dat rampstad afgestoken heeft tegen ze, wilden ze niks meer met me te maken hebbenquote:Wilde Dille je niet zelf aannemen dan?
Daaromquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
H4T3N = V3RL4T3H he, geen negatieve energie bewaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |