Nee, ik vond 't nogal vreemd, omdat ze normaal heel rustig is enzo...quote:
Ben je bang dat er iets mis is?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:30 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik vond 't nogal vreemd, omdat ze normaal heel rustig is enzo...
Ja, beetje wel... Niks voor haar om zo gek te doen, zit is al 13...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ben je bang dat er iets mis is?
whehe.. heerlijk he...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Muck het volgende:
wel verdomme!
er werken hier twee uitzendbureaus op de afdeling, maar ze krijgen vandaag niet hetzelfde bedrag
Tempo Team betaalt 200% uitSusa
gewoon 100%
Hmm, misschien niet leuk om te lezen maar volgens deze sites is het verstandig om even naar de dierenarts te gaan als dat zo blijft:quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, beetje wel... Niks voor haar om zo gek te doen, zit is al 13...
Muck!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Muck het volgende:
wel verdomme!
er werken hier twee uitzendbureaus op de afdeling, maar ze krijgen vandaag niet hetzelfde bedrag
gewoon 100%
Hmm, ze is nu gewoon weer normaal, denk dat ze gewoon blij was dat ze naar buiten mochtquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hmm, misschien niet leuk om te lezen maar volgens deze sites is het verstandig om even naar de dierenarts te gaan als dat zo blijft:
http://www.diereninfo.com/index2o.asp?id=102607&soort=vraag
http://www.saintprocat.nl/Saint/de_oudere_kat.htm
Hoewel het wel zo is dat bij deze sites het gaat over rustiger worden van katten. Maak je in ieder geval niet te veel zorgen (dat merkt de kat) en hou het gewoon even in de gaten.
sorry voor het ongevraagde advies, katten gaan me altijd aan het hart
whehe.. welke kat heeft dat nu niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm, ze is nu gewoon weer normaal, denk dat ze gewoon blij was dat ze naar buiten mocht
BEZOPENquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:36 schreef Muck het volgende:
wel verdomme!
gewoon 100%
KGquote:
Die werken helaas niet met de ohraquote:Ik zou voor Randstad gaan, daar verdiende ik bijna net zoveel als met mn vaste werk
ik wil naar Tempo Teamquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
BEZOPEN
Tempo-Team doet teveel voor haar personeel, want vandaag is helegaar geen officiële feestdag.
Hier wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
BEZOPEN
Tempo-Team doet teveel voor haar personeel, want vandaag is helegaar geen officiële feestdag.
maar het kan denk ik niet....quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
maar het kan denk ik niet....
andere collega's hebben het al geprobeerd, en das ook niet gelukt
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hmm, ze is nu gewoon weer normaal, denk dat ze gewoon blij was dat ze naar buiten mocht
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
KG
[..]
Die werken helaas niet met de ohra
en ze willen mij niet
quote:Verwarde Duitse springt tussen ijsberen
BERLIJN - Een verwarde vrouw heeft vrijdag consternatie veroorzaakt in de dierentuin van Berlijn.
Ze waagde zich na een klimpartij in het verblijf van de ijsberen. Volgens een woordvoerster van de politie liep de vrouw beetwonden op in haar arm, maar overleefde ze het avontuur.
Het incident had plaats op het moment dat de levensgevaarlijke roofdieren werden gevoederd. De dierentuin liet weten dat Knut, de beroemdste ijsbeer van Duitsland, er niet bij betrokken was.
Knut werd in december 2006 vlak na zijn geboorte verstoten door zijn moeder. Een verzorger besloot het toen nog maar 810 gram wegende donzige ijsbeertje met de fles groot te brengen. Het duo werd in Duitsland en daarbuiten wereldberoemd.
Weer die Knut. Godsamme, schiet dat beest dood ipv nonnieuws.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weer die Knut. Godsamme, schiet dat beest dood ipv nonnieuws.
Welles, komkommertijd begint dus haalt men Knut maar weer van stalquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat beertje heeft geen invloed op het nieuws hoor
Lief he, en jaloerse pinguinquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dat beertje heeft geen invloed op het nieuws hoor
Raam open en 120 rijden helptquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:27 schreef Nijns het volgende:
Dat kan ik trouwens zo ook vast wel, zwetend in de auto
Vraag me ook af of het wel klopt of dat het vermoedens van de medewerkers zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:54 schreef MPG het volgende:
[..]
BEZOPEN
* omnomnomnomnomquote:
Die heb je van DePersquote:
Ook zoiets kroms. In een heleboel landen wel, maar hier weer niet. Stomme Calvinistenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
Goede Vrijdag is dan ook geen feestdag in NL.
Goede vrijdag vier je maar in de kerkquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:36 schreef Pheno het volgende:
Goede Vrijdag is dan ook geen feestdag in NL.
Door die prutsers ben ik mijn baantje kwijt geraaktquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Waarom niet? Ik heb altijd heel prettig samengewerkt met Randstad Arnhem..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Door die prutsers ben ik mijn baantje kwijt geraakt![]()
Ik liep op oproepbasis bij Dille&Kamille in Arnhem, werd ziek en moest een keer afbellen. Vervolgens zat Randstad te kutten met het contract, maakten wat stomme fouten waardoor ik op de zwarte lijst kwam te staan en ik kon vertrekken
Naderhand wel excuses gehad, maar ze konden de boom in. Door die eikels heb ik een tijd zonder werk gezeten
Dat was echt kut ja...quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]das wel kut ja.. Ik zat bij de afdeling Horeca gelukkig
Daar en bij Start, had twee uitzendbaantjes naast mn vaste baan (en geen leven meer). Maar ja dat moest ff
Dat is dan ook écht een Muckiewinkelquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was echt kut ja...
Terwijl ik het erg naar mijn zin had bij Dille&Kamille
Ik heb volgens mij ooit een onderzetter of zoiets gekocht daarquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was echt kut ja...
Terwijl ik het erg naar mijn zin had bij Dille&Kamille
Ja, kloptquote:
Ze hebben kruiden en toffe kookspullen enzo manquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ooit een onderzetter of zoiets gekocht daarwat een prutswinkel
Je moet ervan houden
![]()
nee, na dat achterlijke verhaal dat rampstad afgestoken heeft tegen ze, wilden ze niks meer met me te maken hebbenquote:Wilde Dille je niet zelf aannemen dan?
Daaromquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
H4T3N = V3RL4T3H he, geen negatieve energie bewaren
Wat de neuk?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
pijp jij nou ook voor een breezer?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is dat een oneerbaar voorstel?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik weet anders nog wel een andere vacature voor je
Iets met zon, strand, Gosser en Oostenrijkquote:
Mag MPG mee?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iets met zon, strand, Gosser en Oostenrijk
Ja, doei, dan kan ik zeker de hele dag koffie gaan zetten daar in Mayrhofen, terwijl Muck de toffe klusjes krijgtquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik weet anders nog wel een andere vacature voor je
Gosserquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iets met zon, strand, Gosser en Oostenrijk
Tof, nu weer nieuws schrijven?quote:
* Zeemist bestelt voor Zandvoortquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:13 schreef DaMart het volgende:
Wat doen die wolken voor mijn zon?
*wolken richting oosten blaast...
Ik GA gewoon meequote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, doei, dan kan ik zeker de hele dag koffie gaan zetten daar in Mayrhofen, terwijl Muck de toffe klusjes krijgt.
quote:
quote:
Hihihi, ik zei sex. En tet.quote:
En dat als nieuwsschrijver:quote:
quote:U hebt gezocht op het woord: sex.
RESULTAAT
seks de; m 1 gegevens, verhalen, afbeeldingen over het geslachtsleven; erotiek 2 seksuele gemeenschap: ~ hebben met iem
sek·su·a·li·teit de; v alles wat het geslachtsverkeer betreft
We weten allemaal hoe het werkt hoor, bij gestapo FPquote:
een noobquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Maar ik moet nog via het checktopique omdat ik nieuw ben dus dat kan niet direct online gegooid worden.
Sex is Engels, ik weet dat ik dat hoor te vertalenquote:
Je had het dus gewoon over een sekstiet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Sex is Engels, ik weet dat ik dat hoor te vertalen.
Tet is Vlaams, ook dat moet ik eigenlijk aanpassen.
Hier ookquote:
Lent? Ligt dat in Limburrech?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier ook
Ik zit 8 hoog, dus kijk lekker uit over Lent
Kom 's gauw brengenquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, avondeten!.
Tosti met ham, kaas en ananas![]()
![]()
.
Nouquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom maar halen... tegen de tijd dat ik bij jou ben, is hij koud.
Nee, hoe moet ik een tosti warmhouden onderweg?quote:
Ik vind jou tofquote:
quote:
Friet met Joppiesausquote:
Jop-pie-bur-ger.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat is MPG weer aanwezig ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |