Tja, maar wat voor chocola?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chocola doet het vaak wel goed bij vrouwen!.
Hehe. Kan kan.quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:30 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Hehe. Kan kan.
Maar wellicht dat het ook zonder chocola goedgemaakt kan worden.
Dit..quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:31 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit..
ow ennuh, kersenbonbonsuberhaupt bonbons
Welterustenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef Nijns het volgende:
Al die mannen hier en ik ben te moe om rechtop te blijven zitten.. (laat dubbelzinnige opmerkingen maar achterwege) ik ga mn bedje op zoeken, trusten schatten!
![]()
Nee dat niet, heb wat goeds gedaan voor FOKquote:
Slaap lekker en tot ooit!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:32 schreef Nijns het volgende:
Al die mannen hier en ik ben te moe om rechtop te blijven zitten.. (laat dubbelzinnige opmerkingen maar achterwege) ik ga mn bedje op zoeken, trusten schatten!
![]()
Vandaar die database-error netquote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb wat goeds gedaan voor FOK
Heb 150 foto's naar ze verstuurd!
Serieus? Hahaa! Ze hadden wel problemen met de server waar de fotos op moeten staan!quote:
[ FOK!fotograaf ]quote:Op donderdag 9 april 2009 22:34 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb wat goeds gedaan voor FOK
Heb 150 foto's naar ze verstuurd!
Tot nu toe heb ik pas 1 iemand gerekruteerd... Daar kunnen best nog wel wat mensen bij! Maar wie?quote:
Ik vind je liefquote:
Das altijd zoo een teleurstelling..quote:
Zo lekkerquote:Op donderdag 9 april 2009 23:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das altijd zoo een teleurstelling..
Denk je een lekkere bonbon te krijgen, zit er kersenlikeurrotzooi in
En zo hebben we weer iets gevonden waar we totaal geen overeenkomst in hebbenquote:
Slaap lekker KGquote:Op donderdag 9 april 2009 23:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou Pien en Jeffrey, slaap lekker allebei! Ik ben er weg van![]()
Nou, dan moet je nog wel iets anders doenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind je liefKrijg ik nu kersenbonbons?
Wat moet ik doen?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:30 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Nou, dan moet je nog wel iets anders doen.
Ik heb er 1 in mn handquote:Op donderdag 9 april 2009 23:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Met plaatje dan wennen jullie weer aan mij
[ afbeelding ]
Zeg Meneer Pheno,quote:
G!quote:
Ik zal eens kijken in mijn overvolle agenda, je hoort nog.quote:Op vrijdag 10 april 2009 07:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Zeg Meneer Pheno,
Heeft u heel misschien zin om 17 mei een terrasje in Utrecht te pakken?
Vriendelijke groet,
Kanis
zet nou eronder..quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken in mijn overvolle agenda, je hoort nog.
Poepen heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zet nou eronder..
vriendelijke groet
Gunninkparty-pooper
quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
koffiezetapparaat is aan het ontkalken.. tis gewoon een proces van een uur
een uur geen koffie
op goede vrijdag
wat doen ze me aan?
Omdat dat programma zo lang duurtquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo lang
.
Da's geen goeie vrijdag.
Mogguhquote:
quote:
Hoe dat?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb besloten dat ik vandaag vrij heb
Bengelaartje!quote:
quote:
Mogguhquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Goedenmorgen. Drinken jullie hier echt allemaal vaak koffie?
Koffiequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik had eigenlijk bedacht dat ik vanochtend iets moest doen met auto en nieuwe schokbrekers, maar ik ben te luiquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk bedacht dat ik vanochtend iets moest doen met auto en nieuwe schokbrekers, maar ik ben te lui
Maar of het verstandig was.....quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Eindelijk? Ik kon gister ook de hele dag met een korte broek en t-shirt rondlopen.
Gister was ik de hele dag op de uni.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Eindelijk? Ik kon gister ook de hele dag met een korte broek en t-shirt rondlopen.
Gisteren lag ik de hele middag in een tandartsstoelquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat maakt alles weer helemaal goed lijkt me!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gister was ik de hele dag op de uni.
wel bbq + cocktails daarna
zo hockeytoernooi + hockeyfeest
Dan ga je er vandaag voor zorgen dat deze dag je vorige dag weer goed maakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gisteren lag ik de hele middag in een tandartsstoel
Gitaarmatquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
XDquote:
Dan moeten wel die wolken ergens anders gaan hangen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan ga je er vandaag voor zorgen dat deze dag je vorige dag weer goed maakt.
De hele middag? Moesten al je tanden getrokken worden..?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gisteren lag ik de hele middag in een tandartsstoel
Oh nee, toch niet zo´n beige/witte bermuda, met "hip" roze shirt en teenslippers he?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Balletjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet zo´n beige/witte bermuda, met "hip" roze shirt en teenslippers he?
Waarom heeft Maastricht zo veel studenten
Allemaal balletjes
Neuj? Teenslippersquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet zo´n beige/witte bermuda, met "hip" roze shirt en teenslippers he?
Allemaal balletjes
Reden voor mij om voor een andere studentenstad dan Maastricht te hebben gekozenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Allemaal balletjes
Ramen en deuren open in huis helpt alvastquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo eens naar buiten. Iets met frisse lucht. En daarna het huis schoonmaken, na 3 weken mag dat wel eensNiet dat het heel smerig is, maar he, toch dat stemmetje in je hoofd he
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik pas 1 iemand gerekruteerd... Daar kunnen best nog wel wat mensen bij! Maar wie?
Dat zeker. Maar ook in de hoekjes poetsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ramen en deuren open in huis helpt alvast
Gij ook al?quote:
En in andere studentensteden kom je ook echt geen studenten tegenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Reden voor mij om voor een andere studentenstad dan Maastricht te hebben gekozen
Niet vermeldquote:
Collegaquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Er is meer dan alleen muzieknieuws hequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
XD
Ik kon niet zoveel vinden op muziek.headliner.nl dus dacht maar even hier wat leuks te lezen/posten.
Studenten in Maastrichtquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Allemaal balletjes
quote:
Niet alle studenten zijn van de Sorpsballen als in mestreechquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En in andere studentensteden kom je ook echt geen studenten tegen
het kan erger, door mijn auw voeten loop ik af en toe op sandalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |