zet nou eronder..quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken in mijn overvolle agenda, je hoort nog.
Poepen heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zet nou eronder..
vriendelijke groet
Gunninkparty-pooper
quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:37 schreef Ladylike het volgende:
koffiezetapparaat is aan het ontkalken.. tis gewoon een proces van een uur
een uur geen koffie
op goede vrijdag
wat doen ze me aan?
Omdat dat programma zo lang duurtquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom duurt dat zo lang
.
Da's geen goeie vrijdag.
Mogguhquote:
quote:
Hoe dat?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb besloten dat ik vandaag vrij heb
Bengelaartje!quote:
quote:
Mogguhquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Goedenmorgen. Drinken jullie hier echt allemaal vaak koffie?
Koffiequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik had eigenlijk bedacht dat ik vanochtend iets moest doen met auto en nieuwe schokbrekers, maar ik ben te luiquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk bedacht dat ik vanochtend iets moest doen met auto en nieuwe schokbrekers, maar ik ben te lui
Maar of het verstandig was.....quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Eindelijk? Ik kon gister ook de hele dag met een korte broek en t-shirt rondlopen.
Gister was ik de hele dag op de uni.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Eindelijk? Ik kon gister ook de hele dag met een korte broek en t-shirt rondlopen.
Gisteren lag ik de hele middag in een tandartsstoelquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat maakt alles weer helemaal goed lijkt me!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gister was ik de hele dag op de uni.
wel bbq + cocktails daarna
zo hockeytoernooi + hockeyfeest
Dan ga je er vandaag voor zorgen dat deze dag je vorige dag weer goed maakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gisteren lag ik de hele middag in een tandartsstoel
Gitaarmatquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
XDquote:
Dan moeten wel die wolken ergens anders gaan hangen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dan ga je er vandaag voor zorgen dat deze dag je vorige dag weer goed maakt.
De hele middag? Moesten al je tanden getrokken worden..?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gisteren lag ik de hele middag in een tandartsstoel
Oh nee, toch niet zo´n beige/witte bermuda, met "hip" roze shirt en teenslippers he?quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Balletjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet zo´n beige/witte bermuda, met "hip" roze shirt en teenslippers he?
Waarom heeft Maastricht zo veel studenten
Allemaal balletjes
Neuj? Teenslippersquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet zo´n beige/witte bermuda, met "hip" roze shirt en teenslippers he?
Allemaal balletjes
Reden voor mij om voor een andere studentenstad dan Maastricht te hebben gekozenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Allemaal balletjes
Ramen en deuren open in huis helpt alvastquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo eens naar buiten. Iets met frisse lucht. En daarna het huis schoonmaken, na 3 weken mag dat wel eensNiet dat het heel smerig is, maar he, toch dat stemmetje in je hoofd he
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik pas 1 iemand gerekruteerd... Daar kunnen best nog wel wat mensen bij! Maar wie?
Dat zeker. Maar ook in de hoekjes poetsenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ramen en deuren open in huis helpt alvast
Gij ook al?quote:
En in andere studentensteden kom je ook echt geen studenten tegenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Reden voor mij om voor een andere studentenstad dan Maastricht te hebben gekozen
Niet vermeldquote:
Collegaquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Er is meer dan alleen muzieknieuws hequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
XD
Ik kon niet zoveel vinden op muziek.headliner.nl dus dacht maar even hier wat leuks te lezen/posten.
Studenten in Maastrichtquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Allemaal balletjes
quote:
Niet alle studenten zijn van de Sorpsballen als in mestreechquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En in andere studentensteden kom je ook echt geen studenten tegen
het kan erger, door mijn auw voeten loop ik af en toe op sandalenquote:
Kijk je wel uit wat je doet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ook in de hoekjes poetsen
Heb ik dat ook weer een keer gedaan.
_A_ is toch straks op het werk, dus kan ik de hele inboedel eens zonder problemen buiten zetten. "die tafel heb ik nog nodig" of "waar moet ik zitten" hoor ik dan zeker niet
Jij hebt een geldige reden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
het kan erger, door mijn auw voeten loop ik af en toe op sandalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |