Hé, wat gek, dat gebeurt ook elke dag met de zon!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat zonder statief.
Het grappige is dat hij nu weer een normalere kleur krijgt en steeds lichter wordt, terwijl hij langs de hemel schuift.
Mission accomplishedquote:Op donderdag 9 april 2009 21:42 schreef Nijns het volgende:
nu heb ik 'zie de maan schijnt door de bomen' in mijn hoofd..
De zon is te vroeg!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:48 schreef OA het volgende:
[..]
Hé, wat gek, dat gebeurt ook elke dag met de zon!
Mart! Dat jij ZO gemeen zou zijn... Dat had ik niet verwacht..quote:
Mja, toen ik de maan zo door de bomen zag schijnen, zat dat liedje ook in mijn hoofdquote:Op donderdag 9 april 2009 21:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mart! Dat jij ZO gemeen zou zijn... Dat had ik niet verwacht..
*schop geeft*quote:Op donderdag 9 april 2009 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, toen ik de maan zo door de bomen zag schijnen, zat dat liedje ook in mijn hoofd.
Dus wilde ik dat delen.
Schoppen is ook niet lief... helemaal niet als iemand nog wat met je deelt ook... ik had dat liedje ook voor mezelf kunnen houdenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
*schop geeft*
niet lief, ik ga maar naar bed nu dan..
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:10 schreef JeffreyW het volgende:
[komt uit onzichtbare modus]
hallooooo?
[/komt uit onzichtbare modus]
Sorry.. Friendjus?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schoppen is ook niet lief... helemaal niet als iemand nog wat met je deelt ook... ik had dat liedje ook voor mezelf kunnen houden.
Hoi AC400namenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:10 schreef JeffreyW het volgende:
[komt uit onzichtbare modus]
hallooooo?
[/komt uit onzichtbare modus]
En ik dan..?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok.
Sorry voor het plagen met het liedje.
Ik zou er bijna één gaan aanmaken haha.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee fans, dat maakt bijna een fanclub.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:17 schreef JeffreyW het volgende:
Sorry dat ik jouw reactie over het hoofd zag Nijns,
Kan ik het goedmaken toevallig?
http://JeffreyWfanclub.hyves.nl.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:17 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Ik zou er bijna één gaan aanmaken haha.
Tja, weet niet wat je wilt, of wat je leuk vindquote:Op donderdag 9 april 2009 22:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik deed nog wel zo lief.. en we kenden elkaar niet eens..!
Wat is je voorstel?
Chocola doet het vaak wel goed bij vrouwen!quote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Tja, weet niet wat je wilt, of wat je leuk vind
Sorry is niet genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |