Kijk je wel uit wat je doet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar ook in de hoekjes poetsen
Heb ik dat ook weer een keer gedaan.
_A_ is toch straks op het werk, dus kan ik de hele inboedel eens zonder problemen buiten zetten. "die tafel heb ik nog nodig" of "waar moet ik zitten" hoor ik dan zeker niet
Jij hebt een geldige reden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
het kan erger, door mijn auw voeten loop ik af en toe op sandalen
Ik dank u bij voorbaatquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken in mijn overvolle agenda, je hoort nog.
Ik stel mijn tijd en gebit ter beschikking van studerende studenten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:09 schreef Nijns het volgende:
[..]
De hele middag? Moesten al je tanden getrokken worden..?
Heb je die echt alleen maar hier?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet alle studenten zijn van de Sorpsballen als in mestreech.
Je hebt de gereedschapskist bovenop haar gezet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
Klonkette lag te lang in bed vanmorgen en ik wou wat gaan klussen in de slaapkamer, betwijfel of ze daar echt blij mee was
Vast wel als jij het deedquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:36 schreef Klonk het volgende:
Klonkette lag te lang in bed vanmorgen en ik wou wat gaan klussen in de slaapkamer, betwijfel of ze daar echt blij mee was
Ladyquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je die echt alleen maar hier?
Waarom komen ze naar hier?
Ga Utrecht lastig vallen ofzo
Hey schatquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lady![]()
En Utrecht lastigvallen? Dat is al zo lelijk en eng, kan je dat die arme studenten wel aan doen?
Oke, dan dumpen we ze in Utrechtquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey schat
Ja, dat mag ikze vallen mij ook lastig met hun ontgroeningsrituelen (auto is al eens ondergekotst door een of andere dronken student)
Prima.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:32 schreef marcb1974 het volgende:
Naamgenoot
Hoe is het in het niet zo zonnige zuiden?
Omdat rechten, geneeskunde en economie in Mestreech nogal prominent zijn, en dat zijn typisch ballenstudies.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je die echt alleen maar hier?
Waarom komen ze naar hier?
Ga Utrecht lastig vallen ofzo
Preciesquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet alle studenten zijn van de Sorpsballen als in mestreech.
Niet te vergeten: Hotelschool!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat rechten, geneeskunde en economie in Mestreech nogal prominent zijn, en dat zijn typisch ballenstudies.
Ik sta er inquote:
Niet dat je echt bijkleurde met al die wolkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Eindelijk? Ik kon gister ook de hele dag met een korte broek en t-shirt rondlopen.
Is dat een typische ballenstudie dan?quote:
Moedigquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik stel mijn tijd en gebit ter beschikking van studerende studenten.
Daar zitten er wel veel jaquote:
Wil wel maar kan nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
Wie gaat er mee naar het strand vanmiddag?
Ik wil meequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
Kwestie van weinig zelfbeheersing.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige filmpjes wil ik helemaal niet zien op youtube
Waarom kijk ik dan toch
*nieuwsgierig is*quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
Sommige filmpjes wil ik helemaal niet zien op youtube
Waarom kijk ik dan toch
Een aantal voetballers die dood omvallen.quote:
Die ligt ook in den haag.. geen excuus om hier te komen studerenquote:
Oowww, ik dacht hele vieze/enge dingen. Het is lullig dat ze dood neervallen maar je ziet er toch vrijwel niets aan..?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een aantal voetballers die dood omvallen.
Of deze (die het wel overleefd heeft).
Idd, voor de hotelschool naar Maastricht gaan is zelfs heel domquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die ligt ook in den haag.. geen excuus om hier te komen studeren
Ik vind dit heel schokkend zelfs, maar het is niet echt vies nee:quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oowww, ik dacht hele vieze/enge dingen. Het is lullig dat ze dood neervallen maar je ziet er toch vrijwel niets aan..?
Ben blij dat ik dat niet heb gedaan danquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Idd, voor de hotelschool naar Maastricht gaan is zelfs heel dom
Jij bent wel naar Den Haag gegaan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ben blij dat ik dat niet heb gedaan dan
Wat afschuwelijk!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind dit heel schokkend zelfs, maar het is niet echt vies nee:
Nee, ook niet. Leeuwardenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent wel naar Den Haag gegaan?
Dat bedoel ik dus. Niet vies. Gewoon vreselijke beelden.quote:
Hmhm.. Je kan beter wat vrolijks gaan kijken!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Niet vies. Gewoon vreselijke beelden.
Hier klaart het juist een beetje op.quote:
Venloquote:
Ik ben aan het werk manquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag hockey op tvquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hmhm.. Je kan beter wat vrolijks gaan kijken!
Snap ik! Tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
totaaaaal geen zin om te werken vandaag
Half 5...quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Getver, een flink huurhuis hier in de buurt (bij de vriendin in de buurt) kost al 4.000 euro per jaar.. maar dan heb je wel 7 kamers en twee badkamers.. nou ja.. ik zoek nog even verder, morgen maar eens rondkijken op de motor hier.
Wat moet je met 7 kamersquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Getver, een flink huurhuis hier in de buurt (bij de vriendin in de buurt) kost al 4.000 euro per jaar.. maar dan heb je wel 7 kamers en twee badkamers.. nou ja.. ik zoek nog even verder, morgen maar eens rondkijken op de motor hier.
per jaar?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je met 7 kamers
4000 euro is redelijk veel toch wel ook
Elke dag van de week in een andere kamer neuken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je met 7 kamers
Jij woont dan ook in een onderontwikkelde provincie maar niet in een ontwikkelingslandquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
per jaar?
ik betaal al meer... voor 3 slaapkamers
Ik moet me nog aankledenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:42 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn korte broek maar eens ga opzoeken.
Hier is Goede Vrijdag een vrije dagquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
totaaaaal geen zin om te werken vandaag
1 slaapkamer, 1 gastenslaapkamer, 1 werkkamer, 1 kamer voor mijn verzameling postzegels, 1 kamer voor de huismeid en die andere twee komen ook vast wel vol.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat moet je met 7 kamers
Dat ook uiteraard, al zal het wel gaan vervelen na een paar weken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke dag van de week in een andere kamer neuken?
Gewaagd!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:42 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn korte broek maar eens ga opzoeken.
Gewoon afwisselen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat ook uiteraard, al zal het wel gaan vervelen na een paar weken.
Dat gegigolo is wel ok ja.quote:
Je moet wat om aan je postcount te komen zoals een indah betaamt!quote:
Daarom!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
7 kamers is dan ook maar magertjes.. wc, woonkamer en badkamers niet meegeteld natuurlijk.
En die jurken maar betalen!quote:
goed gezien!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet wat om aan je postcount te komen zoals een indah betaamt!
hogedrukspuit is teveel werk?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:56 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de tuintegels een van mos ontdoen met dat toffe spul, denk ik.
Dat is echt een gek volkje hoor.. Vooral te merken in Kuala Lumpur waar tijdens het Arabische vakantie-seizoen hele kuddes lopen.. Man en vrouw (neem ik aan, niet te zien onder die zwarte lakens) overdag over straat met kinderwagen. In de nacht kwam ik die mannen weer tegen, maar dan in de nachtclub met een aantal vrouwen om hen heen en hardstikke dronkenquote:
Wiezo dat?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lady![]()
En Utrecht lastigvallen? Dat is al zo lelijk en eng, kan je dat die arme studenten wel aan doen?
Hotelschoolquote:
Multiquote ftwquote:
Kattenquote:
maar het reageren op een MQ is dan weer minder handig... zoals je nu ziet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Utreg is leuk!
Nog 20 of 27 dagen
![]()
[..]
Hotelschool![]()
Niet persoonlijk maar heb een hele batterij stagiairs begeleid van de hotelschool en op een uitzondering na komt daar echt geen geschikt hospitality volk vandaanDie opleidingen moeten echt op de schop..
[..]
Multiquote ftw![]()
[..]
Katten![]()
![]()
Heel hard door t huis rennen en met dr kop tegen de muur lopenquote:
Knippen dusquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar het reageren op een MQ is dan weer minder handig... zoals je nu ziet.
Filmpje?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heel hard door t huis rennen en met dr kop tegen de muur lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |