abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67881196
quote:
Op donderdag 9 april 2009 17:19 schreef SeLang het volgende:
Ramptoerist tvp
Ik ook...
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_67881307
Mijn broer is vorig jaar gescheiden en ze hadden ook samen een koopwoning. Ze bleven bij elkaar wonen omdat geen van beiden alleen de hypotheek op kon hoesten...en toen zij uiteindelijk vertrok moest mijn broer alles alleen betalen. Wat was daar anders dan?? Gewoon in gemeenschap van goederen getrouwd, huis op beider naam?? Of was mijn broer gewoon zo fatsoenlijk om haar niet mee te laten betalen omdat ze nu ook eigen kosten had van een huurwoning?

Ze zijn overigens 2x drastisch in de prijs gezakt en na de 2e keer verkocht het huis binnen een week.
Zakken met die prijs dus!! Daar heb jij verdorie toch ook wat over te zeggen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67881309
Ja ik betaal 220 maar daar is de maandelijkse belasting af.Met gas water licht en verzekeringen kom je rond 700eur per maand. En dat kan hij niet betalen (zegt ie) jaaa ik weet het maar wil niet verder in d shit raken, ga morgen weer informeren hoop dat er snel verandering in komt..ben erg gelukkig en altijd positief ingesteld maar dit is n blok aan me been.
Youre the chocolate at the end of my cornetto
  donderdag 9 april 2009 @ 23:17:44 #104
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67881320
Gek, ik dacht dat zo'n samenlevingscontract verplicht was voordat je een hypotheek kreeg.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67881430
Verbroken relatie en weigering betaling koopcontract

Relatie over ex woont in huis rechten en plichten

Relatie over met net een huis gekocht...

Ik vind het wel bizar dat je dit al 2,5 jaar laat aanslepen en je het bos in laat sturen met goed bedoelde adviezen i.p.v. actie te ondernemen. Succes ermee en als dit verhaal waar is, sleep eruit wat je kunt, want je hebt wrs. nog wel een vordering te maken.
pi_67881440
Ja indd zakken met die prijs.Zou niks liever willen. Maar hij wil dat absoluut niet en de makelaar zegt ook dat dat niet nodig is, het is n juiste vraagprijs volgens hem. En in me eentje kan ik heel veel willen maar als hij er niet mee akkoord gaat,kan k niks.
  donderdag 9 april 2009 @ 23:22:55 #107
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_67881473
Denk niet dat het een kwestie is van kunnen betalen... komt op mij over dat het meer is van niet willen betalen.

700 euro vaste lasten is niet extreem! Is gewoon normaal,ik vind het zelfs laag! Wou dat ik het had...
pi_67881478
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:21 schreef K-Girly het volgende:
Ja indd zakken met die prijs.Zou niks liever willen. Maar hij wil dat absoluut niet en de makelaar zegt ook dat dat niet nodig is, het is n juiste vraagprijs volgens hem. En in me eentje kan ik heel veel willen maar als hij er niet mee akkoord gaat,kan k niks.
Als het al 3 jaar te koop staat dan is er volgens mij wèl wat mis met die prijs! Vooral in een tijd dat huizen héél slecht verkopen. Als dat huis de eerset 2 jaar al niet werd verkocht toen de huizenmarkt prima was, hoe moet dat nu dan nu die is ingestort en alle prijzen dalen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_67881520
Ja hoop dat ik morgen krijg te horen dat het zin heeft actie te ondernemen. Maarja nu nog elke keer exicutieverkoop en eig wil ik dat verkomen vanwege n nog hogere schuld.
pi_67881542
Als die makelaar het huis al 2,5 jaar in de verkoop heeft en nu nog steeds beweert dat het echt een hele courante prijs is, wordt het tijd om je heil eens bij een ander te gaan zoeken.

Je huurt zo'n vent in om je huis verkocht te krijgen, niet om 2,5 jaar aan te modderen. Dus presteren of opbokken.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2009 23:26:21 ]
pi_67881582
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:21 schreef K-Girly het volgende:
Hoezo zakken met die prijs. Ik zou me maar eens even bedenken waarom er in die tweeenhalf jaar nog niets gebeurd is.

Ik begin er allemaal steeds minder van te geloven trouwens. Ben benieuwd of je er er snel werk van gaat maken en hier het verloop gaat posten. .
pi_67881663
Volgens d makelaar staat het zolang te koop vanwege de grote nieuwbouw wijk in t dorp. Er staan meerdere huizen lang te koop in d straat al 4. Het huis is verder in orde, mooie keuken,badkamer 3slaapkamers,zolder. Behalve d tuin is niet zo netjes is helemaal leeg waren we nog mee bezig..
pi_67881679
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:24 schreef K-Girly het volgende:
Ja hoop dat ik morgen krijg te horen dat het zin heeft actie te ondernemen.
Van wie ga jij dat eigenlijk horen morgen, zo op Goede Vrijdag?
Niet van de bank iig. .
pi_67881680
quote:
Ja hoop dat ik morgen krijg te horen dat het zin heeft actie te ondernemen. Maarja nu nog elke keer exicutieverkoop en eig wil ik dat verkomen vanwege n nog hogere schuld.
Really... *Heeft TS niet zo hoog zitten
pi_67881743
Het is gewoon n kutsituatie en ben er behoorlijk ziek van. Maar ja das achteraf. F?CK IT hoop echt dat er heel snel verandering in komt
pi_67881769
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:33 schreef K-Girly het volgende:
Het is gewoon n kutkloon.
En dat is het. .
pi_67881842
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:30 schreef Stali het volgende:

[..]

Van wie ga jij dat eigenlijk horen morgen, zo op Goede Vrijdag?
Niet van de bank iig. .
Judas nam zijn penningen en banken doen dan geen zaken.
***** Kraak.....
pi_67881847
Nee maarja wat is slim? mijn schulden beperken? Of afwachten voor hoeveel t word verkocht exicutieverkoop, betalingsachterstand en de rest van me leven betalen aan die schuld?
pi_67881854
quote:
Het is gewoon n kutsituatie en ben er behoorlijk ziek van. Maar ja das achteraf. F?CK IT hoop echt dat er heel snel verandering in komt
Je bent er nu al na 2,5 jaar ziek van?

Ik snap dat het allemaal vervelend is, maar ik begrijp echt niet (het lukt niet) waarom je nu pas actie onderneemt. Waarom heb je eigenlijk zo lang gewacht? Wat was de druppel?
pi_67881865
quote:
Het is ook heel kut. Je hebt een aantal jaar geleden een fout gemaakt en je zit nu nog steeds met de rommel. Maar pak het echt op nu, anders blijf je er nog jaren mee zitten. Een bemiddelaar tussen je ex en jou lijkt mij ook geen slecht idee. De prijs moet echt omlaag, dat er nog meer huizen te koop staan is juist een rede daarvoor, je meot zorgen dat jouw huis in verhouding aantrekkelijker/goedkoper is.
pi_67881941
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:37 schreef K-Girly het volgende:
Nee maarja wat is slim? mijn schulden beperken? Of afwachten voor hoeveel t word verkocht exicutieverkoop, betalingsachterstand en de rest van me leven betalen aan die schuld?
Je hebt al genoeg advies gehad of niet? Of moet het anders om er nog eens tweeenhalfjaar aan vast te plakken voor de gezelligheid? Nou vooruit dan:
Sterkte hoor, arme meid, het valt ook allemaal niet mee ook he. Wat een ellende heb je toch en wat een klootzak is die ex toch van je.
Kussie, kussie en aai, aai. .

--> R&P.
pi_67881987
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:38 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het is ook heel kut. Je hebt een aantal jaar geleden een fout gemaakt
Ik vind het maar een vreemde fout, de helft betalen en er zelf niet wonen?
***** Kraak.....
pi_67882041
Ja dat ik actie ga ondernemen is zeker..hopen dat ze me wat anders kunnen vertellen dan wat ik al 2Jr te horen krijg (exicutieverkoop). Bemiddelaar is mn vader op dit moment. Heb geen contact met me ex.
pi_67882080
Bodemloze put of schulden die je kunt af betalen? Die keuze is niet zo moeilijk toch?

Ik koos eieren voor mijn geld en stuurde en passant ff de politie op de ex af wegens geen toegang kunnen krijgen tot eigen huis.
pi_67882100
Hij moet gewoon jouw deel huren.
***** Kraak.....
pi_67882105
Dat krijg je als je samen n huis koopt en je bent BEIDE verantwoordelijk voor d kosten. Ik heb op dat moment gekozen weg te gaan. Natuurlijk niet wetend dat dit zolang zou gaan duren.
pi_67882132
Dan had je beter gelijk kunnen stoppen met betalen.
***** Kraak.....
pi_67882160
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef K-Girly het volgende:
Dat krijg je als je samen n huis koopt en je bent BEIDE verantwoordelijk voor d kosten. Ik heb op dat moment gekozen weg te gaan. Natuurlijk niet wetend dat dit zolang zou gaan duren.
Praat het allemaal maar goed...
pi_67882231
Ga zeker actie ondernemen. Laat wel even weten. Bedankt voor de serieuze adviezen.
pi_67882422
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:42 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ik vind het maar een vreemde fout, de helft betalen en er zelf niet wonen?
De fout is het ontbreken van een samenlevingscontract. Nu is ze gewoon voor de volle 100% verantwoordelijk voor de hypotheek. Ze heeft straks ook recht op 50% van de winst, maar dat zal er wel niet inzitten.
En ja, natuurlijk is het onhandig om zo lang 50% te blijven betalen zonder dat ze er woont. Als ik haar was zou ik er gewoon weer gaan wonen, dat gaat hij op een bepaald moment ook vervelend vinden, en dan is hij vast veel redelijker.
pi_67882552
quote:
Als ik haar was zou ik er gewoon weer gaan wonen, dat gaat hij op een bepaald moment ook vervelend vinden, en dan is hij vast veel redelijker.
Dat gaat nogal klote als je je eigen huis niet in kunt
pi_67882643
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

De fout is het ontbreken van een samenlevingscontract. Nu is ze gewoon voor de volle 100% verantwoordelijk voor de hypotheek. Ze heeft straks ook recht op 50% van de winst, maar dat zal er wel niet inzitten.
En ja, natuurlijk is het onhandig om zo lang 50% te blijven betalen zonder dat ze er woont. Als ik haar was zou ik er gewoon weer gaan wonen, dat gaat hij op een bepaald moment ook vervelend vinden, en dan is hij vast veel redelijker.
Of gewoon de helft claimen en paar studenten erin.
Maar in zo'n situatie gaat geen enkel weldenkend mens de helft betalen. De ex wil niet uitkopen, ok mijn helft gaat in de verhuur.
***** Kraak.....
pi_67882708
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:00 schreef Tasha het volgende:

[..]

Dat gaat nogal klote als je je eigen huis niet in kunt
Het is haar huis, daar heeft ze gewoon recht op, des noods met politie of een baksteen toegang verschaffen.
pi_67882742
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:03 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Of gewoon de helft claimen en paar studenten erin.
Maar in zo'n situatie gaat geen enkel weldenkend mens de helft betalen. De ex wil niet uitkopen, ok mijn helft gaat in de verhuur.
Ook dat mag dan weer niet omdat hij daarmee zal moeten instemmen. Dat is het kutte als je alle twee percies 50% eigenaar bent, daarom moet je van te voren vastleggen wat er in dit soort situaties moet gebeuren.
pi_67882780
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:07 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ook dat mag dan weer niet omdat hij daarmee zal moeten instemmen. Dat is het kutte als je alle twee percies 50% eigenaar bent, daarom moet je van te voren vastleggen wat er in dit soort situaties moet gebeuren.
Je mag wel mensen laten logeren een tijdje.
***** Kraak.....
pi_67882807
Maar hij stemt zoiezo nergens mee in..erg gefrusteerd vanwege d breuk en vind me een fijne sponsor denk ik.
pi_67882813
OMG is dit écht waar?!

Ik kan gewoon niet geloven dat iemand zo is, mijn bek viel open tot op mijn knieën

Sorry TS maar 2,5 jaar?! En het is dus geen 200 euro maar in totaal 700 (!!!!) euro per maand??? 30 x 700 euro????

Het is niet mijn bedoeling je aan te vallen maar mijn god wat ben je dom (geweest)

Anyway, ik wens je oprecht sterkte en op zeer korte termijn een goede oplossing. Hopelijk kan je een deel van hetgeen je betaald hebt (heb je bewijs?) terugkrijgen omdat je ex in zijn eentje het vruchtgebruik had die 2,5 jaar...
#geen
pi_67882829
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:10 schreef K-Girly het volgende:
Maar hij stemt zoiezo nergens mee in..erg gefrusteerd vanwege d breuk en vind me een fijne sponsor denk ik.

Je deel opeisen, niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
***** Kraak.....
pi_67882840
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:09 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Je mag wel mensen laten logeren een tijdje.
Ook dat is denk ik juridisch erg lastig. Daarbij zou ik ook niet bij iemand willen huren die mij niet in huis wil hebben, dus ik verwacht niet dat er iemand is die in zo'n situatie wil huren. Als het nou nog Amsterdam was kreeg je misschien iemand zo gek, maar het is een dorp waar huizen blijkbaar moeilijk verkoopbaar zijn.
pi_67882864
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:12 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ook dat is denk ik juridisch erg lastig. Daarbij zou ik ook niet bij iemand willen huren die mij niet in huis wil hebben, dus ik verwacht niet dat er iemand is die in zo'n situatie wil huren. Als het nou nog Amsterdam was kreeg je misschien iemand zo gek, maar het is een dorp waar huizen blijkbaar moeilijk verkoopbaar zijn.
Juridisch klopt het ook voor geen meter wat die ex flikt dus enige druk daar werkt beter.
***** Kraak.....
pi_67882868
Ja heb wel bewijs en mijn deel is 220eur per maand. Het is indd dom en ontwetendheid heb veel advies gevraagd maar blijkbaar verkeerde adviezen gekregen. En zonder samenlevingscontract idd erg dom
pi_67882918
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:10 schreef K-Girly het volgende:
Hij mag jou de toegang niet weigeren, dus in dat opzicht heeft hij weinig te willen. Als jij er weer gaat wonen dat hij het na een tijdje ook niet zo leuk meer vindt en mee gaat werken. Ondertussen je huurhuis aanhouden, want dan kan je snel weer weg als het verkocht is. Niet aan hem vertellen natuurlijk dat je dat huis aanhoudt. Je maandelijkse lasten blijven dan het zelfde, en je woont misschien een paar maanden niet zo prettig, maar dan ben je wel van het probleem af.
pi_67882943
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:17 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hij mag jou de toegang niet weigeren, dus in dat opzicht heeft hij weinig te willen. Als jij er weer gaat wonen dat hij het na een tijdje ook niet zo leuk meer vindt en mee gaat werken. Ondertussen je huurhuis aanhouden, want dan kan je snel weer weg als het verkocht is. Niet aan hem vertellen natuurlijk dat je dat huis aanhoudt. Je maandelijkse lasten blijven dan het zelfde, en je woont misschien een paar maanden niet zo prettig, maar dan ben je wel van het probleem af.
En veel lastige neefjes uitnodigen.
***** Kraak.....
pi_67882958
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:14 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Juridisch klopt het ook voor geen meter wat die ex flikt dus enige druk daar werkt beter.
Ik weet niet wat er juridisch niet klopt aan wat hij doet. Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat hij haar toegang weigert, maar dat weet ik niet eens zeker. Als hij gewoon de sloten heeft vervangen en zij nooit om nieuwe sleutels/toegang gevraagd heeft is er ook daar niets aan de hand.
pi_67882972
Ja. maar, TS kan gewoon haar eigen huis niet in wegens geen sleutel.

Dan kun je leuk filosoferen over er bij in wonen, verhuren, whatever....

Ik zeg: politie.
pi_67883015
Daar wonen? Dat is geen optie, laat ik het er maar ophouden dat de ruzie erg hoog is opgelopen, en ik inmiddels n nieuw leven heb opgebouwd,woon er nu n uur vandaan.
pi_67883035
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er juridisch niet klopt aan wat hij doet. Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat hij haar toegang weigert, maar dat weet ik niet eens zeker. Als hij gewoon de sloten heeft vervangen en zij nooit om nieuwe sleutels/toegang gevraagd heeft is er ook daar niets aan de hand.
TS had allang haar deel van de woonruimte moeten opeisen, en omdat TS beetje dom is heeft alles zo verder gekabbeld.
***** Kraak.....
pi_67883036
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:19 schreef Tasha het volgende:
Ja. maar, TS kan gewoon haar eigen huis niet in wegens geen sleutel.

Dan kun je leuk filosoferen over er bij in wonen, verhuren, whatever....

Ik zeg: politie.
Eerst toegang vragen, pas als hij het echt weigert (sloten vervangen is geen toegang ontzeggen) naar de politie, of een baksteentje door het raam, maarja, het is wel weer je eigen raam natuurlijk.
pi_67883057
Politie ben ik ook al geweest heb n aangifte gedaan, maar krijg te horen dat dit n juridische zaak is, dus advocaat,denk dat dat de enige oplossing zal zijn
pi_67883064
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef K-Girly het volgende:
Daar wonen? Dat is geen optie, laat ik het er maar ophouden dat de ruzie erg hoog is opgelopen, en ik inmiddels n nieuw leven heb opgebouwd,woon er nu n uur vandaan.
Daar gaan wonen is dan ook helemaal geen optie en slaat ook nergens op. Dat moet je ook gewoon zo laten.
Het probleem ligt hem erin dat je maar blijft meebetalen aan een ex waar je liever niet eens aan herinnerd wilt worden.
pi_67883075
quote:
Op donderdag 9 april 2009 23:37 schreef K-Girly het volgende:
Ik neem aan dat hij ook wil voorkomen dat hij meer schulden krijgt. Drijf het maar eens op de spits.
pi_67883092
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef K-Girly het volgende:
Het is de enige optie die ik kan bedenken die snel zal gaan. De enige andere oplossing is de rechter erbij halen, en dat kan heel lang duren. Of zoals al eerder genoemd niet meer betalen, maar dat leidt dus tot verkoop door de bank, en een BKR registratie.
pi_67883111
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:14 schreef K-Girly het volgende:
Ja heb wel bewijs en mijn deel is 220eur per maand.
En dat kan die sukkel niet uitkopen? Nou daar zitten we wat mogelijkheden met 440 euro hypotheeklasten.
Wat is 't eigelijk, een kansloos flatje in een pauper wijk?
***** Kraak.....
pi_67883157
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:27 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

En dat kan die sukkel niet uitkopen? Nou daar zitten we wat mogelijkheden met 440 euro hypotheeklasten.
Wat is 't eigelijk, een kansloos flatje in een pauper wijk?
Een hypotheek met lasten van 440 in de maand kan een mooi huis in een drop zijn hoor. In het oosten van het land is het allemaal niet zo duur bijvoorbeeld. Prijzen zijn vooral hoog in de randstad.
pi_67883161
Kraakschandaal: heb al 3x verteld over de woning en kosten graag terug lezen.
pi_67883178
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:29 schreef K-Girly het volgende:
Kraakschandaal: heb al 3x verteld over de woning en kosten graag terug lezen.
Dat quote ik toch?
***** Kraak.....
pi_67883183
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar gaan wonen is dan ook helemaal geen optie en slaat ook nergens op. Dat moet je ook gewoon zo laten.
Het probleem ligt hem erin dat je maar blijft meebetalen aan een ex waar je liever niet eens aan herinnerd wilt worden.
Het maakt de situatie voor hem ook ongemakkelijk, en niet meer alleen voor haar. Als ze stopt met betalen, en hij doet dat ook, dan komt zij ook in de shit (of in iedergeval er niet gelijk uit maar pas na jaren).
pi_67883213
Tja Denk dat de keuze dan is-na de rechter -of idd verkoop door d bank. Er blijft niet meer over ben ik bang.
pi_67883232
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:29 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Een hypotheek met lasten van 440 in de maand kan een mooi huis in een drop zijn hoor. In het oosten van het land is het allemaal niet zo duur bijvoorbeeld. Prijzen zijn vooral hoog in de randstad.

In het hoge noorden en diepe zuiden zijn de prijzen wat lager maar de rest van NL deed gezellig met de randstad mee.
***** Kraak.....
pi_67883253
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:32 schreef K-Girly het volgende:
Tja Denk dat de keuze dan is-na de rechter -of idd verkoop door d bank. Er blijft niet meer over ben ik bang.
Wat voor huis is 't, waar staat 't?

De rechter ben je te laat mee nu.
***** Kraak.....
pi_67883286
Het is in limburg staat te koop voor 199.500 de lasten ligt aan de gunstige rente van toen, en het is n aflosvrije hypotheek.
pi_67883297
Hoekwoning, venray
pi_67883325
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:34 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Wat voor huis is 't, waar staat 't?

De rechter ben je te laat mee nu.
Hoezo is ze te laat met een rechter? Het is gewoon een conflict over een contract. Omdat ze beide 50% zeggenschap hebben is bij conflict de rechter juist de enige die kan helpen.
pi_67883336
Limburg is een lastige provincie vooral meer naar het zuiden.
Om van het hele gezeik af te zijn kun je maar beste je verlies nemen.
***** Kraak.....
pi_67883376
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:38 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Hoezo is ze te laat met een rechter? Het is gewoon een conflict over een contract. Omdat ze beide 50% zeggenschap hebben is bij conflict de rechter juist de enige die kan helpen.

Ja natuurlijk heeft iedereen rechtsbijstand en die zijn dol op zulke zaken.
***** Kraak.....
pi_67883387
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef kraaksandaal het volgende:
Limburg is een lastige provincie vooral meer naar het zuiden.
Om van het hele gezeik af te zijn kun je maar beste je verlies nemen.
Het punt is dat hij niet met de prijs wil zakken. Dus heb je een rechter nodig om dat af te dwingen.
pi_67883408
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:40 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Ja natuurlijk heeft iedereen rechtsbijstand en die zijn dol op zulke zaken.
Ja.. ze zal zelf een advocaat moeten betalen, maar ze moet toch wat.
pi_67883422
Kun je eigenlijk een half huis verkopen vraag ik me ineens af?
***** Kraak.....
pi_67883451
Ja idd. Maar dan weer t vlgnd probleem de hypotheek verstrekker neemt de schuld niet over. Dus n nieuwe lening afsluiten tegen n hoge rente. Ik heb lieve ouders die willen mijn schuld van rond 10.000 betalen en ik hun betaal. Maar 30.000 of meer dat kan dus echt niet
pi_67883497
Je hebt als halve eigenaar van die keet natuurlijk nog wel wat rechten, ga daar eerst maar eens goed naar kijken.
***** Kraak.....
pi_67883502
Vandaar dat ik niet die executieverkoop wil.
pi_67883521
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef K-Girly het volgende:
Dan ben je er wel vanaf.
***** Kraak.....
pi_67883559
Dat dan weer wel. Verwarrende,vervelende rotsituatie met veel juridische haken en ogen. Bahbah.
pi_67883613
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:50 schreef K-Girly het volgende:
Dat dan weer wel. Verwarrende,vervelende rotsituatie met veel juridische haken en ogen. Bahbah.
Daarom moet je echt naar een advocaat. Hij weet echt wel een uitweg. Je bent niet de eerste met zo'n probleem.
pi_67883639
Zie dat ook als enigste optie op dit moment
pi_67883646
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:36 schreef K-Girly het volgende:
Het is in limburg staat te koop voor 199.500 de lasten ligt aan de gunstige rente van toen, en het is n aflosvrije hypotheek.
3 slaapkamers in Limburg voor bijna 2 ton? Lijkt me wat prijzig. Heb je al eens uitgezocht voor welke prijs soortgelijke huizen in jouw buurt werden verkocht?
pi_67883675
Tsja nu nog een goeie vinden.
***** Kraak.....
pi_67883706
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:55 schreef Xennia het volgende:

[..]

3 slaapkamers in Limburg voor bijna 2 ton? Lijkt me wat prijzig. Heb je al eens uitgezocht voor welke prijs soortgelijke huizen in jouw buurt werden verkocht?
20% eronder gaan zitten en de keet is zo verkocht.
***** Kraak.....
  vrijdag 10 april 2009 @ 00:57:56 #179
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_67883709
In verband met een potentiële interesse in dit topic even een tvp...
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_67883813
Xennia: we zijn al 1x gezakt met d prijs en in buurt(wijk) zijn wij de goedkoopste
pi_67883826
Kijk ma op i-net huizen venray meeste boven d prijs.
pi_67883877
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:06 schreef K-Girly het volgende:
Kijk ma op i-net huizen venray meeste boven d prijs.
ja en de meeste huizen staan ook al langer dan 6 maanden te koop...

Heb je opgevraagd voor welke prijs de huizen daadwerkelijk worden verkocht?

Ik zie trouwens ook huizen met 6 kamers in Venray voor dat bedrag. Heb je een linkje van jullie huis?
  vrijdag 10 april 2009 @ 01:17:29 #183
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_67883993
Als je nou 2,5 jaar geleden voor de executie verkoop had gezorgd dan had je nu al de helft afgelost.

Nu heeft hij lekker 2,5 jaar goedkoop gewoond.

Ik zou echt onmiddelijk stoppen met betalen en dit verhaal bij je rechtsbijstand/advocaat/bank neerleggen.

Ow en ter vergelijking, ik woon alleen met een echt niet overbetaalde baan alleen in een appartement met bijna 800 hypotheek (ex vaste lasten van sowieso 400 euro) , en nee ik hou eigenlijk helemaal niets over aan het eind van de maand , maar het lukt wel (net) . Dus lijkt me dat als je ex een simpel baantje heeft (al is het bermen schoffelen voor de gemeente) iig zeker die lage hypotheek kan bekostigen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_67884016
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:17 schreef DaMook het volgende:
Als je nou 2,5 jaar geleden voor de executie verkoop had gezorgd dan had je nu al de helft afgelost.
Inderdaad. Bovendien zullen de prijzen van huizen alleen maar verder dalen. Zeker in Limburg (denk ik).
pi_67884027
Tijd om je ex flink de rug toe te keren wat denkt hij nu wel?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_67884071
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Geweldige post dat vat alles samen.
pi_67884075
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou, werkelijkwaar briljant! Als daarmee het huis niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer.
pi_67884088
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nou, werkelijkwaar briljant! Als daarmee het huis niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer.
Ik was eerder.
pi_67884273
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

Heey i am the FONZ~!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_67884407
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Heey i am the FONZ~!
Nee man, die was cool. Jij bent gewoon een beetje euh, simpel.
pi_67884410
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:41 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Heey i am the FONZ~!

Wat voor huis woon jij eigenlijk?
pi_67884428
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 01:53 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee man, die was cool. Jij bent gewoon een beetje euh, simpel.
Kut, nu was jij eerder.
  vrijdag 10 april 2009 @ 09:00:51 #193
54408 Parzival
Where it happens
pi_67886387
toch blijf ik het niet slim vinden om pas na 2.5 jaar op Fok vragen te stellen over je juridische mogelijkheden in dit verhaal.. ik zou na 6mnd al naar de rechter zijn gegaan (of iig een advocaat) om te kijken naar de opties die er zijn.

En als hij geen 700 euro wil betalen (immers rente is belasting aftrekbaar een hogere rente bij nieuwe afsluiting dus ook).. dan moet die gewoon verhuizen simpel as een eitje.. hij heeft in deze net zo veel te willen als jij..

Kortom, zoek een advocaat kijk wat de mogelijkheden zijn en neem dan samen met die advocaat stappen.
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_67886496
Met terugwerkende kracht.
  vrijdag 10 april 2009 @ 09:07:49 #195
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67886514
Ik zou eerst zelf eens gaan bellen wat de mogelijkheden zijn. Die advocaten roepen vaak ook maar wat om je als klant te kunnen binnenhalen en kaal te kunnen plukken.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67886573
No cure no pay wordt het waarschijnlijk.
pi_67886634
sterkte TS
pi_67886734
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef K-Girly het volgende:
Dat zal hij toch ook niet willen?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 10 april 2009 @ 09:21:08 #199
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_67886790
Hoe krijg je het voor elkaar om in 2,5 jaar nog steeds geen advocaat te hebben ingeschakeld? En zelfs nu nog steeds alleen maar op Fok te blijven kletsen in plaats van naar een advocaat te gaan?

And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_67886820
Vanochtend heb ik een telefonisch consult gehad met een advocaat om te kijken of het uberhaupt een zaak kan worden en ik veel kans maak.
Dit zijn de opties/adviezen die hij mij heeft gegeven.

*Zoals vele al hebben gezegd executie verkoop, en afwachten voor hoeveel het word verkocht, blijft dus een hoge schuld + makelaarskosten die er nog bijkomen

*Blijven betalen (sponseren) en maar afwachten of ik uberhaupt OOIT vanaf kom?

*Een zaak starten, zodat ik hij de verkoop niet kan sobborteren en mij een sleutel van het huis moet geven, en een hele kleine kans dat hij al mijn woonlasten (huur) deels moet betalen. Wat wel een paar jaar kan duren....:S

Ik ben en blijf aansprakelijk voor de hypotheek, ook al woon ik er niet. En de bank maakt het geen ene zak uit hoe of wat het betaald word, als het maar betaald word..

Eigenlijk niks nieuws, maar ga toch echt overwegen om het via de bank te verkopen
echt een klote situatie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')