Ik ook...quote:
Als het al 3 jaar te koop staat dan is er volgens mij wèl wat mis met die prijs! Vooral in een tijd dat huizen héél slecht verkopen. Als dat huis de eerset 2 jaar al niet werd verkocht toen de huizenmarkt prima was, hoe moet dat nu dan nu die is ingestort en alle prijzen dalen?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:21 schreef K-Girly het volgende:
Ja indd zakken met die prijs.Zou niks liever willen. Maar hij wil dat absoluut niet en de makelaar zegt ook dat dat niet nodig is, het is n juiste vraagprijs volgens hem. En in me eentje kan ik heel veel willen maar als hij er niet mee akkoord gaat,kan k niks.
Hoezo zakken met die prijs. Ik zou me maar eens even bedenken waarom er in die tweeenhalf jaar nog niets gebeurd is.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:21 schreef K-Girly het volgende:
Ja indd zakken met die prijs.Zou niks liever willen. Maar hij wil dat absoluut niet en de makelaar zegt ook dat dat niet nodig is, het is n juiste vraagprijs volgens hem. En in me eentje kan ik heel veel willen maar als hij er niet mee akkoord gaat,kan k niks.
Van wie ga jij dat eigenlijk horen morgen, zo op Goede Vrijdag?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:24 schreef K-Girly het volgende:
Ja hoop dat ik morgen krijg te horen dat het zin heeft actie te ondernemen.
Really... *Heeft TS niet zo hoog zittenquote:Ja hoop dat ik morgen krijg te horen dat het zin heeft actie te ondernemen. Maarja nu nog elke keer exicutieverkoop en eig wil ik dat verkomen vanwege n nog hogere schuld.
Judas nam zijn penningen en banken doen dan geen zaken.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Van wie ga jij dat eigenlijk horen morgen, zo op Goede Vrijdag?
Niet van de bank iig..
Je bent er nu al na 2,5 jaar ziek van?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:33 schreef K-Girly het volgende:
Het is gewoon n kutsituatie en ben er behoorlijk ziek van. Maar ja das achteraf. F?CK IT hoop echt dat er heel snel verandering in komt
Het is ook heel kut. Je hebt een aantal jaar geleden een fout gemaakt en je zit nu nog steeds met de rommel. Maar pak het echt op nu, anders blijf je er nog jaren mee zitten. Een bemiddelaar tussen je ex en jou lijkt mij ook geen slecht idee. De prijs moet echt omlaag, dat er nog meer huizen te koop staan is juist een rede daarvoor, je meot zorgen dat jouw huis in verhouding aantrekkelijker/goedkoper is.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:33 schreef K-Girly het volgende:
Het is gewoon n kutsituatie en ben er behoorlijk ziek van. Maar ja das achteraf. F?CK IT hoop echt dat er heel snel verandering in komt
Je hebt al genoeg advies gehad of niet? Of moet het anders om er nog eens tweeenhalfjaar aan vast te plakken voor de gezelligheid? Nou vooruit dan:quote:Op donderdag 9 april 2009 23:37 schreef K-Girly het volgende:
Nee maarja wat is slim? mijn schulden beperken? Of afwachten voor hoeveel t word verkocht exicutieverkoop, betalingsachterstand en de rest van me leven betalen aan die schuld?
Ik vind het maar een vreemde fout, de helft betalen en er zelf niet wonen?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is ook heel kut. Je hebt een aantal jaar geleden een fout gemaakt
Praat het allemaal maar goed...quote:Op donderdag 9 april 2009 23:46 schreef K-Girly het volgende:
Dat krijg je als je samen n huis koopt en je bent BEIDE verantwoordelijk voor d kosten. Ik heb op dat moment gekozen weg te gaan. Natuurlijk niet wetend dat dit zolang zou gaan duren.
De fout is het ontbreken van een samenlevingscontract. Nu is ze gewoon voor de volle 100% verantwoordelijk voor de hypotheek. Ze heeft straks ook recht op 50% van de winst, maar dat zal er wel niet inzitten.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:42 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ik vind het maar een vreemde fout, de helft betalen en er zelf niet wonen?
Dat gaat nogal klote als je je eigen huis niet in kuntquote:Als ik haar was zou ik er gewoon weer gaan wonen, dat gaat hij op een bepaald moment ook vervelend vinden, en dan is hij vast veel redelijker.
Of gewoon de helft claimen en paar studenten erin.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
De fout is het ontbreken van een samenlevingscontract. Nu is ze gewoon voor de volle 100% verantwoordelijk voor de hypotheek. Ze heeft straks ook recht op 50% van de winst, maar dat zal er wel niet inzitten.
En ja, natuurlijk is het onhandig om zo lang 50% te blijven betalen zonder dat ze er woont. Als ik haar was zou ik er gewoon weer gaan wonen, dat gaat hij op een bepaald moment ook vervelend vinden, en dan is hij vast veel redelijker.
Het is haar huis, daar heeft ze gewoon recht op, des noods met politie of een baksteen toegang verschaffen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:00 schreef Tasha het volgende:
[..]
Dat gaat nogal klote als je je eigen huis niet in kunt
Ook dat mag dan weer niet omdat hij daarmee zal moeten instemmen. Dat is het kutte als je alle twee percies 50% eigenaar bent, daarom moet je van te voren vastleggen wat er in dit soort situaties moet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:03 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Of gewoon de helft claimen en paar studenten erin.
Maar in zo'n situatie gaat geen enkel weldenkend mens de helft betalen. De ex wil niet uitkopen, ok mijn helft gaat in de verhuur.
Je mag wel mensen laten logeren een tijdje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ook dat mag dan weer niet omdat hij daarmee zal moeten instemmen. Dat is het kutte als je alle twee percies 50% eigenaar bent, daarom moet je van te voren vastleggen wat er in dit soort situaties moet gebeuren.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:10 schreef K-Girly het volgende:
Maar hij stemt zoiezo nergens mee in..erg gefrusteerd vanwege d breuk en vind me een fijne sponsor denk ik.
Ook dat is denk ik juridisch erg lastig. Daarbij zou ik ook niet bij iemand willen huren die mij niet in huis wil hebben, dus ik verwacht niet dat er iemand is die in zo'n situatie wil huren. Als het nou nog Amsterdam was kreeg je misschien iemand zo gek, maar het is een dorp waar huizen blijkbaar moeilijk verkoopbaar zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:09 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Je mag wel mensen laten logeren een tijdje.
Juridisch klopt het ook voor geen meter wat die ex flikt dus enige druk daar werkt beter.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ook dat is denk ik juridisch erg lastig. Daarbij zou ik ook niet bij iemand willen huren die mij niet in huis wil hebben, dus ik verwacht niet dat er iemand is die in zo'n situatie wil huren. Als het nou nog Amsterdam was kreeg je misschien iemand zo gek, maar het is een dorp waar huizen blijkbaar moeilijk verkoopbaar zijn.
Hij mag jou de toegang niet weigeren, dus in dat opzicht heeft hij weinig te willen. Als jij er weer gaat wonen dat hij het na een tijdje ook niet zo leuk meer vindt en mee gaat werken. Ondertussen je huurhuis aanhouden, want dan kan je snel weer weg als het verkocht is. Niet aan hem vertellen natuurlijk dat je dat huis aanhoudt. Je maandelijkse lasten blijven dan het zelfde, en je woont misschien een paar maanden niet zo prettig, maar dan ben je wel van het probleem af.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:10 schreef K-Girly het volgende:
Maar hij stemt zoiezo nergens mee in..erg gefrusteerd vanwege d breuk en vind me een fijne sponsor denk ik.
En veel lastige neefjes uitnodigen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij mag jou de toegang niet weigeren, dus in dat opzicht heeft hij weinig te willen. Als jij er weer gaat wonen dat hij het na een tijdje ook niet zo leuk meer vindt en mee gaat werken. Ondertussen je huurhuis aanhouden, want dan kan je snel weer weg als het verkocht is. Niet aan hem vertellen natuurlijk dat je dat huis aanhoudt. Je maandelijkse lasten blijven dan het zelfde, en je woont misschien een paar maanden niet zo prettig, maar dan ben je wel van het probleem af.
Ik weet niet wat er juridisch niet klopt aan wat hij doet. Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat hij haar toegang weigert, maar dat weet ik niet eens zeker. Als hij gewoon de sloten heeft vervangen en zij nooit om nieuwe sleutels/toegang gevraagd heeft is er ook daar niets aan de hand.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:14 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Juridisch klopt het ook voor geen meter wat die ex flikt dus enige druk daar werkt beter.
TS had allang haar deel van de woonruimte moeten opeisen, en omdat TS beetje dom is heeft alles zo verder gekabbeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:19 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er juridisch niet klopt aan wat hij doet. Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat hij haar toegang weigert, maar dat weet ik niet eens zeker. Als hij gewoon de sloten heeft vervangen en zij nooit om nieuwe sleutels/toegang gevraagd heeft is er ook daar niets aan de hand.
Eerst toegang vragen, pas als hij het echt weigert (sloten vervangen is geen toegang ontzeggen) naar de politie, of een baksteentje door het raam, maarja, het is wel weer je eigen raam natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:19 schreef Tasha het volgende:
Ja. maar, TS kan gewoon haar eigen huis niet in wegens geen sleutel.
Dan kun je leuk filosoferen over er bij in wonen, verhuren, whatever....
Ik zeg: politie.
Daar gaan wonen is dan ook helemaal geen optie en slaat ook nergens op. Dat moet je ook gewoon zo laten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef K-Girly het volgende:
Daar wonen? Dat is geen optie, laat ik het er maar ophouden dat de ruzie erg hoog is opgelopen, en ik inmiddels n nieuw leven heb opgebouwd,woon er nu n uur vandaan.
Ik neem aan dat hij ook wil voorkomen dat hij meer schulden krijgt. Drijf het maar eens op de spits.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:37 schreef K-Girly het volgende:
Nee maarja wat is slim? mijn schulden beperken? Of afwachten voor hoeveel t word verkocht exicutieverkoop, betalingsachterstand en de rest van me leven betalen aan die schuld?
Het is de enige optie die ik kan bedenken die snel zal gaan. De enige andere oplossing is de rechter erbij halen, en dat kan heel lang duren. Of zoals al eerder genoemd niet meer betalen, maar dat leidt dus tot verkoop door de bank, en een BKR registratie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef K-Girly het volgende:
Daar wonen? Dat is geen optie, laat ik het er maar ophouden dat de ruzie erg hoog is opgelopen, en ik inmiddels n nieuw leven heb opgebouwd,woon er nu n uur vandaan.
En dat kan die sukkel niet uitkopen? Nou daar zitten we wat mogelijkheden met 440 euro hypotheeklasten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:14 schreef K-Girly het volgende:
Ja heb wel bewijs en mijn deel is 220eur per maand.
Een hypotheek met lasten van 440 in de maand kan een mooi huis in een drop zijn hoor. In het oosten van het land is het allemaal niet zo duur bijvoorbeeld. Prijzen zijn vooral hoog in de randstad.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
En dat kan die sukkel niet uitkopen? Nou daar zitten we wat mogelijkheden met 440 euro hypotheeklasten.
Wat is 't eigelijk, een kansloos flatje in een pauper wijk?
Dat quote ik toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:29 schreef K-Girly het volgende:
Kraakschandaal: heb al 3x verteld over de woning en kosten graag terug lezen.
Het maakt de situatie voor hem ook ongemakkelijk, en niet meer alleen voor haar. Als ze stopt met betalen, en hij doet dat ook, dan komt zij ook in de shit (of in iedergeval er niet gelijk uit maar pas na jaren).quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar gaan wonen is dan ook helemaal geen optie en slaat ook nergens op. Dat moet je ook gewoon zo laten.
Het probleem ligt hem erin dat je maar blijft meebetalen aan een ex waar je liever niet eens aan herinnerd wilt worden.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een hypotheek met lasten van 440 in de maand kan een mooi huis in een drop zijn hoor. In het oosten van het land is het allemaal niet zo duur bijvoorbeeld. Prijzen zijn vooral hoog in de randstad.
Wat voor huis is 't, waar staat 't?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:32 schreef K-Girly het volgende:
Tja Denk dat de keuze dan is-na de rechter -of idd verkoop door d bank. Er blijft niet meer over ben ik bang.
Hoezo is ze te laat met een rechter? Het is gewoon een conflict over een contract. Omdat ze beide 50% zeggenschap hebben is bij conflict de rechter juist de enige die kan helpen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:34 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Wat voor huis is 't, waar staat 't?
De rechter ben je te laat mee nu.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo is ze te laat met een rechter? Het is gewoon een conflict over een contract. Omdat ze beide 50% zeggenschap hebben is bij conflict de rechter juist de enige die kan helpen.
Het punt is dat hij niet met de prijs wil zakken. Dus heb je een rechter nodig om dat af te dwingen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef kraaksandaal het volgende:
Limburg is een lastige provincie vooral meer naar het zuiden.
Om van het hele gezeik af te zijn kun je maar beste je verlies nemen.
Ja.. ze zal zelf een advocaat moeten betalen, maar ze moet toch wat.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:40 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft iedereen rechtsbijstand en die zijn dol op zulke zaken.
Dan ben je er wel vanaf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef K-Girly het volgende:
Vandaar dat ik niet die executieverkoop wil.
Daarom moet je echt naar een advocaat. Hij weet echt wel een uitweg. Je bent niet de eerste met zo'n probleem.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:50 schreef K-Girly het volgende:
Dat dan weer wel. Verwarrende,vervelende rotsituatie met veel juridische haken en ogen. Bahbah.
3 slaapkamers in Limburg voor bijna 2 ton? Lijkt me wat prijzig. Heb je al eens uitgezocht voor welke prijs soortgelijke huizen in jouw buurt werden verkocht?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:36 schreef K-Girly het volgende:
Het is in limburg staat te koop voor 199.500 de lasten ligt aan de gunstige rente van toen, en het is n aflosvrije hypotheek.
20% eronder gaan zitten en de keet is zo verkocht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
3 slaapkamers in Limburg voor bijna 2 ton? Lijkt me wat prijzig. Heb je al eens uitgezocht voor welke prijs soortgelijke huizen in jouw buurt werden verkocht?
ja en de meeste huizen staan ook al langer dan 6 maanden te koop...quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:06 schreef K-Girly het volgende:
Kijk ma op i-net huizen venray meeste boven d prijs.
Inderdaad. Bovendien zullen de prijzen van huizen alleen maar verder dalen. Zeker in Limburg (denk ik).quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:17 schreef DaMook het volgende:
Als je nou 2,5 jaar geleden voor de executie verkoop had gezorgd dan had je nu al de helft afgelost.
Geweldige post dat vat alles samen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Tijd om je ex flink de rug toe te keren wat denkt hij nu wel?
Nou, werkelijkwaar briljant! Als daarmee het huis niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Tijd om je ex flink de rug toe te keren wat denkt hij nu wel?
Ik was eerder.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, werkelijkwaar briljant! Als daarmee het huis niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer.
Heey i am the FONZ~!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, werkelijkwaar briljant! Als daarmee het huis niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer.
Kut, nu was jij eerder.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee man, die was cool. Jij bent gewoon een beetje euh, simpel.
Dat zal hij toch ook niet willen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef K-Girly het volgende:
Vandaar dat ik niet die executieverkoop wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |