Ik ook...quote:
Als het al 3 jaar te koop staat dan is er volgens mij wèl wat mis met die prijs! Vooral in een tijd dat huizen héél slecht verkopen. Als dat huis de eerset 2 jaar al niet werd verkocht toen de huizenmarkt prima was, hoe moet dat nu dan nu die is ingestort en alle prijzen dalen?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:21 schreef K-Girly het volgende:
Ja indd zakken met die prijs.Zou niks liever willen. Maar hij wil dat absoluut niet en de makelaar zegt ook dat dat niet nodig is, het is n juiste vraagprijs volgens hem. En in me eentje kan ik heel veel willen maar als hij er niet mee akkoord gaat,kan k niks.
Hoezo zakken met die prijs. Ik zou me maar eens even bedenken waarom er in die tweeenhalf jaar nog niets gebeurd is.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:21 schreef K-Girly het volgende:
Ja indd zakken met die prijs.Zou niks liever willen. Maar hij wil dat absoluut niet en de makelaar zegt ook dat dat niet nodig is, het is n juiste vraagprijs volgens hem. En in me eentje kan ik heel veel willen maar als hij er niet mee akkoord gaat,kan k niks.
Van wie ga jij dat eigenlijk horen morgen, zo op Goede Vrijdag?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:24 schreef K-Girly het volgende:
Ja hoop dat ik morgen krijg te horen dat het zin heeft actie te ondernemen.
Really... *Heeft TS niet zo hoog zittenquote:Ja hoop dat ik morgen krijg te horen dat het zin heeft actie te ondernemen. Maarja nu nog elke keer exicutieverkoop en eig wil ik dat verkomen vanwege n nog hogere schuld.
Judas nam zijn penningen en banken doen dan geen zaken.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Van wie ga jij dat eigenlijk horen morgen, zo op Goede Vrijdag?
Niet van de bank iig..
Je bent er nu al na 2,5 jaar ziek van?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:33 schreef K-Girly het volgende:
Het is gewoon n kutsituatie en ben er behoorlijk ziek van. Maar ja das achteraf. F?CK IT hoop echt dat er heel snel verandering in komt
Het is ook heel kut. Je hebt een aantal jaar geleden een fout gemaakt en je zit nu nog steeds met de rommel. Maar pak het echt op nu, anders blijf je er nog jaren mee zitten. Een bemiddelaar tussen je ex en jou lijkt mij ook geen slecht idee. De prijs moet echt omlaag, dat er nog meer huizen te koop staan is juist een rede daarvoor, je meot zorgen dat jouw huis in verhouding aantrekkelijker/goedkoper is.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:33 schreef K-Girly het volgende:
Het is gewoon n kutsituatie en ben er behoorlijk ziek van. Maar ja das achteraf. F?CK IT hoop echt dat er heel snel verandering in komt
Je hebt al genoeg advies gehad of niet? Of moet het anders om er nog eens tweeenhalfjaar aan vast te plakken voor de gezelligheid? Nou vooruit dan:quote:Op donderdag 9 april 2009 23:37 schreef K-Girly het volgende:
Nee maarja wat is slim? mijn schulden beperken? Of afwachten voor hoeveel t word verkocht exicutieverkoop, betalingsachterstand en de rest van me leven betalen aan die schuld?
Ik vind het maar een vreemde fout, de helft betalen en er zelf niet wonen?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is ook heel kut. Je hebt een aantal jaar geleden een fout gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |