3 slaapkamers in Limburg voor bijna 2 ton? Lijkt me wat prijzig. Heb je al eens uitgezocht voor welke prijs soortgelijke huizen in jouw buurt werden verkocht?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:36 schreef K-Girly het volgende:
Het is in limburg staat te koop voor 199.500 de lasten ligt aan de gunstige rente van toen, en het is n aflosvrije hypotheek.
20% eronder gaan zitten en de keet is zo verkocht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
3 slaapkamers in Limburg voor bijna 2 ton? Lijkt me wat prijzig. Heb je al eens uitgezocht voor welke prijs soortgelijke huizen in jouw buurt werden verkocht?
ja en de meeste huizen staan ook al langer dan 6 maanden te koop...quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:06 schreef K-Girly het volgende:
Kijk ma op i-net huizen venray meeste boven d prijs.
Inderdaad. Bovendien zullen de prijzen van huizen alleen maar verder dalen. Zeker in Limburg (denk ik).quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:17 schreef DaMook het volgende:
Als je nou 2,5 jaar geleden voor de executie verkoop had gezorgd dan had je nu al de helft afgelost.
Geweldige post dat vat alles samen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Tijd om je ex flink de rug toe te keren wat denkt hij nu wel?
Nou, werkelijkwaar briljant! Als daarmee het huis niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Tijd om je ex flink de rug toe te keren wat denkt hij nu wel?
Ik was eerder.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, werkelijkwaar briljant! Als daarmee het huis niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer.
Heey i am the FONZ~!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, werkelijkwaar briljant! Als daarmee het huis niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer.
Kut, nu was jij eerder.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee man, die was cool. Jij bent gewoon een beetje euh, simpel.
Dat zal hij toch ook niet willen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef K-Girly het volgende:
Vandaar dat ik niet die executieverkoop wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |