Ik neem aan dat hij ook wil voorkomen dat hij meer schulden krijgt. Drijf het maar eens op de spits.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:37 schreef K-Girly het volgende:
Nee maarja wat is slim? mijn schulden beperken? Of afwachten voor hoeveel t word verkocht exicutieverkoop, betalingsachterstand en de rest van me leven betalen aan die schuld?
Het is de enige optie die ik kan bedenken die snel zal gaan. De enige andere oplossing is de rechter erbij halen, en dat kan heel lang duren. Of zoals al eerder genoemd niet meer betalen, maar dat leidt dus tot verkoop door de bank, en een BKR registratie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:22 schreef K-Girly het volgende:
Daar wonen? Dat is geen optie, laat ik het er maar ophouden dat de ruzie erg hoog is opgelopen, en ik inmiddels n nieuw leven heb opgebouwd,woon er nu n uur vandaan.
En dat kan die sukkel niet uitkopen? Nou daar zitten we wat mogelijkheden met 440 euro hypotheeklasten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:14 schreef K-Girly het volgende:
Ja heb wel bewijs en mijn deel is 220eur per maand.
Een hypotheek met lasten van 440 in de maand kan een mooi huis in een drop zijn hoor. In het oosten van het land is het allemaal niet zo duur bijvoorbeeld. Prijzen zijn vooral hoog in de randstad.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:27 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
En dat kan die sukkel niet uitkopen? Nou daar zitten we wat mogelijkheden met 440 euro hypotheeklasten.
Wat is 't eigelijk, een kansloos flatje in een pauper wijk?
Dat quote ik toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:29 schreef K-Girly het volgende:
Kraakschandaal: heb al 3x verteld over de woning en kosten graag terug lezen.
Het maakt de situatie voor hem ook ongemakkelijk, en niet meer alleen voor haar. Als ze stopt met betalen, en hij doet dat ook, dan komt zij ook in de shit (of in iedergeval er niet gelijk uit maar pas na jaren).quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar gaan wonen is dan ook helemaal geen optie en slaat ook nergens op. Dat moet je ook gewoon zo laten.
Het probleem ligt hem erin dat je maar blijft meebetalen aan een ex waar je liever niet eens aan herinnerd wilt worden.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een hypotheek met lasten van 440 in de maand kan een mooi huis in een drop zijn hoor. In het oosten van het land is het allemaal niet zo duur bijvoorbeeld. Prijzen zijn vooral hoog in de randstad.
Wat voor huis is 't, waar staat 't?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:32 schreef K-Girly het volgende:
Tja Denk dat de keuze dan is-na de rechter -of idd verkoop door d bank. Er blijft niet meer over ben ik bang.
Hoezo is ze te laat met een rechter? Het is gewoon een conflict over een contract. Omdat ze beide 50% zeggenschap hebben is bij conflict de rechter juist de enige die kan helpen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:34 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Wat voor huis is 't, waar staat 't?
De rechter ben je te laat mee nu.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hoezo is ze te laat met een rechter? Het is gewoon een conflict over een contract. Omdat ze beide 50% zeggenschap hebben is bij conflict de rechter juist de enige die kan helpen.
Het punt is dat hij niet met de prijs wil zakken. Dus heb je een rechter nodig om dat af te dwingen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef kraaksandaal het volgende:
Limburg is een lastige provincie vooral meer naar het zuiden.
Om van het hele gezeik af te zijn kun je maar beste je verlies nemen.
Ja.. ze zal zelf een advocaat moeten betalen, maar ze moet toch wat.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:40 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heeft iedereen rechtsbijstand en die zijn dol op zulke zaken.
Dan ben je er wel vanaf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef K-Girly het volgende:
Vandaar dat ik niet die executieverkoop wil.
Daarom moet je echt naar een advocaat. Hij weet echt wel een uitweg. Je bent niet de eerste met zo'n probleem.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:50 schreef K-Girly het volgende:
Dat dan weer wel. Verwarrende,vervelende rotsituatie met veel juridische haken en ogen. Bahbah.
3 slaapkamers in Limburg voor bijna 2 ton? Lijkt me wat prijzig. Heb je al eens uitgezocht voor welke prijs soortgelijke huizen in jouw buurt werden verkocht?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:36 schreef K-Girly het volgende:
Het is in limburg staat te koop voor 199.500 de lasten ligt aan de gunstige rente van toen, en het is n aflosvrije hypotheek.
20% eronder gaan zitten en de keet is zo verkocht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
3 slaapkamers in Limburg voor bijna 2 ton? Lijkt me wat prijzig. Heb je al eens uitgezocht voor welke prijs soortgelijke huizen in jouw buurt werden verkocht?
ja en de meeste huizen staan ook al langer dan 6 maanden te koop...quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:06 schreef K-Girly het volgende:
Kijk ma op i-net huizen venray meeste boven d prijs.
Inderdaad. Bovendien zullen de prijzen van huizen alleen maar verder dalen. Zeker in Limburg (denk ik).quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:17 schreef DaMook het volgende:
Als je nou 2,5 jaar geleden voor de executie verkoop had gezorgd dan had je nu al de helft afgelost.
Geweldige post dat vat alles samen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Tijd om je ex flink de rug toe te keren wat denkt hij nu wel?
Nou, werkelijkwaar briljant! Als daarmee het huis niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Tijd om je ex flink de rug toe te keren wat denkt hij nu wel?
Ik was eerder.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, werkelijkwaar briljant! Als daarmee het huis niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer.
Heey i am the FONZ~!quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, werkelijkwaar briljant! Als daarmee het huis niet verkocht wordt, weet ik het ook niet meer.
Kut, nu was jij eerder.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:53 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee man, die was cool. Jij bent gewoon een beetje euh, simpel.
Dat zal hij toch ook niet willen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef K-Girly het volgende:
Vandaar dat ik niet die executieverkoop wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |