Draften jij!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Jammer, geen vier op een rij.
Volgende keer eens refreshen voordat ik een reactie plaats![]()
inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:56 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig is het weer bijna weekend.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:
Donequote:
jezus christus.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef sjimz het volgende:
Ik heb deze week en volgende week vrij.
Die kutgrappen over Rolo in dat topicquote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef sjimz het volgende:
Hoogleraar Wageningen Universiteit gedood door Olifant
EC, heb jij college van hem gehad?
EC, studeer(de) jij in Wageningen?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef sjimz het volgende:
Hoogleraar Wageningen Universiteit gedood door Olifant
EC, heb jij college van hem gehad?
Morgen geloof ik. En daarna echt stuk minder weer.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer wordt het weer eens mooi weer trouwens?
quote:
Dikke zon hier.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wanneer wordt het weer eens mooi weer trouwens?
hier ookquote:
Het was echt een héél goede aflevering, damn.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef RayMania het volgende:
Ik moet nog wachten tot vanavond voor Lost. Oh, lunchpauze!
Oja, die heb ik ook nog. Laatste die ik gezien heb was die over de crisis, die was ook erg tof.quote:
Gelukkig hebben we de shirts nog.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:05 schreef SCH het volgende:
Geen FC Limburg dus.
Je wordt kieskeurig...?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Niet echt mijn type, maar zou haar uiteraard een beurt geven voor de statistieken.
Dan zie je hem nu voor de 1001ste keerquote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Houniet het volgende:
Die foto heb ik al duizend keer gezien ofzo man.
okquote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan zie je hem nu voor de 1001ste keer
In de loop der jaren wel. Als je eenmaal wat lekkers hebt gehad, will je niet meer naar iets minder lekkers.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In de loop der jaren wel. Als je eenmaal wat lekkers hebt gehad, will je niet meer naar iets minder lekkers.
Nah ja, als je dr ziet, stuur haar maar naar mij dan.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In de loop der jaren wel. Als je eenmaal wat lekkers hebt gehad, will je niet meer naar iets minder lekkers.
Eigenlijk ben ik gewoon verwend. Dat is met alles zo. Als je b.v. eenmaal breedbandinternet hebt gehad, wil je niet meer terug naar 8 kB/s.quote:
Ik houd mijn mond welquote:Op donderdag 9 april 2009 12:51 schreef Riro het volgende:
Was het maar al weekend. Vanavond en morgen nog werken en ik ben nu al helemaal op.![]()
En wat vind jij van de foto?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:51 schreef Riro het volgende:
Was het maar al weekend. Vanavond en morgen nog werken en ik ben nu al helemaal op.![]()
Ook 2 weken vrij?quote:
It takes years of practice my friend.quote:
Dat is mooi kut!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:56 schreef Riro het volgende:
[..]
Ook 2 weken vrij?
Ik loop alweer een paar weken tegen ziek zijn aan te hikken en wil eigenlijk het liefst gewoon m'n bed in maar heb het veel te druk om ziek te worden.
Bier, kermis en hoeren natuurlijk. Dat is de levensader van deze SC.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Bitches, Kutten en Hoeren?
Gaymania kwam er niet voor niets mee aanzetten.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Homo-topic.
Nou en, dit soort politiegasten zijn de reden waarom zoveel mensen de politie hatenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef sjimz het volgende:
Je werd helemaal niet aangehouden.
Waar ging de paper over?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef Riro het volgende:
Eerst een 8.8 voor een paper waarvan ik niet eens zeker was of het wel een voldoende zou zijn en nu een kaartje voor DefQon, wat een topdag.
ACAB!!!!1111quote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou en, dit soort politiegasten zijn de reden waarom zoveel mensen de politie haten
Ja lekker, ik lust wel wat bier.quote:
Komop Sjimz, die gast was echt al 100 meter doorgereden aan de overkant van ons, dus met ze rug naar ons toequote:
Mij boeit het toch niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Komop Sjimz, die gast was echt al 100 meter doorgereden aan de overkant van ons, dus met ze rug naar ons toe![]()
Ineens draaide die om en komtie achter ons aan?
Verder zijn er ook wel goeie politiemensen hoor daar niet van![]()
Ik heb ooit een boete gekregen omdat ik serieus 10 meter in een gebied fietste waar dat niet mocht. Om 5 voor 6 in een winkelstraat die leeg was en waar het vanaf 6 uur wel was toegestaan. Toen ik hem daarna vroeg of hij zn quotum nog niet had gehaald kreeg ik er nog één en werd ik gesommeerd te stoppen omdat ik anders weleens op het bureau zou kunnen eindigen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef Jasza het volgende:
De politie van tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Ik ging net ff met me ma naar de AH, ineens worden we uit het niks aangehouden omdat me ma zogenaamd geen gordel omhad![]()
Nou ik kan je vertellen, als hij het over mij zegt kan het nog maar me moeder heeft hem echt altijd om. Dus hij vragen om kenteken enzo, zegtie:
Ja ik weet het niet 100% zeker dus ik kan geen boete geven![]()
Pannekoek wat doe je dan dom dat ze geen gordel omheeft?
Me ma helemaal over de zeik![]()
Hij vond mij niet zo prettig volgens mij, aangezien ik een nogal bijdehande opmerking maakte dat me ma 100% zeker wel de gordel omhad
Hij verveelde mij ook aardig met ze kakkersaccentquote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Grulez het volgende:
Ajoh ws verveelde hij zich gewoon.
Was ook maar goed dat ie geen boete gaf want anders stond ik nu nog te discussieren en wss was dat niet goed afgelopenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boete gekregen omdat ik serieus 10 meter in een gebied fietste waar dat niet mocht. Om 5 voor 6 in een winkelstraat die leeg was en waar het vanaf 6 uur wel was toegestaan. Toen ik hem daarna vroeg of hij zn quotum nog niet had gehaald kreeg ik er nog één en werd ik gesommeerd te stoppen omdat ik anders weleens op het bureau zou kunnen eindigen.
Politie
Is zoiets strafblad-materiaal?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:10 schreef M0NTANA het volgende:
Buiten snelheidsovertredingen slechts twee boetes. Eén voor "in staat van dronkenschap de openbare orde verstoren" en één omdat ik zonder helm achter op een motor zat, toch zonde van je geld achteraf.
Met prosociaal gedrag ben ik tijdens mn studie (sociologie) ook doodgegooid...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef Riro het volgende:
[..]
De invloed van het hebben van een donkere huidskleur op het uiten van prosociaal gedrag.
Neuh, geloof het niet.quote:
Ik kan me die rellen nog herinneren in de Graafse Wijk toen geloof ik. Toen met die supporter van FCDB die was omgekomen. Dat was niet best toen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef sjimz het volgende:
Het gaat goed los in Den Bosch.
Vannacht iemand door zijn hoofd geschoten tijdens een ruzie tussen 2 groepen.
sow, zeker weer uit diezelfde probleem wijk als een paar jaar geleden?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:24 schreef sjimz het volgende:
Het gaat goed los in Den Bosch.
Vannacht iemand door zijn hoofd geschoten tijdens een ruzie tussen 2 groepen.
Het schijnt nu dat 1 medelander de andere medelander door zijn kop heeft geschoten.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan me die rellen nog herinneren in de Graafse Wijk toen geloof ik. Toen met die supporter van FCDB die was omgekomen. Dat was niet best toen.
Nee niet de zelfde wijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:26 schreef toma het volgende:
[..]
sow, zeker weer uit diezelfde probleem wijk als een paar jaar geleden?
ja, en toen met die rellen in dezelfde wijk toen er een tv programma was op sbs (probleemwijken geloof ik). Toen bleek dat een bewoner een pedofiel was, daarna waren er ook een paar dagen rellen daar.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik kan me die rellen nog herinneren in de Graafse Wijk toen geloof ik. Toen met die supporter van FCDB die was omgekomen. Dat was niet best toen.
Hehe, in dat geval zeg ik, niet mee bemoeien. Overigens ook niet als het Nederlandse Tokkies zijn trouwens. Tis erger als er onschuldigen bij betrokken zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het schijnt nu dat 1 medelander de andere medelander door zijn kop heeft geschoten.
Ja, dat was toen in Hambaken geloof ikquote:Op donderdag 9 april 2009 15:27 schreef toma het volgende:
[..]
ja, en toen met die rellen in dezelfde wijk toen er een tv programma was op sbs (probleemwijken geloof ik). Toen bleek dat een bewoner een pedofiel was, daarna waren er ook een paar dagen rellen daar.
Zelfregulerend systeem, i like.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, in dat geval zeg ik, niet mee bemoeien. Overigens ook niet als het Nederlandse Tokkies zijn trouwens. Tis erger als er onschuldigen bij betrokken zijn.
Indeed. Hoeft de politie zich er niet mee te bemoeien, Jasza ook nog blijquote:
Sorryquote:
Ik zag het. Maar die gast doet het toch bewust, dus eigenlijk ook weer nietquote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
wehhee DK wordt trouwens wel even in FB geowned
En dan vragen om Heineken...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
quote:
ach, hij blijft toch wel doorgaan met z'n kutposts.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
Hahahha, Geertje grijpt meteen in hoor. Laat ze elkaar maar afmaken trouwens.quote:De Partij voor de Vrijheid (PVV) heeft de ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken inmiddels schriftelijk om opheldering gevraagd. Fractievoorzitter Geert Wilders en zijn partijgenoot Raymond de Roon willen dat de wet zo wordt aangepast dat het „Marokkaanse en Antilliaanse tuig” hoge minimum gevangenisstraffen krijgt en waar mogelijk Nederland wordt uitgezet.
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:50 schreef Rots het volgende:
[..]
Hahahha, Geertje grijpt meteen in hoor. Laat ze elkaar maar afmaken trouwens.
Ook leuk leesvoer trouwens: http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-1547839-p-6.html
Omdat het ook zo is?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:52 schreef toma het volgende:
[..]
Waarom moet ie nou expliciet benadrukken dat het om Marokkanen en Antillianen gaat?
Die ken ik niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Yo, Houniet, afgaande op jouw mix vind je dit nummer denk ik ook wel wat:
Will Bailey - The Dutty Clem (Aniki's Will Love The Bass Mix)
Of ken je 'm al? Wanneer komt er weer een mix?
Ik ben het wel met hem eens hoor. Maar zoiets geldt toch voor alle burgers en is toch niet afkomst gerelateerd? Hij probeert door zulke uitspraken alleen maar meer kiezers te krijgen. Want wanneer hij hetzelfde zou zeggen maar de woorden Marokkaanse en Antilliaanse zou vervangen door burgers dan zijn veel mensen het ineens niet met hem eens.quote:
Tuurlijk niet. Ik ben het wel met hem eens. Maar hij doet zulke uitspraken alleen maar om de harten te winnen van de buitenlanders-hatende-nederlander.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:54 schreef Rots het volgende:
Ja, toma dat zijn de feiten. Of ben jij ervoor om ze gewoon te omschrijven als Nederlanders, of in het ongewisse laten van welke nationaliteit ze zijn.
Ja, geweldig. Maar mede door zulk soort posts (van D-K en jorien, een hoop Ajacieden in FB en nog een paar anderen) gaat FB echt nergens over de laatste tijd.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef sjimz het volgende:
eens. Maar wanneer mods niks doen tegen users die op de lange termijn blijven trollen in topics zal er niets veranderen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Maar mede door zulk soort posts (van D-K en jorien, een hoop Ajacieden in FB en nog een paar anderen) gaat FB echt nergens over de laatste tijd.
Alleen maar gezeik, elkaar probeer te naaien enz.
Je hebt er ook al bier bijgepakt zie ik..quote:
Zolang hij het gewoon houdt bij het noemen van nationaliteiten vind ik het prima. Hij moet het alleen afleren om continue de Islam erbij te betrekken. Als ie dat weglaat, heeft ie mijn stem. Alleen dat zal ie nooit doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:57 schreef toma het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik ben het wel met hem eens. Maar hij doet zulke uitspraken alleen maar om de harten te winnen van de buitenlanders-hatende-nederlander.
Hahaquote:Op donderdag 9 april 2009 16:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Je hebt er ook al bier bijgepakt zie ik..
Of zolang VBL nog altijd niet even serieus wordt genomen en de FA's minder snel bannen bij uitlokkende en trollende posts.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef toma het volgende:
[..]
eens. Maar wanneer mods niks doen tegen users die op de lange termijn blijven trollen in topics zal er niets veranderen.
Goede optiequote:Op donderdag 9 april 2009 16:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat mensen mods dan PM'en met links naar de bewuste acties en gooi lekker een slotje op FB en laat de mods daar alleen maar mededelingen neergooien m.b.t. de bewuste acties.
ik weet natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurdquote:Op donderdag 9 april 2009 16:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Of zolang VBL nog altijd niet even serieus wordt genomen en de FA's minder snel bannen bij uitlokkende en trollende posts.
RayMania leest nu al geen PM's meer. Lijkt me voor die gasten ook niet echt bevorderend voor het plezier. Gewoon keihard modden. Kost je 2 weken doorbijten. Daarna is het over.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat mensen mods dan PM'en met links naar de bewuste acties en gooi lekker een slotje op FB en laat de mods daar alleen maar mededelingen neergooien m.b.t. de bewuste acties.
Daar worden we natuurlijk allemaal belachelijk gemaakt in de VBL FCquote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef toma het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurd
Lijkt me ook. Ook gewoon veel editten in FB. Elke onzinreactie resoluut weghalen en laat D-K en andere prutsers maar mooi een TR plaatsen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
[..]
RayMania leest nu al geen PM's meer. Lijkt me voor die gasten ook niet echt bevorderend voor het plezier. Gewoon keihard modden. Kost je 2 weken doorbijten. Daarna is het over.
Dan krijgen we weer dat we te veel weghalen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Ook gewoon veel editten in FB. Elke onzinreactie resoluut weghalen en laat D-K en andere prutsers maar mooi een TR plaatsen.
Je kan wel zien wie de baas is van VBLquote:Op donderdag 9 april 2009 15:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kap dan ook gewoon. Ik ben de Feedbacktopics sinds januari echt schijtzat.
Nu ga ik koffie drinken, doei.
Laat ons dan maar zeiken Sjimz. Na 2 weken doet niemand het meer. En wie het wel doet, edit je gewoon weer wegquote:Op donderdag 9 april 2009 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer dat we te veel weghalen.
En ja, jij hebt ook vaak onzinreacties in FB.
Klopt, maar dat is ongeveer 1% van users als D-K en Sezten.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer dat we te veel weghalen.
En ja, jij hebt ook vaak onzinreacties in FB.
Truequote:Op donderdag 9 april 2009 16:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is ongeveer 1% van users als D-K en Sezten.
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:05 schreef Breach het volgende:
[..]
RayMania leest nu al geen PM's meer. Lijkt me voor die gasten ook niet echt bevorderend voor het plezier. Gewoon keihard modden. Kost je 2 weken doorbijten. Daarna is het over.
Altijd dat plaatjequote:
Waar woont ze? Dan zet ik er ff m'n copyright op.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Denk dat je echt gewoon users moet bannen, met alleen een strenger beleid kom je er niet.
Maar hey, het is bijna BHK!
[ link | afbeelding ]
Ze zou in Rotterdam hebben gewoond maar vanwege dat filmpje naar België zijn verhuisd. En ze was blijkbaar zo stom om te denken dat internet bij de grenzen ophoudt, want dat filmpje is daar natuurlijk ook 'uitgelekt'.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:37 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Waar woont ze? Dan zet ik er ff m'n copyright op.
Nee. Morgen weer BKHquote:Op donderdag 9 april 2009 16:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Crap? is het weer kermis?
![]()
Weer al dat agressieve kampervolk in de stad aan het stappen.
Heb er niets van gezien van dat hele verhaal, maar mensen die nog niet doorhebben dat je niet zomaar alles op internet openbaar moet maken zijn echt te dom om te poepen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ze zou in Rotterdam hebben gewoond maar vanwege dat filmpje naar België zijn verhuisd. En ze was blijkbaar zo stom om te denken dat internet bij de grenzen ophoudt, want dat filmpje is daar natuurlijk ook 'uitgelekt'.
QFTquote:
Bier Kermis en Hoeren?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:10 schreef Prosac het volgende:
wtf is BKH???
Steek een mes.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:52 schreef Adothehague het volgende:
jasza, je moet 1 ding weten. ik ben de grondstichter van deze reeks, niet dat je denkt dat ik hier nieuw ben ofzo.
*Hint toon respect voor de opstichter.
VBL SlowChat #1838 Waar vrijdag Bier, Hoeren en Kermisdag isquote:Op donderdag 9 april 2009 17:52 schreef Adothehague het volgende:
jasza, je moet 1 ding weten. ik ben de grondstichter van deze reeks, niet dat je denkt dat ik hier nieuw ben ofzo.
*Hint toon respect voor de opstichter.
Het legendarische eerste topicquote:Op donderdag 9 april 2009 18:15 schreef Breach het volgende:
[..]
VBL SlowChat #1838 Waar vrijdag Bier, Hoeren en Kermisdag is
Wat een coup was het he... Those where the days.quote:
Ik ook, slechte ervaringen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb echt een graftyfuskakhekel aan kermis.
Als je zo gaat beginnen Ado, ben je snel weer weg hoor. Laten we de SC gewoon SC en leuk houden.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:20 schreef Adothehague het volgende:
ja, waar zijn de mensen met een laag iq die het toen die tijd zo leuk maakten?
Ik denk aan Denthemen, Sjimz.
ach, dat varieert altijd. Maar een tijdje deden ze dat nummer ja. Ze hebben ook een tijdje Ring of Fire van Johnny Cash gedraaidquote:Op donderdag 9 april 2009 19:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha dat draaide ze altijd bij WII toch als ze scoorde
fanatiekeling.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:16 schreef Houniet het volgende:
Ik ben hardlopen dames.
Ik heb geen probleem.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:00 schreef Houniet het volgende:
Ado, wat is je probleem man? Tell me, desnoods per PM.
Je moet die blonde chickies bij de botsauto's ook met rust laten. Die zijn gereserveerd voor onze medelanders.quote:
Easy Prosac, ik wil het hier gewoon leuk houden hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen Ado, ben je snel weer weg hoor. Laten we de SC gewoon SC en leuk houden.
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Easy Prosac, ik wil het hier gewoon leuk houden hoor.
P.S. Groningen - ADO 2-5.
Dat was in het jaar dat jullie keihard degradeerden inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Easy Prosac, ik wil het hier gewoon leuk houden hoor.
P.S. Groningen - ADO 2-5.
One down, en een stuk of 5 to go.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:47 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben al weg, rustig maar toma.
Banaanvraag voor subforum
Dat dit initiatief door meerdere users zou moeten worden genomen.quote:
zeg eerlijk breach, ik postte altijd leuk mee enzo.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:00 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat dit initiatief door meerdere users zou moeten worden genomen.
Daarom, en dat wil je niet. Goed initiatiefquote:Op donderdag 9 april 2009 20:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
zeg eerlijk breach, ik postte altijd leuk mee enzo.
Ik wil alleen weg uit vbl omdat ik altijd bans krijg als ik hier post, wat de inhoud ook is, ik krijg standaard een ban.
Klopt, maar wat een mens wil komt niet altijd uit.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Daarom, en dat wil je niet. Goed initiatief
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat was in het jaar dat jullie keihard degradeerden inderdaad.
Vroeger (toen toma nog een klein tomaatje was) luisterde ik heel veel hardstyle. Vond het helemaal geweldig. Maar op een gegeven moment kon ik rock steeds beter waarderen en sindsdien luister ik vrij weinig hardstyle meer. Maar op z'n tijd kan ik nog wel eens een nummertje waarderen. Ik heb sowiezo wel een brede muziek smaakquote:Op donderdag 9 april 2009 20:18 schreef venomsnake het volgende:
Op zijn tijd...![]()
Ik was nu gewoon even wat oude (hardcore) feesten aan het kijken op Youtube.
Maar kwam uiteindelijk bij wat hardstyle crap uit, daar zitten ook wel leuke plaatjes tussen.![]()
Al vind ik Oldschool hardcore vaak toch net iets mooier.
Hier zit er nog een. Alleen al de 8 topartiesten op mn last.fm hebben al geen enkele overeenkomst. Ik kan alles hebben behalve hardstyle en nederlandse c-artiesten.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:02 schreef toma het volgende:
[..]
Vroeger (toen toma nog een klein tomaatje was) luisterde ik heel veel hardstyle. Vond het helemaal geweldig. Maar op een gegeven moment kon ik rock steeds beter waarderen en sindsdien luister ik vrij weinig hardstyle meer. Maar op z'n tijd kan ik nog wel eens een nummertje waarderen. Ik heb sowiezo wel een brede muziek smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen sommige nummers van Hazes zijn wel goed.
sommige troep kan ik zeker wel waarderen. Maar er zijn grenzen. Sommige harde nummers van Metallica, Queens of the Stoneage en de Foo Fighters kan ik wel waarderen. Maar troep als Slipknot en Nirvana niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef Breach het volgende:
Ik vergat trouwens metal-achtige muziek en Nirvana enzo, das echt niet goed voor me.
Sommige wel sommige niet. De bekende nummers van Pearl Jam behoren tot de beste nummers ooit naar mijn mening. Maar ze hebben ook veel nummers gemaakt die ik niet kan waarderen.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef Dos37 het volgende:
Pearl Jam, Nirvana, System of a Down prima muziek IMHO
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef Dos37 het volgende:
Pearl Jam, Nirvana, System of a Down prima muziek IMHO
Die is wel geniaal jaquote:Op donderdag 9 april 2009 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Ik heb ook een vrij brede muzieksmaak, maar aangezien ik 'vroeger' enorm veel feesten bezocht blijf ik die muziek gewoon lekker vinden.
@ Breach. Nirvana luisteren is heerlijk op zijn tijd.![]()
Nederlandstalige muziek vind ik 9 van die 10 keer ook helemaal niks.
Als ik in de goeie bui ben dan word ik wel blij van Reggaequote:Op donderdag 9 april 2009 21:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind Reggae volkomen ruk, maar ik schijn de enige te zijn.
Je bedoelt als je een jonko aan het hijsen bent?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:34 schreef toma het volgende:
[..]
Als ik in de goeie bui ben dan word ik wel blij van Reggae
nee ik hou het bij bierquote:Op donderdag 9 april 2009 21:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je bedoelt als je een jonko aan het hijsen bent?
Zie dat je Gorki vrij hoog hebt staanquote:Op donderdag 9 april 2009 21:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Hier zit er nog een. Alleen al de 8 topartiesten op mn last.fm hebben al geen enkele overeenkomst. Ik kan alles hebben behalve hardstyle en nederlandse c-artiesten.
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Met prosociaal gedrag ben ik tijdens mn studie (sociologie) ook doodgegooid...
En dan morgen zeker weer tot 11 uur in je bed blijven liggen?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:48 schreef Riro het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja.
Ik doe dit nog niet zo lang, maar het is al meerdere keren langs gekomen.
Eindelijk m'n bed in zo.
Was het maar zo.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:53 schreef toma het volgende:
[..]
En dan morgen zeker weer tot 11 uur in je bed blijven liggen?
het kan erger. Ik om 8 uur.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:57 schreef Riro het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Kwart over 8 word ik op m'n werk verwacht.
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Aangezien ik morgen pas om 18:00 hoef te werken, ga ik lekker van het weer genieten op de mountainbike.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:56 schreef toma het volgende:
[..]singletracks? Of nog steeds rustig aan.?
een singletrack is een speciaal mountainbike paadje zeg maarquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:04 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Waar heb je het over?![]()
Ik fiets maar een beetje in het rond.
Maar uiteraard ook voor m'n conditie.
Vriendinnen van me zijn daar nu.quote:
je bent niet alleen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:16 schreef M0NTANA het volgende:
Het is weer vrijdag. Alleen ik moet - in tegenstelling tot de rest van NL - wel gewoon werken.
Klopt. Er is net koffie voor me gehaald.quote:
godsamme ik moest t zelf halen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt. Er is net koffie voor me gehaald.
Dat gevoel heb ik ook. Bijna iedereen heeft hier vrij genomen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:23 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens mij zijn we wel de enige twee FOK!kers die momenteel de economie draaiende houden.
iedereen is vrij behalve ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:38 schreef 9christensen het volgende:
pfff mooi rustig in de trein
ik ook nietquote:
Nou vannacht nietquote:
Oehhh breach, vertel ons is meer.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou vannacht niet
Ik zat nog half nagenietend van een bijzonder leuk avondje met een meisje (ja Houniet en co, die ja) in de trein, Waar gewoon een massale vechtpartij in de coupe uitbrak. Gebroken neuzen, alles
Ah waren lompe boeren uit Eindhoven. Rambezopen, dus heb me prima vermaakt in die trein.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oehhh breach, vertel ons is meer.
Zolang ze maar niet 5 meter voor het perron aan de noodrem trekken waardoor je 15 minuten moet wachten voordat ie verder gaat en je eruit kan mogen ze van mij helemaal losgaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Ah waren lompe boeren uit Eindhoven. Rambezopen, dus heb me prima vermaakt in die trein.
Stad in, terrasje pakken en mensen (vrouwen) kijken.quote:
Wat hij zegt en anders sporten om aan je goddelijke lijf te werken opdat die vrouwen ook terugkijken naar je.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Stad in, terrasje pakken en mensen (vrouwen) kijken.
Gister al gedaan, dit is mijn dag rust.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Wat hij zegt en anders sporten om aan je goddelijke lijf te werken opdat die vrouwen ook terugkijken naar je.
Volgens mij zit je op FOK!.quote:
Ook een soort oefening he.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:53 schreef Houniet het volgende:
Ik ga maar een de wagen wassen ofzo.
En even TV kijken 13:00 is journaal en sport daarna weer verderquote:
Je moet je naam veranderen in Sog37quote:
Hehe ja inderdaad. Ik moet even wachten op de schaduw.quote:
Is het eindelijk redelijk weer...quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hehe ja inderdaad. Ik moet even wachten op de schaduw.
Ja, maar een auto wassen moet je niet in de volle zon doenquote:
Maar eigenlijk weer niet voor hardlopen. Net lunchpauze stad in geweest, wat een mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:32 schreef Breach het volgende:
Heerlijk 6 km hardgelopen
Wat een heerlijk weer.
2 Many DJ'squote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Prosac het volgende:
Zondag los.
's middags mijn FC tegen Vitesse en dan 's avonds rocken op Clash met Nathan Fake, Noisia en 2 Many Dj's
Dat zijn hele lekkere namen!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Prosac het volgende:
Zondag los.
's middags mijn FC tegen Vitesse en dan 's avonds rocken op Clash met Nathan Fake, Noisia en 2 Many Dj's
en ik zit hier op een dood industrie terreinquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar eigenlijk weer niet voor hardlopen. Net lunchpauze stad in geweest, wat een mooie vrouwen.
Was goed te doen, alleen het duurt bij de Manhattan altijd zo lang voordat je binnen bentquote:
Misschien mag je wel eerder weg als je gewoon doorwerkt ipv fokt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:17 schreef toma het volgende:
ik ben echt stik jaloers op alles en iedereen die nu buiten is
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien mag je wel eerder weg als je gewoon doorwerkt ipv fokt.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:17 schreef toma het volgende:
ik ben echt stik jaloers op alles en iedereen die nu buiten is
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat iemand van de serieverslaafden Harper's Island kijken? http://www.cbs.com/primetime/harpers_island/
man, ik zou willen dat ik de tijd ervoor had.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Redelijk straf windje tegen nog op de fiets. Ben ook echt niet in vorm. Verplicht elke dag dus een uurtje op de mountainbike.
Dat wordt één van de eerste wedstrijden met een zonnetje in de Arenaquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik krijg trek in een biertje van dit weer.Was het maar alvast zondag.
Ado thuis was ook prima.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wordt één van de eerste wedstrijden met een zonnetje in de Arena.
Toen was het stervenskoud, gek!quote:
Beetje jammer dat het seizoen al weer bijna voorbij is. de mooiste wedstrijden worden over het algemeen toch met een zonnetje gespeeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wordt één van de eerste wedstrijden met een zonnetje in de Arena.
Jij hebt toch ook straatvrees?quote:
Ik zweette als een gek, zat de hele wedstrijd in de zonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |